הסרת שיער לצמיתות: יש חיה כזאת?

(1)
לדרג
תוכן מקודם

אומנם הקיץ תכף תם לו, אך הקורונה כפתה עלינו זמן בית, להשקיע בעצמנו, לאכול טוב, להתאמן טוב ולשמור על שגרת טיפוח. אחת מהשיטות לטיפוח היא הסרת שיער. יצאנו לבדוק מהן הטכנולוגיות הכי מדויקות להסרת שיער וכיצד תוכלו להשיג את התוצאה הטובה והבטוחה לטווח הרחוק

שירותי הסרת שיער
053-7102488 (מספר מקשר)

אחד הנושאים החמים תמיד בתחום האסתטיקה הוא הסרת שיער. גברים, נשים ומה שביניהם – היום כמעט כולם מעוניינים בהסרת שיער לצמיתות. מהן הטכנולוגיות הכי מומלצות ועדכניות בתחום? בכתבה שלפניכם.

כיום, כמעט אין מי שלא עשה הסרת שיער לצמיתות או לפחות התעניין באחת השיטות להסרת שיער המוצעות כיום. בכל הארץ ניתן למצוא מרפאות ומכוני אסתטיקה שמציעים שיטות שונות ומגוונות להסרת שיער- מלייזר ועד אפליציה, וקשה מאד לדעת מהי השיטה הכי מומלצת ואצל מי הכי כדאי לעבור את טיפול הסרת השיער.

ישנן שתי שיטות חדשניות שהן הכי מומלצות כיום:

השיטה הראשונה: DPC-  Dynamic Pulce Control

משמעות שם השיטה היא "שליטה דינאמית על הפולס". הטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת מאוד המאפשרת למפעיל מכשיר הסרת השיער לשלוט באופן מלא על פרמטרים שונים באופי הטיפול ובעיקר במבנה הפולס ומאפייניו ובין היתר להפחית את הכאב בצורה משמעותית. שיטה זו מזכירה את שאר השיטות של הסרת שיער בלייזר, רק שהיא עושה שימוש בטכנולוגיה יותר מתקדמת. ה-DPC היא שיטה מאד ייחודית שמזהה את שורש השיערה וצורבת את השיער. לאחר מספר טיפולים השערה מפסיקה לצמוח כי היא נצרבה מהשורש. השיטה אינה כואבת, שכן בתוך המכונה יש מערכת קירור מובנית בידית ההפעלה המונעת כאב וכוויות. מכשיר מסוג זה מאפשר הסרת שיער ללא תופעות לוואי או כאבים ואין צורך במריחת מאלחש כאבים לפני תחילת הטיפול.

בנוסף, רמת הדיוק לפגיעה בשיערה עצמה היא מאד גבוהה, בהתאם לפרמטרים שעורך הטיפול יכול להכניס למכשיר. המכשיר מאפשר להכניס פרמטרים רבים על ידי אבחון מכוון של סוג השערה, העובי שלה, צבע העור של הלקוחה וכן פרמטרים נוספים וכך להתאים את הדיוק המירבי של הטיפול ללקוח המסוים. עניין זה מהותי לטיפול שכן אם השיערה עבה, ישנם פרמטרים מסוימים שיש לקבוע ואילו אם השיערה דקה, יש פרמטרים אחרים שיש להכניס. באמצעות הפרמטרים ניתן להגיע לתוצאות הכי טובות והכי יעילות.

כמה טיפולים נדרשים להסרת שיער בשיטת ה-DPC?

בדומה ללייזר, הבסיס הוא עשרה טיפולים בשיטה זו, אך זה כמובן משתנה מלקוח ללקוח. ככל שהגיל צעיר יותר, המצב ההורמונלי פחות מאוזן ועל כן ייתכן ונזדקק ליותר טיפולים, אך עשרה טיפולים זה הבסיס והממוצע. השיטה מתאימה לגברים ונשים, אזורי פנים, כל אזורי הגוף, כולל אזורים אינטימים.

לסיכום שיטה זו, מהם היתרונות של שיטת ה- Dpc על פני שיטות אחרות להסרת שיער?

+טיפול מהיר

+מתאים לכל גווני העור והשערה

+מתאים גם לטיפול בעונת הקיץ

+ללא כאבים

+ללא תופעות לוואי

+השיטה מתאימה לכל אזורי הגוף ואף לאזורי פנים מסוימים

+תוצאות לטווח ארוך מאד עד כדי הסרת שיער לצמיתות

השיטה השנייה: שיטת האפילציה ולמה היא כה חשובה?!

שיטת האפילציה היא שיטה עתיקה וידועה, להסרת שיער לצמיתות הקיימת מזה 150 שנה. שיטת האפילציה הינה השיטה הבטוחה, היעילה והאפקטיבית ביותר ובעלת אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר להסרת שיער באזורים עיקשים במיוחד, למשל אזורים הורמונליים או שיערות שלא ניתן לצרוב באף שיטה אחרת (כמו למשל באמצעות לייזר על סוגיו השונים). על כן, אזורי הסרת השיער המבוקשים ביותר בשיטה זו הינם שפם, סנטר, פאות , אוזניים, אף, סביב הגבות, עצמות לחיים ועוד.... לנשים וגברים כאחד. באאמצעות אפילציה ניתן לטפל בכל גווני וסוגי השיער (ללא תלות במלנין), אפילו בשיער ג'ינג'י, לבן ובלונדיני, להבדיל מיתר השיטות (כמו לייזר).

באפילציה אנו עושים שימוש במחט חשמלית דרכה מעבירים זרם מהיר, נקודתי לאזור שורש השערה במטרה להרוס את מקור הזנת השיער(שורש השערה). הפעולה נעשית בכל שערה לחוד ולמשך מספר שניות בודדות. מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) קבע כי השימוש באפילציה להסרת שיער הינה שיטה יעילה ובטוחה להסרת שיער לצמיתות.  המחט מוליכה את הזרם החשמלי אל תוך שורש (זקיק) השערה וצורבת אותה, חזרה על התהליך תגרום להיחלשות השורש עד להפסקת צמיחה מוחלטת של אותה השערה. ההליך דורש מיומנות ודיוק מצד המטפלת כדי לא לפגוע ברקמת העור ולהשיג את התוצאה האולטימטיבית.

שיטת המלקט- חדשנות של שיטת האפילציה המסורתית

במכשיר האפילציה החדש ישנה עוד טכניקה מאוד מיוחדת להסרת השיער, המלקט. המלקט הוא כמו פינצטה גדולה, כאשר קצוות הפינצטה מוליכות זרם חשמלי החודר אל השערה ומגיע עד לשורש וצורב אותה - כל זאת ללא שימוש במחטים וללא תופעות לוואי.

השיטה על כן אינה דורשת גילוח קודם וכך מתאימה בעיקר לטיפולים באזורים קטנים ועדינים שמכשיר אחר אינו יכול לתפוס או לאנשים שאינם רוצים לגלח את האזורים הללו. הפינצטה אינה כואבת, ואינה משאירה כל סימנים בעור, כך שהיא מתאימה לאנשים בעלי סף רגישות נמוך. בנוסף, היא יכולה לתפוס שערות לבנות או בהירות והיא מתאימה במיוחד לאזורים של סנטר, שפם, בין הגבות, אזניים וכו'.  לאחר מספר טיפולים ניתן לראות הפחתה בכמות השיער ויש להתמיד עם הטיפולים עד לקבלת התוצאות הרצויות בהתאם לציפיות המטופל.

לסיכום, יתרונות שיטת המלקט- אפילציה ייחודית:

+נטולת כאב

+מתאימה לאזורים הכי רגישים ועדינים כמו אזורים הקרובים מאוד לעיניים , אזור השפם ועוד...

+מפחיתה סיכון לתופעות לוואי לא רצויות כגון גירויי עור, פציעה, פיגמנטציה, וכדומה.

+אינו דורשת מאלחשים , מהווה מענה מושלם למטופלים בעלי סף רגישות גבוה

אמנם הטיפול בשיטה זו מצריך מספר טיפולים רב יותר וזמן טיפול ארוך יותר ביחס לשיטות אחרות , לעיתים עדיף לאט ובטוח.

כיצד לבחור את מכון הטיפול והמטפלת?

ישנה חשיבות רבה לכך שאותה מטפלת המתפעלת את המכשיר תהיה בעלת ידע וניסיון כדי שתוכל לדייק את התהליך של הסרת השיער, תלווה את הטיפול מתחילתו ועד סופו, ותתכנת את המכשיר עם הפרמטרים המתאימים כדי להביא לתוצאות הכי טובות בזמן הכי קצר. מכון טיפול מקצועי הוא מכון שיעשה אבחון מדויק לכל מטופל, יתאים לו את שיטת הסרת השיער המתקדמת והמתאימה לו ביותר ויתאים לו מטפלת שתלווה אותו לכל אורך הטיפול.

כשנופלים על ידיים לא מיומנות עלולים לקרות נזקים לא צפויים כמו כוויות בעור, גירויים מיותרים או התקדמות לא מספיק טובה ויעילה בתהליך הטיפול והתוצאות יהיו בהתאם. על כן מומלץ לבדוק היטב מי המטפלת והאם היא זאת שתטפל לאורך כל התהליך? מה הניסיון שלה בתחום? האם היא שומרת על היגיינה וסטריליות של המכשיר ושל כל סביבת העבודה שכן מאוד מאוד חשובה.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

חשוב לדעת שישנם כל מיני מצבים שבמסגרתם אסור לעשות טיפולים, למשל למי שלוקח רקוטן- כדור למניעת אקנה, אסור בתכלית האיסור לעשות טיפול בזמן נטילת הכדור. המטפלת חייבת לעשות אבחון לפני כל טיפול, לוודא שהלקוח אינו נוטל שום כדורים שעלולים לסכן אותו או לסכל את האפקטים של הטיפול (כמו למשל כדורים שפועלים לשיבוש האיזון ההורמונלי של הגוף, אנטיביוטיקה, ועוד). בהתאם גם חשוב לא להיחשף לשמש לפני טיפול כדי לא לקבל כוויות. מטפלת בעל ניסיון תשאל את הלקוח בכל טיפול האם משהו השתנה במצב הרפואי, האם הוא נחשף לשמש או השתזף וכו'.

סיון מנדל היא מומחית בהסרות שיער עם ניסיון של מעל עשר שנים בתחום.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום