רואים חיוך – רואים שקוף

(2)
לדרג
תוכן מקודם

להתבייש לחייך זו תחושה מאוד לא נעימה. זה קורה לא אחת לאנשים שזקוקים ליישור שיניים ומרגישים לא בנוח לעשות את הדבר הכי טבעי ויפה בעולם - לחייך. בעיה נוספת שמתעוררת בקרב אנשים רבים היא הסלידה מגשר קוביות מיושן ומסורבל על השיניים. חולמים על שיניים ישרות? כנראה מצאנו את הפתרון בשבילכם

רופא שיניים ,מומחה לרפואת הפה
053-6829613 (מספר מקשר)

שיניים שממוקמות בצורה לא טובה מתפקדות פחות טוב. יכולת הלעיסה לא מתפקדת בשלמותה, ופלאק ואבנית מצטברים במהירות גבוהה יותר. מעבר לכך, הנושא האסתטי כמובן חשוב מאוד ומפריע לאנשים רבים, שמרגישים לא בנוח לחייך, ולאחר הליך יישור השיניים מרגישים תרומה משמעותית לביטחון העצמי.

יישור שיניים שקוף (או יישור שיניים בלתי נראה) זו שיטת טיפול על ידי פלטות דקות ושקופות, אותם אף אחד לא יכול לראות. בכך נמנעת תחושת הבושה שהייתה מלווה לגשר המתכת, אשר הפך לנחלת העבר. בעזרת יישור השיניים השיקוף תוכלו להחזיר את הביטחון לחיוך שלכם, לחזק את הביטחון העצמי ולשפר את איכות החיים. קיבלנו מספר עצות חשובות מד"ר גמיל וותד, רופא שיניים מוסמך, אשר משתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר במרפאת  עילית סמייל ((Elite Smile Dental Clinic.

יישור שיניים שקוף - איך זה עובד?

"פלטה מיוחדת, שקופה ובלתי נראית, עם הצלחה מסחררת בכל העולם, אותה מתקינים על השיניים. זהו ההתקן העדכני ביותר והפתרון הטוב ביותר כיום ליישור שיניים. כמעט שלא אפשרי לראות את הפלטה, רק אם מתקרבים למרחק של פחות מ-30 ס"מ לתוך הפה ניתן יהיה לשים לב אליה".

יישור שיניים, השיטה השקופה

האם הליך יישור השיניים כואב?

"בדרך כלל, כאבים של לחץ בשיניים מורגשים בחמשת הימים הראשונים, ולפעמים אפילו פחות מכך. לאחר מכן הלחץ יורד".

האם השיטה מתאימה זה מתאים לכל אחד?

"הפלטות השקופות מתאימות לכל אדם, למעט מקרים ספציפיים של אנשים אשר סובלים ממחלות חניכיים שעלולות להחמיר".

האם גשר שקוף מתאים גם לילדים?

"הטיפול מתאים לילדים שעברו את תהליך צמיחת שיני הבשר".

מה צריך לדעת לפני שעוברים יישור שיניים?

"קודם הטיפול, יש לעבור בדיקת פה ושיניים לוודא שהפה והשיניים בריאות, ללא אבנית וללא סתימות".

כמה זמן נמשך הליך טיפול יישור שיניים?

"כל מקרה לגופו. הזמן הממוצע הוא כשנה, כשלפעמים המטופל נזקק לטיפול ארוך יותר ולעיתים קצר יותר".

מהם היתרונות של יישור השיניים השקוף?

"מעבר לכך שהגשר השקוף הרבה יותר אסתטי מגשר המתכת המיושן, הליך הטיפול קצר יותר. כמו כן, גשר שקוף ידידותי יותר לחניכיים מאשר גשר קוביות. בריא יותר לצחצח שיניים ולאכול עם גשר שקוף, אין ריח רע מהפה ואוכל לא נתקע בין השיניים".

מהם שלבי הטיפול?

"הטיפול מותאם אישית ללקוח. תחילה הוא עובר סריקה, צילומים ובדיקה כדי לדעת בדיוק מה מצב השיניים. לאחר מכן בונים לו תכנית טיפול, לוקחים מידות ומייצרים את הגשר בהתאם. אחד היתרונות המשמעותיים הוא שהלקוח מקבל תמונה ממוחשבת של איך שהשיניים שלו ייראו בתום הטיפול. הגשר השקוף מפעיל לו לחץ על השיניים עד שהן מגיעות למצב האידיאלי. פעם חודש מגיעים למרפאה לביקור בכדי לבחון את המצב".

מתי מורידים את הגשר השקוף?

"צריך להקפיד להישאר עם הגשר כל הזמן, למעט בזמן אכילה, צחצוח שיניים ושתיית שתייה חמה. לאחר מכן נדרש להחזיר מיד את הפלטה. כמו כן, אסור ללעוס מסטיק עם הגשר, ונדרש להוריד אותו".

האם הגשר השקוף מפריע לדיבור?

"מעטים מרגישים ביום הראשון שהגשר מפריע ומעט מתקשים, אבל מתרגלים אליו כבר ביום השני".

ד"ר גמיל וותד הינו רופא שיניים ותיק אשר מטפל במרפאת עילית סמייל ((Elite Smile Dental Clinic משתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. במרפאה מעניקים טיפול רחב היקף ברפואת שיניים: טיפולי שגרה וחירום, השתלת שיניים, שיקום הפה, הלבנת שיניים, ציפויי שיניים ויישור שיניים. קשת רחבה של מומחים בתחום שיקום הפה, יישור שיניים וטיפולי שורש יעניקו להם את הטיפול הטוב ביותר, המהיר ביותר ועם תוצאה שתגרום לכך שלא תוכלו להפסיק לחייך

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום