הבלטת פין חבוי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

בימים אלה מוצע בישראל טיפול להבלטת פין חבוי בהליך ניתוחי פשוט וחדשני אשר משחרר את הגבר מסבל רב שמלווה בדימוי עצמי ירוד, אי נעימות בעת קיום יחסי מין וקושי תפקודי בהטלת שתן. ד"ר יעקבי יעקב, אורולוג מומחה, מרחיב בנושא

רופא מנתח אורולוג
077-8035667 (מספר מקשר)

פין החבוי מתחת לעור, אשר אינו בולט משק האשכים החוצה (מסיבות שונות), הוא מצב המביא לבעיות תפקודיות יומיומיות הכרוכות באי-נוחות בהטלת שתן (כאשר הגבר נדרש לאתר את איבר המין שלו ו"לדחוף" אותו קדימה) וכן באי-נוחות בעת קיום יחסי מין. לאחרונה מוצע בישראל טיפול ניתוחי חדשני המאפשר להבליט את הפין ופותר את הבעיה בזמן קצר וביעילות רבה.

מהו ניתוח להבלטת הפין?

ניתוח להבלטת הפין נועד לקבע את העור שחוסם את נראות איבר המין לשורש הפין (מנקודת ראש הפין לשורשו). הניתוח משלב בין מיומנות פלסטית לבין התמחות אורולוגית ותורם לאיכות חיים גבוהה ולשיפור הדימוי העצמי של הגבר שחווה אי-נוחות כתוצאה מהמצב המגביל. מטרת הניתוח היא לתת מענה לשני מצבים בעיתיים: הראשון הוא בעיית שמירת ההיגיינה שמלווה בגירויים רבים בעור והשני – קושי בקיום יחסי מין עקב אובדן ספונטניות ועיסוק רב בחשיפת הפין.

ד"ר יעקובי מסביר על שפיכה מהירה בסרטון הבא, לצפייה:

מהלך הניתוח להבלטת פין

הניתוח מתבצע בהרדמה כללית ובמהלכו המנתח מסיט את העור המכסה את הפין לכיוון עצם הפוביס ומקבע את העור לאזור שורש הפין במטרה להבטיח שהתוצאה תישאר צמיתה. הקיבוע מתבצע באמצעות קפיצי טיטניום פנימיים ("סיכות") או תפרים נספגים. משך הניתוח כשעה והמטופל יוכל לשוב לביתו לאחר ההתאוששות מההרדמה הכללית (פרק זמן של כארבע שעות).

יש לציין שבניתוח אין הארכה של הגופים המחילתיים מהם הפין עשוי אשר אחראים על הזקפה (כלומר אין נגיעה בפין עצמו). כדי לתכנן את מהלך הניתוח, יש להגיע לפגישה מקדימה להערכה ראשונית של המצב תוך התייחסות למדדים של עור ושומן באזור המנותח.

שיקום וחזרה לשגרה

הניתוח בטוח, אינו מערב כלי דם וקצוות עצבים ולכן ההחלמה ממנו מהירה והחזרה לשגרה נעשית תוך ארבע שעות בהתאם להתפוגגות השפעת ההרדמה הכללית. לאחר הניתוח עשויים להופיע כאבים במשך שבועיים, אשר בהם ניתן לטפל במשככים שונים שאינם מצריכים מרשם רופא. ניתן לשוב ולקיים יחסי אישות לאחר ארבעה ימים ממועד הניתוח.

מטופלים שעברו את הניתוח להבלטת פין מדווחים על שיפור ניכר באיכות חייהם, דבר שבא לידי ביטוי ברמת היגיינה גבוהה יותר ובהרגשה הכללית. גירויים בעור שהופיעו כתוצאה מהצטברות של טיפות שתן בין קפלי איבר המין נעלמו לחלוטין, האיבר נגיש למגע ולמישוש ומאפשר לשמור על היגיינה גבוהה, למזער באופן משמעותי גירויים בעור ולהתנהל בקלות רבה יותר ברמה היום יומית ובעת קיום יחסי אישות.

לסיכומו של עניין, ניתוח להבלטת פין זוכה לשביעות רצון גבוהה מאוד בשל תוצאותיו המיידיות והשפעתו המשמעותית על איכות החיים של הגבר, הניתוח חדשני ומהווה חלופה לטיפול אחר שהתמקד בחיתוך הרצועות על מנת לשחרר את הגופים המחילתיים. כיוון שאין כל נגיעה בפין, קצוות עצבים וכלי דם – הניתוח נעשה ללא סיבוכים וניתן לשוב במהירות לשגרה.

הכותב ד"ר יעקבי יעקב, אורולוג מומחה מזה כשלושים שנה, בעל ידע וניסיון רב בתחומו, מציע ניתוחים להבלטת פין חבוי בשיטה בטוחה, יעילה ומהירה במטרה לשפר את איכות החיים של הגבר

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום