הכירו את האנשים שמאחורי המשקפיים: ורובל אופטיק בוטיק

(4)
לדרג
תוכן מקודם

כבר מעל 40 שנה שהשם "ורובל" מוכר בקרב מרכיבי משקפיים מתל אביב, בארץ ואף בעולם. העסק המשפחתי בדיזנגוף סנטר מורכב מחנות האופטיקה הוותיקה שנותנת מענה לאוכלוסיה המבוגרת, לצידה חנות ורובל אופטיק ג'וניור לילדים, ובנוסף קליניקה אורתופטית שמתמחה באבחון וטיפול בבעיות ראייה דו עינית. באנו להכיר

אופטומטריסט
03-6337000

יותר מ-40 שנה שהשם "ורובל" הולך לפניו ומוכר בעיקר בקרב מרכיבי משקפיים מתל אביב, אך לא רק אלא גם בקרב לקוחות בנוספים ברחבי הארץ ואפילו בעולם. העסק המשפחתי שמקומו בדיזנגוף סנטר מנוהל על ידי האופטומטריסטים עזרא ורובל ובתו האורתופטיסטית אורטל ורובל בסכס ומורכב מחנות האופטיקה הוותיקה שנותנת מענה לאוכלוסיה המבוגרת, לצידה חנות ורובל אופטיק ג'וניור המיועדת לילדים, ובנוסף קליניקה אורתופטית שמתמחה באבחון ובטיפול בבעיות ראייה דו עינית.

אורטל, מה עומד מאחורי ההצלחה שלכם?

"כחנות אופטיקה משפחתית, תמיד היה לנו חשוב להיות בטופ של המקצועיות מצד אחד, ושל הסטייל מצד שני. הכל מבחינתנו בעל חשיבות עליונה: אנחנו עורכים בדיקות עם המכשור המתקדם בעולם, מוכרים את המסגרות והעדשות האיכותיות ביותר שיש ומקפידים על שירות עוטף במשך כל התהליך וגם אחריו. אבל הכי חשוב, וזאת באמת הייחודיות שלנו, הוא שאנחנו מצליחים להתאים באופן אישי את המוצר הכי נכון לכל לקוח ולקוחה".

משקפיים הם משקפיים - למה צריך התאמה אישית?

"לכל אדם צרכים שונים בכל תחומי החיים, וכך גם עם המשקפיים. למשל, נהג שנמצא שעות על הכביש ישתמש בעיניו בצורה שונה מזו של צורף שצריך לראות פרטים קטנטנים מקרוב, או טייס או מתכנת וכן הלאה. לכן, כשלקוח נכנס אלינו, אנחנו מתשאלים אותו על הרגלי החיים ועל הצרכים שלו, ורק אז נכנסים לחדר הבדיקות".

מה קורה בחדר הבדיקות?

"כדי ליצור את ההתאמה הטובה ביותר של משקפיים לעיניי הלקוח, אנחנו נעזרים בחידושים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. למשל, אנחנו משתמשים במכשיר אייפרופיילר פלוס (I.Profiler Plus) של החברה הגרמנית צייס (ZEISS). המכשיר הזה סורק את העין באלפי נקודות באישון רחב ובאישון צר, ומגלה אינפורמציה אישית למטופל: יכולת הראייה המדויקת של העין לרחוק ולקרוב, הבדלים בין ראיית היום והלילה, ועוד. הסקירה מאפשרת לנו ליצור מרשם מדויק ביותר לעדשות המשקפיים להן הוא זקוק".

מכשיר ZEISS

ואת העדשות המדויקות ניתן להתאים לכל מסגרת?

"השלב הבא הוא באמת בחירת המסגרת מתוך המגוון שלנו, שאנחנו גאים בו במיוחד. מעבר לצד המקצועי, גם הסטייל מאוד חשוב לנו, ולכן אנחנו מייבאים מסגרות מיוחדות בייבוא אישי מחו"ל, כולל מותגי בוטיק שנחשבים ליוקרתיים, וזה כבוד עצום עבורנו שחברות כמו תיאו ולינדברג, מהמותגים המובילים בתחום בעולם, בחרו בנו להיות השגרירים שלהם בישראל. כל המשקפיים שלנו עשויים מחומרים מתקדמים כמו טיטניום, אצטט ועוד, ובגימורים יוצאי דופן מבחינת איכות, נוחות ומראה. ממש חשוב לנו שגם מבחינת הנראות כל אחד יוכל למצוא את עצמו".

משקפיים

אז קיבלנו מרשם ובחרנו מסגרת - מה השלב הבא?

"תהליך ההתאמה האישית ממשיך. אחרי בחירת המסגרת אנחנו עושים שימוש בוויזיופיט 1000 (Visufit), מכשיר מתקדם, גם הוא של ZEISS, שיוצר תיעוד של הלקוח עם המסגרת שנבחרה, ונותן לנו רמת פירוט מדהימה. המכשיר כולל תשע מצלמות, שלוכדות 45 מיליון נקודות בסביבתו של הלקוח ויוצרות פרמטרים אינדיווידואליים להתאמת העדשות בהסתמך על ההרגלים הספציפיים ביותר של כל אחד ואחת, ואנחנו רואים שיש הבדלים גדולים בין אנשים".

אילו הבדלים למשל?

"למבנה הגוף שלנו ולתנוחות הטבעיות שלנו, ששונים זה מזה, יש השפעה גדולה על הראייה שלנו. למשל, בעוד אנשים גבוהים מאוד מסתכלים הרבה כלפי למטה, אנשים נמוכים באופן טבעי ירימו הרבה את המבט כלפי מעלה. בנוסף, מבנה הפנים שונה מאדם לאדם, והמשקפיים יונחו עליהם בצורה שונה. לקיחה בחשבון של כל המאפיינים האלה, ועוד רבים, מאפשרת לנו להגיע להתאמה מושלמת של משקפיים ללקוח הספציפי".

מה הכי חשוב לכם מעבר להתאמה האישית?

"מעבר למקצועיות ולהתאמה המדויקת, הכי חשוב לנו נושא השירות, ואנחנו שמים עליו גדש גדול. חשוב לנו מאוד שהלקוחות שמגיעים אלינו לחנות ימשיכו להיות מרוצים גם אחרי שהם יוצאים מפה, ואנחנו תמיד נותנים מענה. לא סתם הם חוזרים אלינו שוב ושוב, ואחרי 40 שנה אנחנו כבר רואים אצלנו את דורות ההמשך".

ורובל אופטיק בוטיק. כתובת: דיזנגוף סנטר, שער 3, כניסה A - קומת כניסה, תל אביב. טל': 03-6337000. בקרו אותנו גם באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו 

  • צור קשר
ורובל אופטיק בוטיק (אופטיק סנטר)
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום