מתכוננים לקיץ: השיטות שיעזרו לכם להשיג גוף חלק ונעים

(4)
לדרג
תוכן מקודם

שעווה, גילוח או אולי לייזר? אם אתם לא מצליחים להחליט מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם להסרת שיער, שימו לב: לכבוד הקיץ שבפתח ילנה אברמוב, מומחית לאסתטיקה ויופי, עושה סדר ומפרטת על בטיחות, תדירות ויעילות כל אחת משיטות הטיפול המוכרות

קוסמטיקאית
053-5674753 (מספר מקשר)

הקיץ ממש עוד רגע פה, מה שמזכיר לכולנו שיש דברים שלא נוכל להסתיר לעד בתוך שכבות הבגדים העוטפות. הרגלים אסתטיים כמו הסרת שיער למשל, שהזנחנו קצת בתקופת החורף, הופכים להיות רלוונטיים מתמיד כשהמעלות בחוץ מטפסות. בעוד שתמיד יהיו כאלה שיעדיפו את השיטות הקלאסיות המוכרות כמו שעווה או גילוח, רבים בוחרים בשיטות מתקדמות שמאפשרות ליהנות מתוצאות מעולה לאורך זמן. אם אתם מתלבטים, שימו לב לרשימה הבאה:

גילוח: זמין, מהיר אך יעיל לזמן קצר מאוד

לשיטה זו ישנם שני יתרונות מובהקים: זמינות ועלות. סט סכיני גילוח לרוב עולה כמה עשרות שקלים בודדות, וניתן להתגלח בכל רגע נתון שמתחשק - בלי לתאם תורים אצל הקוסמטיקאית ובלי לצאת מהבית. אלא שלכל הטוב הזה יש גם מחיר –  תוצאות הגילוח נותרות לזמן קצר בלבד והשיער שצומח לרוב הופך לזיפים דוקרניים.

בטיחות: בהנחה שהגילוח עדין ונעשה בזהירות, לרוב הכול עובר חלק – תרתי משמע. עם זאת, כדאי להביא בחשבון שפעולת הגילוח עלולה לגרום לחתכים קלים.

תדירות: בכל יומיים – שלושה.

יעילות: לטווח הקצר (מאוד) התוצאה טובה וחלקה.

שעווה: דורשת התעסקות ויעילה לטווח זמן קצר - בינוני

לעומת גילוח, שעווה היא שיטה שמאפשרת ליהנות מעור חלק לטווח זמן ארוך יותר. למרות זאת, היא מצריכה התעסקות וכרוכה בקצת בלגן, ובנוסף עדיף שיהיו לכם כישורי ידיים מסוימים כדי להצליח בה. ישנן דרכים שונות להסיר שיער באמצעות שעווה: להסיר אצל הקוסמטיקאית, לקנות שעווה המיועדת לחימום במיקרוגל או להצטייד ברצועות שעווה מוכנות שחוסכות את הבלגן ואת הלכלוך.

בטיחות: קיים סיכוי לכוויה משעווה חמה מידי אם לא נזהרים ומשתמשים בשעווה חמה מידי. במקרים נדירים יחסית תיתכן תגובה אלרגית.

תדירות: בין שבועיים לחודש (תלוי בסוג השיער ובקצב הצמיחה).

יעילות: אם אתם מצליחים להגיע לכול האזורים הרלוונטיים ובהנחה שניחנתם בידיים מיומנות, תוכלו להגיע לתוצאות טובות מאוד לטווח זמן של עד חודש.

מכשיר חשמלי ביתי: זמין לשימוש אבל לא יעיל בהסרת שיער קצר או פלומתי

מכשירי הסרת השיער הביתיים מאפשרים ליהנות מתוצאה דומה לזו המתאפשרת באמצעות שעווה. אולם, בניגוד לשעווה הם אינם דורשים מריחת חומרים על הגוף ורכישתם לרוב חד פעמית, או לפחות מאפשרת שימוש מספר שנים. המכשירים פועלים באמצעות דיסקיות קטנות הנצמדות אחת לשנייה ותופסות את השיער. אלה תולשות אותו מהשורש, מה שמאפשר ליהנות מתוצאות חלקות עד לצמיחתו המחודשת.

בטיחות:  חשוב לוודא שהמכשיר שרוכשים מחזיק בתן תקן וכן מומלץ לחטא אותו מידי שימוש בהתאם להנחיות. מכשיר לא נקי עלול לגרום לזיהום בעור.

תדירות: שבועיים – חודש.

יעילות: בדומה לשעווה – יעילות טובה לטווח זמן קצר – בינוני. המכשיר לרוב מתקשה לתלוש שיער פלומתי או קצר מידי.

עוד על רפואה אסתטית באתר דוקטורס>>

EMT: נוח, יעיל ומתקדם ויעיל לטווח ארוך

EOS ICE PREMIUM  בשיטת EMT הוא מכשיר הלייזר המתקדם בעולם. מערכת המכשיר הגרמנית חזקה ואיכותית, והוא עומד בתקן האירופאי CE ומחזיק גם באישור של מכון התקנים ישראלי. המכשיר מצויד בשלושה אורכי גל  nm 755-808-1065, והוא פולט  כ 20 זרמים בשנייה, מה שהופך אותו למהיר במיוחד. ניתן לסיים באמצעותו טיפול נרחב על כל חלקי הגוף תוך כ - 20 דקות בלבד. קרן הלייזר נספגת כאנרגיית חום בפיגמנט השערה ומחממת אותו עד להשמדת הזקיק, ופינוי הזקיק נעשה באמצעות התהליך הטבעי של הגוף.

בטיחות: יעילות הטיפול מובטחת בין היתר, בזכות מערכת קירור עוצמתית שבו, המגינה מפני כוויות ונזקים לרקמות הסמוכות לטיפול.

תדירות: נדרש טיפול בכל חודשיים עד להשלמת סדרה של טיפולים. טיפול תחזוקה מומלץ אחת לשנה.

יעילות: סדרת טיפולים תאפשר לכם להיפטר ממרבית השיער לאורך שנים רבות.

הסרת שיער בלייזר. צילום: שאטרסטורק

לסיכום: ישנן שיטות שונות שיעזרו לכם להשיג עור חלק ויפה לקראת הקיץ הקרוב. כדאי להביא בחשבון שלכל שיטה יש יתרונות וחסרונות. בעוד ששיטות מסורתיות כמו שעווה וגילוח מאפשרות ליהנות מתוצאות לטווח זמן קצר יחסית אך הן זולות ונגישות, לייזר בשיטה מתקדמת, יקר יותר אך הוא יאפשר לכם להשיג תוצאות מעולות לטווח ארוך.

ילנה אברמוב, היא בעלת קליניקה לאסתטיקה ויופי, המתמחה בטיפולי יופי שונים כגון: הסרת שיער בלייזר בשיטת EMT, אפילציה, בניית ציפורניים / לק ג'ל, עיצור גבות, טיפולי פנים, איפור ותסרוקות.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום