ציפויי קומפוזיט: הדרך הקלה לשיניים מושלמות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

רווח בין השיניים ושיניים עקומות או שבורות – את כל הבעיות האסתטיות הללו ניתן לפתור היום בקלות באמצעות ציפוי שיניים מסוג קומפוזיט, ובניגוד לציפויים עשויי חרסינה, שעלותם יכולה להגיע למחיר של עשרות אלפי שקלים, מדובר בשיטה ידידותית מאוד לכיס. והתוצאות? לא פחות ממדהימות

טיפולי שיניים
077-8041454 (מספר מקשר)

בשנים האחרונות, ציפויי השיניים הפכו לדבר הלוהט בתחום הרפואה האסתטית. מה שהתחיל כטרנד אצל סלבס רבים ששאפו לשפר את הלוק שלהם, הפך לשיטה מקובלת ונגישה שמסייעת לרבים להגשים את חלומם, ולחייך סוף סוך חיוך יפה ורחב.

 ממחיר ועד בטיחות: יתרונות הקומפוזיט

הקומפוזיט  (Facing  Veneers)  הוא למעשה אותו החומר המוכר ממנו עשויות סתימות השיניים הלבנות, ויתרונותיו רבים, כאשר בראש ובראשונה בולט מעל כולם המחיר. בניגוד לציפוי מסוג חרסינה, שעלותו עשויה להסתכם בעשרות אלפי שקלים, מדובר בטיפול שווה לכל כיס, שעלותו לרוב מסתכמת באלפי שקלים בודדים – לכל התהליך.

מחירו הסביר של הקומפוזיט אינו בא על חשבון יכולתו לספק תוצאות אסתטיות ברמה הגבוהה ביותר, ולהתאים את צבע הציפוי לצבע השן המקורית. כיום, ציפויי הקומפוזיט מיוצרים בסטנדרט גבוה יותר - הם חזקים, עמידים והצבע שלהם נשמר לאורך זמן. גם הנוחות הרבה שבטיפול תורמת לפופולריות שלו. לעיתים רבות, הטיפול כולו מתבצע בפגישה אחת ובתוך פחות משעתיים. זאת אגב, בניגוד לציפויי חרסינה שדורשים תהליך של לקיחת מדידות ושליחה למעבדה בטרם תחילת התהליך.

ובניגוד לציפויי חרסינה, שעמידותם עלולה לגרום לשחיקת השיניים לטווח הארוך, ציפויי הקומפוזיט נחשבים בטוחים וידידותיים לשיניים בטווח הארוך. למעשה, גם אם הציפוי נשבר, אין צורך להחליף את השן כולה וניתן ללטש והשלים את השחזור במקום הרלוונטי. יתרה מכך, בעוד שציפוי חרסינה דורש התקנה באמצעות השחזת החניכיים, הקומפוזיט מתחבר לשן מעל לקו החניכיים ולכן אינו מסכן אותן.

אגב, הקומפוזיט שנכנס לשוק הטיפולים בשנים האחרונות, עמיד יותר מהקומפוזיט שיוצר לפני מספר שנים, והוא עשוי להחזיק עד עשר שנים, בהנחה שהיגיינת הפה של המטופל טובה. לשם שמירה אופטימלית, מומלץ להקפיד על צחצוח דו-יומי של השיניים ולבקר אצל השיננית אחת לחצי שנה, כדי לנקות את האבנית שמצטברת על השיניים באופן טבעי.

על אלו מטרות עונה הטיפול?

הציפוי מתאים לאנשים המעוניינים לשפר את מראה השיניים בתוך זמן קצר. כמו כן, הוא מתאים למי שמעוניין ביישור קל וקצר (במקום להיעזר בגשר למשל), לצמצם רווחים, לתקן שיניים שבורות, לשפר את צבע ומראה השיניים הכללי, לתקן פרופורציות של שיניים ולהאריך שיניים קצרות.

לסיכום, ציפוי קומפוזיט הוא אופציה נוחה, זולה וידידותית, המתאימה לכל מי שמעוניין לשפר את מראה השיניים שלו. כבר לאחר טיפול אחד אפשר לתקן רווחים, ליישר שיניים מעט עקומות, לתקן שיניים שבורות ועוד. חשוב לבצע את הטיפול אצל רופא שיניים מיומן שמנוסה בטיפולים אלה, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר וליהנות ממראה אסתטי משופר ומשיניים וחניכיים בריאות.

לפרטים נוספים על מרפאת "חיוכים", ולגלריית תמונות וסרטונים באתר. ניתן ליצור קשר גם בפייסבוק.  

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום