תוך שעה בלבד: הטכנולוגיה החדשה שמאפשרת הלבנת שיניים בקלות ובמהירות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

חולמים על חיוך הוליוודי שחושף שיניים לבנות ויפות? טכנולוגיית לייזר חדשה מאפשרת להלבין את השיניים שלכם תוך שעה בלבד. כך זה עובד

טיפולי שיניים ,מומחה לשיקום הפה
04-6523484

שיניים לבנות ויפות היו מאז ומתמיד סמל ליופי וחן. אבל מה לעשות, לא כולנו ניחנו בשיניים צחורות ולפעמים זה יכול להיות די מתסכל. אם בעבר הלבנת שיניים היתה כרוכה בפתרונות מסורבלים ולא מאוד אפקטיביים, הרי שכיום מדובר בפרוצדורה פשוטה, ידידותית ויעילה המתאימה לכל מי שמעוניין בחיוך יפה יותר.

הלבנת שיניים בשיטת Zoom היא אחת השיטות האפקטיביות ביותר, שבתקופה האחרונה צוברת תאוצה בקרב מטופלים רבים. מיד תבינו למי היא מתאימה וכיצד היא פועלת.

תזונה וגנטיקה – הגורמים לשיניים צהובות

צעד אחורה: לפני שנדבר על השיטה, חשוב להבין מה בעצם גורם לבעיית השיניים הצהובות. ובכן, בדומה לדברים רבים שאנחנו מקבלים בתורשה מהורינו, ברוב המקרים גם צבע השיניים שלנו מושפע מהמאפיינים הגנטיים שלנו. גורמים נוספים שיכולים להשפיע לרעה על צבע השיניים הם: עישון, שימוש קבוע בתרופות, טראומה/חבלה לשן, הרגלי היגיינת הפה שלנו וגם התזונה שלנו.

למעשה, לא רבים מודעים לעובדה כי ישנם מזונות שונים שעלולים להכתים את השיניים. בין הידועים לשמצה נמנים כורכום, יין אדום וקפה למשל. גם העובדה שאנחנו מתבגרים גורמת לנו לסבול יותר מכתמים בשיניים שנוטים להצטבר עליהן לאורך השנים.

נא להכיר: שיטת Zoom

Zoom היא שיטת הלבנה חדשנית המתבצעת באמצעות לייזר, והיא מאפשרת לכל אחד ולכל אחת ליהנות משיניים לבנות ובוהקות יותר. בניגוד לשיטות אחרות שעשויות לארוך מספר ימים, השיטה מאפשרת ליהנות משיניים לבנות תוך שעה עד שעה וחצי.

הלבנת שיניים מהירה בלייזר

כיצד מתבצע התהליך?

השיטה פועלת באמצעות קרן לייזר בשילוב שימוש במי חמצן (עד 20%). הלייזר למעשה מסייע לחמצן לחדור לתוך השיניים וכך מתאפשרת הלבנה פנימית וחיצונית שלהן.

האם הטיפול כרוך בתופעות לוואי?

תיתכן רגישות קלה בתום הטיפול, שחולפת בתוך מספר שעות.

מה לגבי ההנחיות לאחר ביצוע הפרוצדורה?

כיוון שחומר ההלבנה ממשיך לפעול במשך 72 שעות, במהלך זמן זה יש להימנע מצריכת מזונות שעלולים להכתים את השיניים, כמו למשל קפה, תה, רוטב עגבניות ושאר מזונות בהתאם להמלצת הרופא המטפל.

אצל מי אפשר לעבור טיפול כזה?
שיטת Zoom היא שיטה בטוחה, יעילה ומהירה מאוד, המבוצעת אך ורק על ידי רופאי שיניים מוסמכים המתמחים בטכניקה זו.

לסיכום: הלבנת שיניים בשיטת Zoom מאפשרת להלבין את השיניים באופן מהיר, בטוח וידידותי. היא מתאימה לכולם ואינה כרוכה בתופעות לוואי משמעותיות. נכון שזה כבר גורם לכם לחייך?

ד"ר טארק גואברה הוא רופא שיניים. סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

  • צור קשר
J DENTAL - מרפאת שיניים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום