רוצה שפתיים סימטריות יותר? אולי את בכלל צריכה מילוי סנטר

(7)
לדרג
תוכן מקודם

השפתיים הן האיבר הכי תזזיתי בפנים שלנו. אם הן לא עסוקות בדיבור הן מחייכות, צוחקות, לועסות ועוד עשרות הבעות שונות המניעות אותן, אך גם את הלסת, השיניים, האזור שמעל השפתיים הלחיים, הצוואר ואפילו העיניים. זו הסיבה שטיפולים אסתטיים מקצועיים בשפתיים יתמקדו תמיד באזור השפתיים, ולא רק בשפתיים עצמן. הסוד בטיפול מקצועי ומוצלח בשפתיים הוא ההבנה שטיפול אסתטי בשפתיים יהיה כמעט תמיד טיפול הוליסטי, הרואה את השפתיים כחלק ממכלול

שירותי אסתטיקה רפואית
077-9965890 (מספר מקשר)

כאשר אנחנו מבצעים טיפולים אסתטיים בשפתיים, הגישה הנכונה והמקצועית ביותר היא להתייחס לשפתיים ולאזורים המקיפים אותן כמכלול. אם נתייחס ונתקן בעיה אחת או אזור אחד, מבלי שנתקן בעיות אחרות באזורים אחרים בפנים, לא נקבל את התוצאה הרצויה, ולעיתים התוצאה אף תהיה מעוותת. אם לדוגמה נמלא רק את השפתיים, אך בשפה העליונה יוותרו קמטוטים רבים, ייווצר מראה לא אחיד ואפילו מעוות של שפתיים במראה צעיר ורענן, אך המראה המקיף אותן יהיה מבוגר ועייף. תוצאת טיפול כזו נראית מאוד לא טוב, ומאוד לא טבעית. גם במקרה ונטפל בשפתיים, אך לא בלחיים נפולות ושקועות ייווצר מראה לא אחיד.

רופאה מקצועית ומנוסה תדע להקשיב לדרישות ולרצונות של הלקוחה, ולהסביר לה כיצד אפשר להשיג את התוצאות הרצויות. אם לדוגמה הלקוח מבקש לתקן את הסימטריה בשפתיים על ידי עיבוי השפה העליונה, אך רופאה מקצועית יודעת להבחין כי הדרך ליצור סימטריה היא להגדיל ולהדגיש דווקא את הסנטר, עליה לשקף לו את הטיפול המתאים, ולא רק להיענות לדרישתו בידיעה שכך לא ישיג את התוצאה הרצויה.

אילוסטרציה/שאטרסטוק/טיפוח אסטטי

באיזו שיטה נבצע טיפול אסתטי לשפתיים?

ברוב המקרים טיפולים אסתטיים בשפתיים יבוצעו על ידי הזרקה של חומצה היאלרונית לשפתיים. יש מגוון סוגים של חומצות היאלוניות בדרגות סמיכות שונות, בהתאם למטרת הטיפול. אם נרצה להדגיש את השפתיים, וליצור מראה שפתיים חושניות ומלאות יותר, נשתמש בחומר סמיך יותר. אם נרצה להדגיש את צורת השפתיים, נשתמש בחומר פחות סמיך.

קיים הבדל בסוג מילוי בין השפה העליונה לתחתונה.  השפה התחתונה קלה יותר למילוי, כיוון שהמבנה הטבעי הוא שפה תחתונה נפוחה מהעליונה בערך בשליש וכדי למלא אותה, פשוט מזריקים לה מעט חומצה היאלורונית. השפה העליונה לעומתה דורשת יותר דיוק ותשומת לב. יש להקפיד על הפרופורציה בין צד ימין לצד שמאל, ולהקפיד מאוד על כמות ההזרקה המתאימה לכל מטופלת ומטופלת, כדי להימנע מתוצאה מוגזמת, גבשושית או יצירת מראה "שפתיים ברווז".

אם נטפל גם בקמטוטים באזור השפה העליונה, נבחר בחומר המתאים ביותר לאזור עדין במיוחד וכו'.

כיצד מתבצע הטיפול?

בשלב הראשון אנו עורכים פגישה מקדימה לתאום ציפיות מול הלקוחה או הלקוח. אם נדרש טיפול מקדים טיפול בקמטים בשפה העליונה בעזרת מילוי, לחיים נפולות הזקוקות למילוי ליצירת אפקט מורם יותר שגם משפיע כמובן על מראה השפתיים, מראה עור עייף או מחוספס שמצריך פרוקטורה בגלי רדיו, חוטים, פיליניג כימי וכדומה השלב השני יהיה מילוי השפתיים.

טיפול אסתטי באזור השפתיים צריך להיעשות באופן הדרגתי, כך אנחנו מקבלים מראה אחיד יותר ונמנעים מגבשושיות. לכן הטיפול יעשה בדרך כלל ב 2-3 מפגשים.

בזמן ההזרקה לשפתיים עובדים במהירות, כי השפתיים מתנפחות במהירות לאחר ההזרקה.

ניתן להזריק את החומצה ההיאלורונית בעזרת מחט אחת ארוכה לכל השפה, אך היום רופאים רבים  מעדיפים להזריק באמצעות מחטים קטנות, עדינות ומדויקות מאוד. בדרך-כלל יעשה הרופאה דקירה אחת או שתיים בכל צד.

תוצאות הטיפול מחזיקות בין שנה לשנתיים, מאוד תלוי במקרה וגם בסוג ובאיכות החומר שהוזרק.

אי אפשר לקחת נקודה אחת ולעבוד רק בה, אלא אם כן מדובר בבחורה צעירה מאוד.


האם ניתן לתקן את תוצאות ההזרקה?

כן, אפשר לתקן שפתיים בעקבות הזרקות קודמות לא מוצלחות, מראה מנופח, אסימטרי או גושי בעזרת הזרקת חומר הממיס את ההזרקה הקודמת ולהוריד את הנפיחות.

לסיכום: כדי להשיג תוצאות טובות בטיפול אסתטי בשפתיים, יש להסתכל על האזור כמכלול. תיקון השפתיים בלבד, בלי להתייחס לבעיות אחרות או לאזורים אחרים בפנים, לא ישיגו תוצאות טובות, ולעיתים אף יחמירו את הבעיה. לכן מומלץ לתכנן את הטיפול עם הרופא או הרופאה, ולקבל את המלצותיהם לגבי הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה.

ד"ר אוקסנה גרשנוב, רפואה אסתטית, בעלת מרפאה לרפואה אסתטית. 

סייעה בהכנת הכתבה: רננה מור, כתבת Zap Doctors.

 

  • צור קשר
ד"ר אוקסנה גרשנוב
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום