רואים לכם בעיניים: כך תשפרו את מראה האזור שהמסכה לא מכסה

(1)
לדרג
תוכן מקודם

הקורונה עדיין כאן וחובת עטיית המסכות עדיין בתוקף, אבל אפשר לצאת החוצה, אפשר לערוך מפגשים וכן, הגיע הזמן לחזור לשגרת טיפוח הפנים. מתחילים עם מה שרואים מבעד למסכה - אזור העיניים

מכוני יופי
053-5242171 (מספר מקשר)

המסעדות נפתחו, בתי הקפה התמלאו עד אפס מקום, ובאוויר יש תחושה שהקורונה מאחורינו. למרות זאת, ההנחיה לעטות מסיכה שעדיין בתוקף, מזכירה לנו שהמגיפה עדיין לא מאחורינו, ונראה שהיא תישאר איתנו עוד זמן רב. ובכן, זה בדיוק הזמן להשקיע בחלק החשוב ביותר בפנים שלנו, אותו החלק שהמסכה לא מכסה. נכון - העיניים שלנו.

כשהמסיכה מכסה את הפנים, תשקיעו בטיפוח אזור עיניים כי זה מה שרואים.צילום: שאטרסטוק.

ישנן לא מעט בעיות אסתטיות שגורמות למראה עייף, מבוגר וחסר חיוניות בעיניים: קמטים, כהויות, עפעפיים נפולים ועוד. גם העובדה שאנחנו מתקרבים לעונת הקיץ החמה בהחלט עלולה לתרום לארסנל הבעיות, כיוון שמזג אוויר חם ויבש בשילוב חשיפה לא מבוקרת לקרני השמש המזיקות, תורמים אף יותר למראה יבש, לכתמי פיגמנטציה ולקמטים.

למאמרים נוספים בנושא כירורגייה פלסטית ורפואה אסתטית באתר דוקטורס>>

שיטת הפלזמה

הפלזמה היא שיטה חדשנית, אפקטיבית ופורצת דרך, שמאפשרת להתמודד עם מגוון הבעיות שצוינו. היא מעדנת קמטים, מותחת את העור שמסביב לעפעפיים, מטשטשת צלקות וכתמים ותורמת למיצוק העור. כל זה כאמור - ללא התערבות פולשנית, ללא צורך בהרדמה, בחיתוך העור או בהתאוששות.

איך זה עובד?

הפלזמה היא למעשה קרן אור, המאדה את הרקמה הרופפת, ומייצרת התכווצות והידוק של סיבי העור, מה שגורם למתיחתו ולמראה מוצק ומואר יותר.

למי זה מתאים?

הטיפול מתאים לכל אחד והוא אינו מלווה בתופעות לוואי.

כמה טיפולים נדרשים כדי לראות את האפקט?

בין 3 – 5.

בשורה תחתונה: המסכה כבר הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהפנים שלנו, וכעת זה הזמן לחשוב על טיפולי האסתטיקה שמתמקדים בשיפור חלק הפנים העליון. טיפול הפלזמה הוא הפתרון האולטימטיבי שמאפשר לטפל במגוון בעיות עור אסתטיות באזור העיניים. הוא אינו פולשני או אגרסיבי ומתאים לכולם.

עליזה אוחנה היא קוסמטיקאית פרא רפואית המתמחה בטיפולי אנטיאייג'ינג.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום