משלימים את החסר ברפואה המשלימה

(4)
לדרג

בעשור האחרון הממסד הרפואי מקבל בזרועות פתוחות את מגוון שיטות הרפואה האלטרנטיבית. כעת מתמודדים אנשי הרפואה המשלימה עם אתגר נוסף, בזירה הדיגיטלית

אגודות וארגונים
053-9374656 (מספר מקשר)

תחום הרפואה המשלימה בישראל נהנה בשנים האחרונות מתנופה חסרת תקדים. יותר ויותר ישראלים מאמצים את שיטות הרפואה האלטרנטיבית, ומכירים ביתרונות הרבים הגלומים בטיפולים המבוססים על ידע עתיק ושיטות טיפול מסורתיות. מעבר לכך, בשנים האחרונות גם בתי החולים רבים וקופות חולים פועלים בשיתוף פעולה עם מרפאים שונים מתחום הרפואה המשלימה ובכלל זה נטורופתים, הומאופתים ומדקרים.

עם העלייה בפופולריות של הטיפולים האלטרנטיביים, החלו באופן טבעי להופיע אתגרים חדשים עימם צריכים אנשי המקצוע השונים להתמודד מדי יום ביומו. זאת, כיוון שבשוק הרווי במטפלים לא פשוט לבלוט מעל פני השטח. על אחת כמה וכמה כאשר השיח הרפואי עובר בהדרגה מהקליניקה - אל הרשת.

 

כ-90% מהטראפיק בנישת הבריאות והרפואה, מגיעים כיום מחיפושי גולשים ברשת. צילום: שאטרסטוק

ברוכים הבאים ל-2020

חלק ניכר משיטות הטיפול בתחום הרפואה המשלימה, הן שיטות עתיקות יומין, כמו למשל הרפואה הסינית בת אלפי השנים. עם זאת, מטפלים שרוצים להישאר רלוונטיים במציאות הנוכחית ומעוניינים לטפח קהל לקוחות רחב ככול האפשר, חייבים לפעול בהתאם לכללים שמכתיבה המאה ה-21.

נכון להיום, תחום הרפואה והבריאות הוא התחום שתלוי בצורה המשמעותית ביותר בגוגל. למעשה כ-90% מהטראפיק בנישת הבריאות והרפואה, מגיעים כיום מחיפושי גולשים ברשת. המשמעות היא שאף מטפל אלטרנטיבי, טוב ככל שיהיה, לא יכול להרשות לעצמו להקל ראש בחשיבות של הנוכחות הדיגיטלית שלו.

 

הזירה הדיגטלית משנה את כללי המשחק

הזירה הדיגיטלית היא מהזירות הדינמיות ביותר שקיימות: מדי דקה 3.8 מיליון שאילתות מוקלדות בגוגל, כמיליון גולשים מתחברים לפייסבוק וכ-4.5 מיליון סרטונים נצפים ביוטיוב. אם לא די בכך, מדי שנה האלגוריתם שעומד בבסיס מנוע החיפוש של גוגל, עובר לא פחות מ-3,000 עדכונים. מכאן, אפשר לומר שלא מדובר רק בזירה הדינמית ביותר, אלא גם בזירה התחרותית והמאתגרת ביותר.

אם עד לפני מספר שנים בלבד, יכלו אנשי הרפואה המשלימה להסתפק באתר אינטרנט בסיסי כדי להגיע לקהל המטופלים שלהם, כיום, כבר מדובר בסיפור שונה לחלוטין.

 

מי מטפל במטפלים?

כדי לפעול בהצלחה במרחב הדיגיטלי, יש לפעול במקביל בזירות רבות, להישאר עם אצבע על הדופק 24 שעות ביממה ולהתעדכן ללא הפסקה בכל השינויים התכופים שמתחוללים ברשת על בסיס יומיומי.

לאור זאת, טיפוח הנכסים הדיגיטליים וחיזוק הנוכחות והמוניטין ברשת מחייבים ליווי של צוות מקצועי המורכב ממומחי תוכן ושיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה. למרבה הצער, תחום השיווק הדיגיטלי בימינו הוא שוק פרוץ: מדי יום נפלטים לשוק העבודה עשרות אנשי מקצוע לא מנוסים, המתמחים בעיקר בהבטחות, אך לא באמת מסוגלים לספק תוצאות.  

 

הגיע הזמן להפסיק להתפשר

אתר הבריאות 'זאפ דוקטורס' בא לעולם לפני יותר משני עשורים, אי שם בשנת 1998, אז הפך לפורטל הבריאות הראשון בעברית. ב-2018 הושק האתר מחדש בגרסה מתקדמת ועדכנית וזכה בתחרות ה-BOOSTER, למהלכי דיגיטל, טכנולוגיה ותוכן פורצי דרך. מעניין לציין, שלפי סקרי דעת קהל שנערכו ב-2019, 'זאפ דוקטורס' הוא פורטל הבריאות הישראלי הנחשב לאמין ולמקצועי ביותר. בנוסף, בהשוואה לפורטלים ישראליים אחרים המתמקדים בבריאות ורפואה, 'זאפ דוקטורס' נהנה מתדירות הביקורים הגבוהה ביותר. עם וותק של יותר משני עשורים, צוות של עשרות מומחי תוכן ואנשי שיווק דיגיטלי ופופולריות שרק עולה משנה לשנה, אין ספק ש'זאפ דוקטורס' הוא הפלטפורמה המושלמת למטפלים אלטרנטיביים, המעוניינים לקבל את השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר.

 

כל השירותים תחת קורת זאפ אחת

אנשי המקצוע של זאפ מעניקים מגוון רחב של שירותים לאלפי מטפלים הפועלים בתחום הרפואה המשלימה. בין השאר, מדובר בהפקת סרטונים מושקעים הכוללים הנחיות מצולמות או הדגמות של טיפולים. החשיבות של סרטוני רשת עלתה מאוד בשנים האחרונות, ובעזרת זאפ דוקטורס תוכלו ליצור בקלות סרטונים מנצחים הזוכים לשיתופים רבים ברשתות החברתיות.

מומחי התוכן של זאפ מצטיינים גם ביצירת כתבות תוכן מרתקות ובעלות ערך מוסף לגולשים ומאפשרים למטפלים לשתף את הלקוחות הפוטנציאליים שלהם, בהנחיות, תובנות ומקרים מעניינים אותם פגשו בקליניקה.

באתר זאפ דוקטורס יש עשרות פורומים שעוסקים בתחומי הרפואה המשלימה. פורומים אלה מנוהלים על ידי מטפלים מומחים, ומאפשרים להם לקחת חלק פעיל ויומיומי בשיח הגולשים ברשת.

שירותים נוספים שתוכלו לקבל מאנשי המקצוע של זאפ הם ניהול של דפי פייסבוק ואינסטגרם וכן ניהול וקידום אתרים אינטרנט מקצועיים.

 

 בעזרת זאפ דוקטורס תוכלו ליצור בקלות סרטונים הזוכים לשיתופים רבים ברשתות החברתיות. צילום: שאטרסטוק

תנו למומחים לטפל בכם

מעטפת השירותים הדיגיטליים של זאפ מאפשרת למטפלים מתחום הרפואה המשלימה להתמקד בעיסוק המרכזי שלהם בראש שקט ונקי מדאגות. זאת מכיוון שהם יודעים שהנוכחות הדיגיטלית שלהם נמצאת בידיים הטובות, המקצועיות והאמינות ביותר. אם גם אתם רוצים להתמקד בטיפול ולהפקיד את השיווק הדיגיטלי בידי המומחים המובילים בתחום, זה הזמן להצטרף למהפכה של זאפ דוקטורס, ועל כך נאמר: יפה שעה אחת קודם.

לחצו כאן להצטרפות לזאפ דוקטורס

סייע בהכנת הכתבה: עודד פשטצקי, כתב zap doctors.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום