סופרנו פלטינום: הסרת השיער שמתאימה לכולם

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מעוניינת בהסרת שיער? חוששת מהכאב? המכשיר החדשני Soprano Platinum עושה שימוש בטכנולוגיה הייחודית TMSHR ומניב תוצאות מעולות, במהירות וביעילות. צרכנות רפואית

קוסמטיקאית
053-9415164 (מספר מקשר)

הטיפולים השונים להסרת שיער ממשיכים להתקדם ולהתפתח. כיום יש שיטה המאפשרת להסיר שיער בחצי מהזמן הנדרש בשיטות אחרות. השיטה מתאימה לכל סוגי העור והשיער, ללא כאבים. בנוסף, הסכנה לכוויות מזערית. נעים להכיר: בזכות המכשיר החדשני הנקרא Soprano Platinum, אין צורך לחכות לחורף, כדי להסיר את השיער המיותר. אין מקום בגוף שהמכשיר החדשני אינו יכול להגיע אליו. מדובר במכשיר המתקדם ביותר, העושה שימוש בטכנולוגיית הלייזר TMSHR - טכנולוגיה מתקדמת ביותר, הנחשבת לפורצת דרך בעולם הסרת השיער, בעלת יתרונות רבים ההופכים את הסרת השיער לקלה, קצרה ונטולת כאבים.

 

גם בשיא הקיץ ניתן להתחיל טיפול בשיטה זו. צילום: שאטרסטוק

מהי שיטת TMSHR ומה ייחודה?

שיטת TMSHR משתמשת בטכנולוגית לייזר, המחממת בהדרגה את שכבת הדרמיס, השכבה האמצעית של העור. החימום ההדרגתי הורס את זקיקי השער ומונע את צמיחת השיער מחדש. בשיטה זו, קרן הלייזר נבלעת במלנין, הפיגמנט האחראי על צבע העור והשיער, כך שאנרגיית האור נספגת הרבה יותר טוב בזקיק השערה.  אחד המכשירים המתקדמים ביותר המבוססים על שיטה זו הוא מכשירSoprano Platinum  העושה שימוש בחידושים המתקדמים ביותר בשיטה זו. 

מהם יתרונות הטיפול? 

היתרון הראשון הוא משך הטיפול: אורכי הגל השונים של הלייזר מכוונים לעומקים שונים ברקמת העור, כך שאפשר להגיע בו זמנית ובמהירות רבה לשכבות ולמרכיבים שונים בזקיקי השערה. יתרון נוסף הוא האפשרות לטפל בטווח רחב של סוגי שיער וגווני עור, בכל חודשי השנה, כך שגם בשיא הקיץ ניתן להתחיל טיפול בשיטה זו.

בנוסף, שיטה זו משלבת שימוש בטכנולוגיית ICE למניעת כוויות. טכנולוגיה זו מקררת בצורה מבוקרת את העור לפרק זמן ממושך, במקביל לפעולת החימום של זקיקי השערה. הטכנולוגיה מקטינה מאוד את הסיכון להיווצרות כוויות ומקטינה מאוד את הכאב העלול להיווצר מחימום העור.

 

באילו אזורי שיער בגוף ניתן לטפל באמצעות השיטה?

בשיטת TMSHR ניתן לטפל בכל האזורים בגוף, החל מאזורים נרחבים (כגון: גב או רגליים) ועד אזורים קטנים ועדינים, כגון אזור השפה העליונה. בזכות המהירות הגבוהה של המכשיר והסיכון הזעיר להיווצרות כוויות, ניתן לטפל ללא חשש גם באזורים עדינים במיוחד וקשים לגישה: אוזניים, נחיריים, גבות ושפה עליונה. לטיפול באזורים אינטימיים, המכשיר מצויד בקצה חד פעמי להיגיינה מרבית.

למי מתאים הטיפול?

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של Soprano Platinum ניתן לטפל בכל סוגי העור ובכל סוגי השיער, בכל שילוב אפשרי. עור כהה ועתיר מלנין ועור שזוף נחשבו עד היום כקשים מאוד לטיפול, מכיוון שהמלנין בעור כהה רגיש הרבה יותר לחום המשמש לטיפולי לייזר.

עם זאת, בזכות שיטת החימום ההדרגתי, שיטת ה-TMSHR במכשיר Soprano Platinum, הסרת השיער מתאימה ובטוחה לחלוטין גם כשהעור כהה או שזוף. עוצמת האנרגיה בשיטה זו משתנה בהתאם לגוון העור והשיער ובהתאם לעובי השיער. קרן הלייזר נבלעת בפיגמנט המלנין בזקיק השערה ומסביבו, בשכבת העור העמוקה, ואינה פוגעת בשכבת העור החיצונית.

מחקר קליני ארוך טווח שנעשה ע"י ד"ר כריסטופר זאכרי מאוניברסיטת קליפורניה (ארה"ב) מצביע על התאמת הטיפול לטווח הרחב ביותר של סוגי וצבעי שיער, גם לשיער עבה וכהה וגם לשיער דק ובהיר, אך לא לשיער לבן. השיטה מתאימה לנשים, גברים, ילדות וילדים, בין היתר בזכות העובדה שהטיפול ללא כאבים.

 מתאים לטווח הרחב ביותר של סוגי השיער וגוון העור. צילום: שאטרסטוק

לסיכום: מכשיר Soprano Platinum משיג תוצאות טובות בהסרת שיער, ללא כאבים, בחצי מהזמן המקובל. המכשיר מתאים לטווח הרחב ביותר של סוגי השיער וגוון העור. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לבחור באשת מקצוע מקצועית ומיומנת, שעברה הכשרה לשימוש במכשיר המתקדם. כך, תבטיחו לעצמכם תוצאות מקסימליות במינימום זמן.

לריסה קוסמטיקס, היא קוסמטיקאית פרא-רפואית.

סייעה בהכנת הכתבה:  רננה מור, כתבת zap doctors.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום