טיפולי יופי והזרקות? ברור שאצל רופא השיניים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אם את רוצה את הטוב ביותר עבור הפנים שלך, מוטב שתבחרי לעבור את טיפולי היופי דווקא אצל רופא השיניים

שירותי אסתטיקה רפואית
053-7106374 (מספר מקשר)

בשנת 2019 פרסם משרד הבריאות חוזר, לפיו רופאי שיניים יהיו רשאים לבצע הזרקות אסתטיות של בוטוליניום טוקסין (״בוטוקס״ בלשון העם) וכן של חומצה היאלורונית. מאז, יותר ויותר רופאי שיניים בישראל, פנו לעיסוק בתחום ההזרקות והטיפולים האסתטיים. שוחחנו עם ד״ר רפאל סריקוב ממרפאת סדרי-סמייל (SedriSmile), כדי לשמוע על היתרונות של רופא השיניים בביצוע טיפולי יופי.

"חוזר משרד הבריאות מ-2019 בעצם אמר את המובן מאליו: אם יש מישהו שבאמת מתאים להזריק חומרים כימיים לפנים, זה רופא השיניים", אומר ד"ר סריקוב. "רופא השיניים הוא מי שמכיר את האנטומיה של הפנים בצורה הטובה ביותר, ובידיו הטכניקות המקצועיות ביותר. הרבה מאזורי הזרקת חומצה היאלורונית, למשל, מזריקים ברקמות הסובבות לאזור הפה, או עבור עיבוי שפתיים. מי מתאים לכך יותר מרופא השיניים? אנשים אולי לא תמיד אוהבים רופאי שיניים, אבל הם בוודאי סומכים על רופא השיניים".

עיבוי שפתיים אצל רופא השיניים

עם זאת, אומר ד"ר סריקוב, "לטעמי, השאלה של ׳איזו יד אוחזת במזרק׳ היא לאו דווקא השאלה החשובה. השאלה הבאמת חשובה היא מה יש בתוך המזרק הזה: האם חומצות וחומרים איכותיים, או תחליפים זולים ומסוכנים שבדרך כלל גם מתפוגגים מהר מאוד? גם כאן אני חושב שלרופא שיניים יש יתרון מסוים על הקוסמטיקאית הממוצעת, בכך שהוא מבין היטב את המשמעות של ׳עיגול פינות׳ בתחומים הללו ויקפיד לקנות רק חומרים שהם מורשים לשימוש על ידי משרד הבריאות וכל הגורמים הרלוונטיים. כמו כן, רופא השיניים הקדיש את חייו למוניטין המקצועי שלו, ואפשר לסמוך על כך שהוא לא יתפתה לסכן אותו על ידי שימוש בחומרים לא מתאימים״.

סודות היופי

״היתרונות של הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית הפכו אותם לטיפולים נפוצים מאוד״, אומר ד״ר סריקוב. ״המודעות הגדולה שינתה את הנורמות החברתיות: אנשים רוצים להיראות טוב גם בגילאי חמישים ומעלה, והזרקות הן האופציה המועדפת על מרביתם, היות והיא לא מצריכה ניתוח; פשוט ניגשים לרופא השיניים, ומקבלים בין רגע מראה צעיר יותר, רענן יותר, ובריא יותר".

לדבריו, חומצה היאלורונית הינה חומר מילוי, המשמשת למילוי שקעים, קמטים וכדומה. הבוטוקס מנגד, משמש כדי למתוח את העור, ומזריקים אותו בעיקר בחלק העליון של הפנים. ההשפעה של ההזרקות אמנם זמנית, והיא עוברת אחרי תקופה של בין כמה חודשים לשנה, אבל היופי הוא שהיא אינה מזיקה, והחומר פשוט מתמוסס בגוף ונעלם. "היות ומדובר בטיפול פופולרי מאוד, הנעשה בעלויות שאינן גבוהות יחסית, אין סיבה שכל גבר או אישה הרוצים להרגיש טוב עם עצמם, לא יבחרו בפתרון שמציעה הקידמה בתחום הטיפולים האסתטיים״, מסכם ד"ר סריקוב.

מרפאת סדרי סמייל נמצאת ברחוב בן גוריון 28 בקרית מלאכי. ניתן לקרוא חומרים מקצועיים נוספים באתר המרפאה, וכן ניתן להציץ גם בדף הפייסבוק או להתקשר לטל':  053-7106374

  • צור קשר
סדרי סמייל  SedriSmile
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום