טיפול בכאב בשיטת ביו-אנרגיה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מתמודדים עם כאב כרוני, הפוגע קשות באיכות החיים שלכם? טיפול המבוסס על שיטה יהודית ייחודית עתיקה מסייע בשחרור תדרים אנרגטיים חסומים. צרכנות רפואית

מומחה רפואה משלימה
053-8660680

כאב כרוני נובע פעמים רבות כתוצאה מחסימה אנרגטית, שאותה ניתן לשחרר בשיטת הביו-אנרגיה.

 

פוגע משמעותית באיכות החיים. צילום: שאטרסטוק

מהו כאב כרוני?

כאב כרוני הוא כאב ממושך, מפושט בדרך כלל, שאינו נובע כתוצאה מזיהום או ממקור אורגני ברור (למשל: זכוכית שנכנסה ליד), אלא ממקור פנימי. כך, למשל: מיגרנות, כאבי גב תחתון, כאבי מפרקים וכו'. במקרים רבים, הכאב הכרוני משבש לחלוטין את שגרת החיים ופוגע משמעותית באיכות החיים, מאחר שהכאב גורם סבל למטופל, פוגע ביכולות התפקדויות היומיומיות שלו ומאלץ אותו להימנע מפעולות שגרתיות רבות. על פי השיטה ההוליסטית, היות שתחושת הכאב מועברת באמצעות מערכת העצבים, שפעולתה מבוססת על אנרגיה חשמלית (בדומה לבטרייה), המקור לכאב כרוני נובע כתוצאה מחסימה אנרגטית בנקודה מסוימת או באזור מסוים. החסימה האנרגטית משבשת/מונעת את הזרימה התקינה של מערכות הגוף השונות וגורמת לתחושת הכאב.

מהו טיפול בשיטת ביו-אנרגיה?

טיפול בשיטת ביו-אנרגיה מבוסס על מקורות יהודיים רוחניים עתיקים, בני אלפי שנים. בשיטה זו, משתמשים בתדרים אנרגטיים מסוימים, שאותם מעבירים ללא מגע, דרך התדרים החסומים בגוף, ומעל פני הגוף כולו, כדי לשחרר את אותה חסימה פנים גופית ולאפשר לאנרגיה לזרום באופן תקין לכל חלקי הגוף.

תהליך הטיפול

במהלך הטיפול, המטופל שוכב על גבי מיטת הטיפולים כשהוא נינוח ושלו, המטפל מעביר את ידו מעל האזור הכואב ומשחרר את האנרגיה העצורה. בשונה מטיפולים בשיטת רייקי ו/או הילינג, שמתמקדים בשחרור התדרים החסומים מאזור הכאב בלבד - הטיפול בשיטת ביו-אנרגיה מבוסס על שיטה יהודית ייחודית, ואינו מתמקד רק באזור הכאב, אלא מחדש את הזרימה האנרגטית לאורך הגוף כולו.

שחרור האנרגיה החסומה. צילום: שאטרסטוק

תוצאות הטיפול

תוכנית הטיפול נקבעת בכל מקרה לגופו, ע"פ מצב הכאב וגודל אזור החסימה האנרגטית, אך ברוב המקרים כבר לאחר הטיפול הראשון, מורגשת הקלה משמעותית. לאחר סדרה הנמשכת שניים - שלושה טיפולים, שעה כל אחד, מושג ריפוי מלא של הכאב.

לסיכום: טיפול בכאב כרוני בשיטת ביו-אנרגיה מבוסס על תדרים אנרגטיים ייחודיים ופועל לשחרור האנרגיה החסומה ולחידוש הזרימה בכל חלקי הגוף. כל זאת, כלל ללא מגע, תוך השגת תוצאות טובות בזמן קצר.

 

משה אברהם מטפל בשיטת TFT בדיפנוסיס סנטר, מטפל מוסמך מטעם ה-NFNLP העולמי, בראשות ד"ר הורטון ומטעם המרכז הישראלי ל-NLP בראשות ד"ר מאיר תבורי.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום