סובלת מקמטים או מחטטים? טיפול במזותרפיה עשוי לשנות לך את החיים

(1)
לדרג
תוכן מקודם

השיטה החדשנית בתחום האסתטיקה מטשטשת צלקות עמוקות וקמטים בעור הפנים בתוך 10-15 טיפולים. כיצד זה עובד, האם זה כואב ולמי זה מתאים? הקוסמטיקאית אתי אשכנזי עם כל התשובות

שירותי הסרת שיער
053-2467861 (מספר מקשר)

החלום של כולנו הוא לשמור על עור צעיר, מבריק ורענן. לצערנו, זה לא קורה באופן טבעי, ועם השנים נוצרים קמטים על עורנו. קיימות מספר שיטות לשמירת האסתטיות בעור הפנים, אחת המומלצות והיעילות שבהן היא מזותרפיה, שהיא שיטה חדשנית שמטשטשת באופן משמעותי את הצלקות והקמטים שבעור הפנים.

אז איך זה עובד? קיבלנו את כל הפרטים שאנחנו צריכים מאתי אשכנזי, מורה לקוסמטיקה וקוסמטיקאית בעלת ניסיון של כ-30 שנים, מלמדת בגלרי אקדמי בירושלים ומכינה קוסמטיקאיות למבחני הרישוי. בעלת שלושה קורסים בקוסמטיקה מתקדמת אצל חווה זינגבוים, רונית שגב (מנכ"לית חברת ביופור) וקוסמטיקה קלינית אצל חברת KB PURE של קובי ברוך (פורמולות גאוניות).

מהי מזותרפיה?

מזותרפיה (Mesotherapy) היא שיטה שמגיעה מעולם הרפואה. היא הומצאה לפני כ-60 שנה כשיטה לטיפול בכאב, אך התגלתה כיעילה במיוחד לטיפול בחטטים, צלקות וקמטים. הטיפול מטפל במרקם העור, מחדש ומשקם את תאי העור, ומעניק לעור ברק וזוהר. לעומת טיפולים קוסמטיים אחרים, כמו פילינג, המזותרפיה גורמת לתאים ולכלי הדם לעבוד מהר יותר. בשיטה זו, משתמשים במחטים עדינות וקטנות מאוד שחודרות לשכבת האמצע של האפידרמיס. לפני הטיפול, הלקוח/ה צריכה להשתמש בתכשירים שנועדו לעיכוב פיגמנטציה והגנה תמידית מפני השמש.

הטיפול בהחלט מתאים גם לגברים. צילום: shutterstock

למי מיועדת המזותרפיה?

המזותרפיה לא מיועדת לאנשים שסבלו או סובלים מאקזמה, צלקות מורמות, פסוריאזיס, לחולי סכרת, סובלים ממחלות כרוניות או כאלה שנוטלים מדללי דם. כמו כן אסור לטפל בעזרתה באזורים דלקתיים, באקנה מוגלתי או רוזיצאה, או בכל מחלת עור פעילה אחרת.

מהו משך ההליך?

על מנת לשקם את מראה העור באופן יסודי, משך הטיפול נמשך כשעה ורבע. המחטים גורמות לפציעה מבוקרת והעור יראה אדמומי כ-24-48 שעות. לעיתים רחוקות עלול להיגרם דימום קל. לא ניתן לדעת מראש מהי כמות הטיפולים הרצויה בכדי לגרום לשיפור משמעותי, וזה משתנה בהתאם לגורמים שונים, כגון: גיל המטופל, חוזק המערכת החיסונית, רגישות לכאב. בין טיפול לטיפול מומלץ לקחת הפסקה של שלושה שבועות עד חודש. בטיפול בצלקות עמוקות, מומלץ לבצע סדרה של 10-15 טיפולים.

מה קורה במהלך הטיפול?

אחרי שעושים אבחון ומקבלים החלטה שהלקוחה אכן מתאימה לטיפול, היא עוברת ניקוי עור, חיטוי ועבודה עם המכשיר. בקליניקה של אתי אשכנזי משתמשים אחרי חיטוי העור בעט מיוחד, בו יש מקום להכניס מחט סטרילית, שבה עצמה נמצאות מספר מחטים קטנות ודקות מאוד. אחרי מריחת אלחוש טבעי, עוברים עם המכשיר על פני העור, והמחטים הסטריליות חודרות עד לעומק שכבות האפידרמיס עד שכבת הדרמיס.

האם למזותרפיה יש תופעות לוואי?

זה עושה אדמומיות קלה, שעוברת בדרך כלל תוך כ-24 שעות, לפעמים 48 שעות. בעקבות כך, אם הטיפול מבוצע לקראת אירוע מסוים, מומלץ לבצע אותו מספר ימים לפניו ולא ביום האירוע עצמו.

כמה זמן מחזיקה השפעת המזותרפיה על העור?

יש לציין כי טיפול אחד לא מספיק, ושכדי לייצר שינוי אמיתי, נדרשים לכל הפחות שישה טיפולים. בדרך כלל, אחרי כשלושה טיפולים כבר רואים תוצאה. את התוצאה צריך לתחזק היטב, ולכן רצוי לקנות תכשירים מקצועיים שישמרו על מצב העור זמן רב יותר.

מה צריך לעשות לפני ואחרי הטיפול?

במשך שבוע שלם לפני הטיפול, הלקוח/ה צריך/ה להשתמש בתכשירים שנועדו לעיכוב פיגמנטציה, והגנה תמידית מפני השמש. כדי לתמוך בטיפולי המזותרפיה, רצוי ומומלץ להשתמש בבית באופן יומיומי בתכשירים פעילים מקוסמטיקאית מוסמכת. המרווח בין טיפול לטיפול עומד על חודש.

האם המזותרפיה מעלימה צלקות?

צלקת זה עור מת - המזותרפיה משיגה תוצאות מעולות בצלקות טריות יחסית, ומצמצמת משמעותית צלקות בנות מספר שנים.

האם מזותרפיה כואבת?

הטיפול הוא סביל ולא כואב. יש כאלה ששמים חומר מאלחש. מניסיון, לאורך שנים, רק מספר בנות בודדות התלוננו על כך שהטיפול כואב להן יתר על המידה.

האם הטיפול מתאים גם לגברים?

בהחלט.

אתי אשכנזי מתמחה בטיפול באקנה, טיפולי פנים, קוסמטיקה טבעית ואורגנית, אנטי אייג'ינג, מזותרפיה, גלי רדיו, הסרת שיער בלייזר ואפילציה. בעלת קליניקה מקצועית ומזמינה עם ניסיון מוכח של 26 שנים, אשר כוללת מגוון טיפולי יופי מתקדמים לפנים עם קוסמטיקאית מומחית שמטפלת רק בך. בקליניקה ניתן למצוא מגוון טיפולי פנים המשלבים חומרים פעילים חדשניים ומתקדמים מחברות נחשבות בארץ ובעולם, אשר מובילים לתוצאות משמעותיות.

 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום