היום זה אפשרי: הטיפולים האסתטיים ששומרים על המראה הטבעי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אחרי תקופה ארוכה שהטרנד השולט בטיפולי האנטי-אייג'ינג היה "המראה העשוי", עם שפתיים בולטות מאוד, הרבה בוטוקס וחומרי מילוי שיצרו "פני בוטוקס", היום הטרנד החם הוא "המראה הטבעי". לנשים שרוצות מראה צעיר ורענן מבלי לאבד את המראה הטבעי שלהן, טכנולוגיות חדשות מציעות מגוון רחב מאוד של אפשרויות. הנה כמה מהן

שירותי אסתטיקה רפואית
077-9965890 (מספר מקשר)

בעשרים השנים האחרונות הרפואה האסתטית התפתחה מאוד, הביקוש גאה והיום יש הרבה יותר אפשריות לשמור על מראה צעיר ורענן גם ללא ניתוחים. גם הטרנדים של יופי השתנו והתפתחו. אחד הדברים העיקריים שעודדו את הטרנד החם של היום של שמירה על מראה טבעי, הוא הביקוש בקרב נשים בגילאי 35 ומעלה לטיפולי אנטי-אייג'ינג, שישפרו אך לא ישנו את מבנה הפנים שלהן, ושלא ייצרו מראה מלאכותי או "עשוי".

איך שומרים על מראה טבעי?

אחרי 18 שנות ניסיון ברפואה אסתטית, אני יכולה להגיד בבירור שהסוד לשמירה על מראה פנים טבעי, ועם זאת צעיר, רענן ומטופח, הוא שילוב נכון בין השיטות השונות שמציעה הרפואה האסתטית. אנשים רבים חושבים שרפואה אסתטית זה רק הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, אבל זה ממש לא נכון. הסוד הוא לבחור לכל מטופלת תכנית אישית שמתאימה לה, ולשלב בוטוקס, חומצה היאלורונית וגם מכשור רפואי. דוגמה לשילוב מוכר כזה הוא "טריו הזהב" - שילוב של חוטים, חומצה היאלורונית ובוטוקס. אבל יש עוד שילובים רבים אפשריים של מכשירים מתקדמים וחומרי מילוי או בוטוקס.
איזה מכשירים אפשר לשלב עם הזרקות?

בעולם האסתטיקה הרפואית קיימים מגוון רחב של מכשירים. לשמחתנו הטכנולוגיה עומדת לצדנו. היא מתקדמת ומשתפרת כל הזמן. יש כמה מכשירים מובילים ומקדמים שבהם אני משתמשת, ומשלבת כמובן גם טיפולי הזרקות וחוטים.

הסוד - שילוב נכון בין השיטות השונות שמציעה הרפואה האסתטית. צילום: shutterstock

פרקטורה- מכשיר הפרקטורה עובד בטכנולוגיית גלי רדיו RF.  בעזרת גלי הרדיו, מחטים זעירות מחדירות אנרגיית חום מתחת לעור, וכך גורמות לתאי העור לייצור יותר קולגן. אפשר להתאים את הטיפול באופן מדויק לכל פציינטית בהתאם למצב העור שלה ולהגיע לעומקים שונים. הפרקטורה משנה את מצב העור לחלוטין, ממצקת עור רפוי, מטפלת בקמטים וקמטוטים, צלקות ונזקי אקנה. טיפול בפרקטורה יעיל במיוחד באזור קו הלסת, צוואר ומחשוף (שהם אזורים שבעבר היה קשה יותר להגיע לתוצאות איכותיות). מספיק טיפול אחד או שניים כדי להגיע לתוצאה טובה. במקרה הצורך אני משלבת בטיפול חומרי מילוי ובוטוקס היכן שצריך.
IPL - מכשיר שמשמש לטיפול בפיגמנטציה שנגרמה כתוצאה מנזקי השמש. המכשיר שולח קרן אור שמחממת והורסת את פיגמנט המלנין שאחראי על יצירת כתמי העור (פיגמנטציה). הוא מתאים מאוד לאזורי הפנים, המחשוף, צוואר וידיים.  במקרה הצורך אני משלבת את הטיפול ב- IPL עם הזרקה של קולגן וסקין בוסטרים, חומרים מיוחדים שמשפרים את מרקם העור ללא הוספת נפח.
טיקסל- מכשיר המבוסס על טכנולוגיה ללא קרינה, וככזה הוא אחד מהיחידים שמתאים לאזורים רגישים כמו אזור העפעפיים, הרגיש בגלל הקרבה לעיניים. הטיקסל מטפל היטב בנפילת עור באזור העפעפיים, בעיגולים הכהים ובשקיות הכהות. עם זאת הטיקסל מצוין גם לאזורי פנים אחרים, כולל הצוואר. הטיפול מבהיר את העור, מטשטש את הקמטוטים ומעודד ייצור קולגן. גם בטיפולי טיקסל אשלב לפי הצורך הזרקות של חומרי מילוי, בוטוקס וסקין בוסטרים.
לסיכום: כדי להשיג מראה טבעי בעזרת טיפולים אסתטיים וטיפולי אנטי-אייג'ינג, הדבר המומלץ הוא לשלב מכשור רפואי-אסתטי מתקדם עם הזרקות של בוטוקס, חומרי מילוי, בוסטרים, טיפול בחוטים ועוד.

ד"ר אוקסנה גרשונוב היא בעלת 18 שנות ניסיון ברפואה אסתטית, המשלבת מכשור רפואי מתקדם, טיפולים לא כירורגיים ומגוון הזרקות.

סייעה בהכנת הכתבה: רננה מור, כתבת Zap Doctors.

  • צור קשר
ד"ר אוקסנה גרשנוב
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום