ציפוי למינייט: הטיפול הכי מהיר - בדרך לחיוך מושלם

(2)
לדרג
תוכן מקודם

השיניים מוכתמות או שבורות? רוצים לחייך כמו בהוליווד? בזכות ציפוי למינייט, תוכלו ליהנות במהירות מחיוך מושלם, מבלי להיזקק לטיפולים ממושכים ויקרים

טיפולי שיניים ,מומחה לכירורגיית פה ולסתות
08-9762963

ציפוי החרסינה למינייט הוא פתרון מושלם עבור כל מי שסובלים מפגמים בשיניים, שיניים מוכתמות או שבורות וחולמים על חיוך הוליוודי מושלם בקלות, ללא כאבים. היתרון המרכזי של הלמינייט הוא שבניגוד להרכבת כתרים על השיניים, שברוב המקרים הם כרוכים בטיפול שורש בשן עליה מורכב הכתר, הלמינייט הם ציפויי חרסינה דקיקים וחזקים במיוחד, המורכבים בתהליך פשוט וקצר שאינו פוגע בשן. בעזרת הלמינייט אפשר לפתור כמעט כל בעיה אסתטית בשיניים וליצור מראה אחיד וחיוך זוהר.

רופא השיניים משייף את השיניים שעליהן יודבק ציפויי הלמינייט. צילום: שאטרסטוק

ממה עשוי למינייט?

למינייט הוא ציפוי העשוי חרסינה איכותית, המודבקת על השן ויוצרת מראה אחיד ונקי של השיניים. למינייט עשוי בשיטת אימקס, שיטת דחיסה בחרסינה היוצרת תוצאה איכותית, עמידה ואסתטית במיוחד.

 

כיצד מתבצע הטיפול?

רופא השיניים משייף את השיניים שעליהן יודבק ציפויי הלמינייט. השיוף נעשה לעומק של מילימטר - מילימטר וחצי, מבלי לחדור לשן ובלי לפגוע בה. לאחר השיוף מדביקים את עלי החרסינה הדקיקים בעזרת דבק חזק במיוחד, כך שהציפוי עמיד לאורך שנים.

 

מהם יתרונות הטיפול?

ציפוי למינייט מהווה פתרון עבור אנשים הסובלים ממראה שיניים בלתי אחיד: שיניים שבורות ומוכתמות או שיניים שצבען שונה, בעקבות כתרים וטיפולי שיניים. הציפוי עשוי להתאים גם  עבור מי שיש להם רווחים בשיניים. כך, אם בעבר הטיפול במקרים אלה נעשה רק באמצעות הלבנת שיניים או בסתימות לבנות, למינייט הפך את כל התהליך להרבה יותר פשוט.

הרכבת כתר על שן היא תהליך פולשני, שמחייב בדרך כלל טיפול שורש בשן שנשברה או נפגעה, גם אם מדובר בשן בריאה לחלוטין. טיפול שורש הוא טיפול לא נעים שכרוך בכאבים ובהרדמה מקומית. בנוסף, טיפול שורש יכול לגרום לאובדן השן במהלך השנים.

מדוע לא להסתפק בהלבנה?

גם הלבנה מעניקה פתרון חלקי בלבד, מכיוון שיש לחזור על הטיפול מעל לעת. לעומת זאת, בשיטת למינייט הפגיעה היא מזערית,אם בכלל ואין צורך בהתערבות מסיבית. שיוף השן עדין מאוד ואינו פוגע בשן עצמה. הטיפול עצמו קצר מאוד. תוך זמן קצר, אפשר לצאת מהמרפאה עם חיוך מושלם.

יתרון משמעותי נוסף הוא האפשרות להתאים את הציפוי לכל מטופל, מבחינת הצורה והגוון, כך שהציפוי מתאים לכל אחד בצורה מושלמת. הלמינייט יכול לפתור גם בעיות של שיניים שקועות או עקומות, וליצור מראה אחיד גם אם יש הבדלים משמעותיים בגודל השיניים.

בניגוד להשלמות שיניים  וטיפולי שורש שמשנים את צבעם עם השנים, למינייט עמיד מאוד להכתמה ומתאים גם למעשנים או למטופלים ומטופלות הסובלים מהכתמת השיניים מסיבות שונות. המראה שמתקבל הוא מראה טבעי מאוד, ממש כמו המראה של שיניים אמיתיות.

כמה זמן ציפוי למינייט יחזיק מעמד?

ציפויי למינייט עמידים מאוד ויחזיקו מעמד לאורך שנים. אנשים חוששים שהציפוי עלול ליפול או להישבר, אך כיום הציפוי והדבק איכותיים במיוחד. רק במקרים נדירים, ציפוי ייפול או יישבר.

פתרון אסתטי מושלם לאנשים הסובלים ממראה שיניים בלתי אחיד. צילום: שאטרסטוק

האם ניתן להסיר את הציפוי?

אכן, ניתן להסיר את הציפוי. הסרת הציפוי ניתנת לביצוע רק במרפאת שיניים.

לסיכום: למינייט הוא פתרון אסתטי מושלם לאנשים הסובלים ממראה שיניים בלתי אחיד, מוכתם או שבור, החולמים על חיוך מושלם, מבלי שיזדקקו לטיפולים פולשניים וכואבים. ציפוי החרסינה הדקיק עמיד מאוד ואינו מוכתם בקלות.

 

ד"ר בנימין טייב הוא רופא שיניים, בעלים של מרפאת ביודנט.

סייעה בהכנת הכתבה: רננה מור, כתבת zap doctors

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום