מבטיחים ומקיימים: ObioWhite - הלבנת שיניים מרפאתית

(1)
לדרג
תוכן מקודם

מעוניינים בהלבנת שיניים? ניסיתם בעבר, אבל אתם מותשים מהצורך לחזור על הטיפולים? נרתעים מהרגישות לאחר הטיפול ובמהלכו? יש לנו חדשות מצוינות: אוביו וויט תלבין לכם את השיניים בטיפול אחד בלבד, ללא כל כאב או רגישות. צרכנות רפואית

שירותי אסתטיקה רפואית
077-9966392 (מספר מקשר)

ם עברתם בעבר הלבנת שיניים או שמעתם על התהליך מבני משפחה וחברים, התהליך מוכר לכם: אתם מתיישבים על הכיסא, הרופא מורח לכם חומר מיוחד על השיניים, אך אין לכם כל מידע לגבי החומר עצמו, ממה החומר עשוי וכיצד הוא פועל. בהמשך, אתם עלולים לחוש רגישות חזקה ואפילו כאבים במהלך הטיפול וב-24 עד 48 שעות לאחר הטיפול. בחלק מהמקרים, תתבקשו גם לבצע טיפול משלים בבית. לרוב, התוצאה לא תישמר יותר מחודש-חודשיים. אכן, נשמע לא נעים - אבל אפשר גם אחרת!

ניתן להגיע להבהרה של עד 8 גוונים. צילום: שאטרסטוק

מהי הלבנה מרפאתית בשיטת ObioWhite?

ObioWhite הוא טיפול הלבנת שיניים מבוסס ננו-טכנולוגיה שפותח כאן, בישראל, ומבטיח תוצאות מצוינות לטווח ארוך, ללא כאבים ורגישויות וללא פגיעה באמייל ובבריאות השיניים. באמצעות הטיפול, ניתן להגיע להבהרה של עד 8 גוונים, באמצעות טיפול אחד בלבד, הנמשך שעה וחצי לכל היותר.

כיצד מתבצע הטיפול?

הטיפול מתבצע באמצעות מנורת לד, ללא קרינת UV. המנורה מורכבת על גבי קסדה מיוחדת, המולבשת על ראשו של המטופל. באמצעות קסדה זו, מקבל המטופל תחושה מאיימת הרבה פחות מאשר בשיטות הסטנדרטיות, בהן המנורה מולבשת על מוט גדול, המכוון אל פיו של המטופל. בנוסף, הקסדה מכילה אוזניות וכוללת חיבור לפלאפון, כך שהמטופל יכול לנצל את זמן הטיפול למנוחה, לשמיעת מוזיקה ואפילו לעבודה.

החלק הראשון של הטיפול הוא הכנה של השיניים להלבנה באמצעות המנורה. לאחר מכן, יימרח על השיניים החומר הייחודי ל-ObioWhite ולאחר מכן שוב ייעשה שימוש במנורה. לאחר הטיפול, יקבל המטופל 4 סטריפים - מדבקות מיוחדות, אותן יהיה עליו להדביק על השיניים בשמונת הימים הבאים, אחת ליומיים, למשך שעה ביום.

האם הטיפול מתאים לכל אחד?

הטיפול מתאים כמעט לכל מטופל, עם שני סייגים חשובים. ראשית, על המטופל להיות בעל שיניים טבעיות, ללא השלמות, שחזורים או כתרים. שנית, יש להגיע לטיפול עם שיניים בריאות, מכיוון ששן חולה, עששתית או חשופה מאוד עלולה להיפגע בתהליך.

כל מטופל יעבור לפני הטיפול בדיקה קלינית וצילומי שיניים, כדי לוודא שהשיניים בריאות וכי אין עששת. אם מתגלה בעיה בריאותית של השיניים, מומלץ לטפל בה - ורק לאחר מכן לבצע את ההלבנה. בנוסף, יש לעבור טיפול אצל שיננית, בטווח של מקסימום שלושה חודשים לפני הטיפול.

מומלץ מאוד לכל מי ששוקל לעבור הלבנת ObioWhite להגיע לפגישת ייעוץ עם רופא, הניתנת ללא עלות, כדי להבין אם השיטה אכן מתאימה וכדאית עבורו.

כמה זמן מחזיקה מעמד הלבנת שיניים ObioWhite?

משך החיים של תוצאות ההלבנה מאוד אינדיבידואלי ותלוי בגנטיקה של המטופל, אך בעיקר בהרגלים ובאורח החיים שלו. באופן עקרוני, תוצאות ההלבנה מחזיקות מעמד למשך שנה-שנתיים, אך הרגלים כגון: עישון כבד, שתייה מרובה של קפה, אלכוהול או צריכת מזון ומשקאות מכתימים בכמות גבוהה (יין אדום, תה, קארי ועוד) עלולים לקצר את משך הזמן שתוצאות ההלבנה מחזיקות מעמד.

האם יש מגבלות על המטופל לאחר ההלבנה?

כל מטופל מקבל לאחר הטיפול דף הנחיות והסבר מהרופא, בנוגע להמלצות שלאחר הטיפול. ב-24 עד 48 השעות הראשונות לאחר הטיפול יש להימנע לחלוטין ממשקאות ומאכלים חומציים או מכתימים (קפה,עגבניות וכו'). לטווח הארוך, מומלץ למלא אחר ההוראות ולצמצם הרגלים העלולים לפגוע בתוצאה האסתטית של הטיפול.

הטיפול מתאים כמעט לכל מטופל והתוצאות מיידיות. צילום: שאטרסטוק

מהם היתרונות של ObioWhite על פני שיטות הלבנת שיניים אחרות?

  1. בניגוד להלבנות אחרות, בהן המטופל כלל אינו מודע לחומרים שבהם משתמשים לצורך הלבנת השיניים שלו, בשיטה זו יש למטופל שם, כתובת ומענה. ObioWhite היא שיטת הלבנת השיניים היחידה בעולם, שיש לה עמודי אינסטגרם ופייסבוק. ניתן לדעת בדיוק מה מקבלים כשבוחרים להשתמש בה.
  2. בתוך חומר ההלבנה משולב חומר הנקרא ObioGlass - זכוכית ביואקטיבית, המפחיתה רגישות יתר דנטלית. מדובר בחומר המיועד לשימוש לא רק בהלבנות שיניים, אלא בכל הסוגים של טיפולי השיניים, מכיוון שהוא מפחית רגישות בטיפול עצמו ומרגיל את הפה עם הזמן להיות פחות רגיש. ב-ObioWhite, השימוש בחומר מבטל לחלוטין את הרגישויות והכאבים האופייניים להלבנות שיניים אחרות, הן במהלכן והן ביום או ביומיים שלאחר מכן.
  3. חוויית הטיפול באוביו וויט נעימה יותר ופחות מאיימת, יחסית לשיטות אחרות, בזכות הקסדה שאליה מחוברת מנורת ההלבנה, והאפשרות להתחבר לפלאפון ולשמוע דרך האוזניות, במהלך הטיפול.
  4. ההלבנה מתבצעת בטיפול אחד בלבד.
  5. התוצאות מיידיות ומחזיקות מעמד לזמן ארוך במיוחד, שנה - שנתיים, תלוי בהרגל המטופל.

לסיכום: הלבנת שיניים מרפאתית ObioWhite היא פרי פיתוח ישראלי, המבטיח הלבנה של עד 8 גוונים, תוך טיפול יחיד ללא כל כאבים ורגישויות, עם תוצאות מצוינות שמחזיקות מעמד שנה - שנתיים מביצוע ההלבנה, בהתאם לאורח החיים וההרגלים של המטופל. הטיפול מתאים כמעט לכל מטופל והתוצאות מיידיות.

בהכנת הכתבה השתתף ד"ר קובי איסקוב, פרזנטור רשמי של ObioWhite - הלבנת שיניים, ושותף במיזם getsmile בישראל.

סייעה בהכנת הכתבה: ענת ניסני, כתבת zap doctors.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום