מכשיר HIFU: הטכנולוגיה החדשה למתיחת פנים ללא ניתוח

(54)
לדרג
תוכן מקודם

כולנו יודעים כי ניתן לטפל בעור הפנים באמצעות ניתוח או הזרקות שונות. המילה האחרונה בתחום הטיפולים האסתטיים לעור הפנים היא מכשיר ה-HIFU המבוסס על אנרגיית פוקוס אולטרסאונד. התוצאות מעולות, ללא כאב וללא צורך בזמן החלמה. צרכנות רפואית

שירותי אסתטיקה רפואית
077-7018818

תחום טיפולי האסתטיקה אינו מפסיק להתפתח ולתור אחר פתרונות טכנולוגים לא פולשניים, שבאמצעותם ניתן יהיה לבצע הרמת פנים, הידוק של העור ופיסול של הגוף. המכשיר החדש ביותר בתחום הוא מכשיר ה-HIFU, הפועל בטכנולוגיית פוקוס אולטרסאונד מתקדמת, ברמה גבוהה במיוחד.

 

תוצאות מעולות של מתיחה והרמת פנים. צילום: שאטרסטוק

מהי טכנולוגיית מכשיר ה-HIFU?

מכשיר ה-HIFU פועל בטכנולוגיית האולטרסאונד הלא פולשנית העדכנית והחדשנית ביותר, המשמשת לצורך טיפול בהרמת פנים, הידוק העור ופיסול הגוף. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, הטיפול במכשיר מאפשר להשיג תוצאות מעולות של מתיחה והרמת פנים, ללא ניתוח פולשני, הזרקות ו/או צורך בזמן החלמה.

כיצד פועל המכשיר?

המכשיר מספק את אנרגיית האולטרסאונד ישירות לתאי העור ולרקמות התת עוריות. בכך, המכשיר מעורר ומחדש את התהליך הטבעי של יצירת הקולגן והאלסטין, האחראיים על מיצוק העור. כתוצאה מכך, העור מתמצק, מרקם העור משתפר משמעותית ויש הפחתה בנפילה של העור.

למה מיועד הטיפול במכשיר ה-HIFU?

הטיפול במכשיר מיועד להעלמת קמטים ו/או שיפור מסיבי של מצב הקמטים, הרמה והידוק של העור, שיפור מרקם העור וטשטוש סימני הזדקנות, מאזור הפנים, הצוואר והגוף.

 

מהם יתרונות המכשיר?

 

למכשיר ה-HIFU יש יתרונות משמעותיים רבים, על פני הטכנולוגיות האחרות. למעשה, זוהי הטכנולוגיה היחידה ששוברת את כל המגבלות הקודמות, לטיפול לא פולשני להרמת העור.

המכשיר אינו פוגע בתאי העור העליונים: מכשיר זה מאמץ את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, עובד במדויק על עומקי העור השונים, בהתאם למצב העור; האנרגיה עוברת את פני העור ואינה פוגעת חיצונית בעור.

ללא כאב: הטיפול מותאם לעומק המוגדר ואינו כרוך בתחושת כאב או אי נוחות.

עומק החדירה: אחד מהחידושים המשמעותיים ביותר בטכנולוגיה זו, הוא עומק החדירה של קרני האולטרסאונד. באמצעות המכשיר, ניתן להגיע עד לשכבת ה-SMAS העמוקה (בעומק בין 1.5 מ"מ ל-16 מ"מ), מה שמהווה יתרון משמעותי, מאחר שעצם ההגעה לעומק השכבה הזו חשוב וקריטי להרמה ולמיצוק של העור. למעשה, היכולת להגיע לשכבה זו מעניקה את היכולת לבצע טיפול חליפי לניתוח הרמת פנים.

אפקט חימום: כתוצאה מהאנרגיה שמועברת מהמכשיר אל תאי העור הפנימיים, נוצר אפקט חום על סיבי הקולגן וגירוי תרמי על שכבת השומן ושכבת ה-SMAS. אפקט החום מביא לתוצאה הטובה ביותר, מכל טכנולוגיית חימום אחרת.

התאמה לכל גווני העור: הטכנולוגיה יעילה לטיפול בכל גווני העור, בניגוד לטיפולי לייזר ו/או גלי רדיו.

חזרה מיידית לשגרה: הטיפול אינו כרוך בכאב, תופעות לוואי או צורך בזמן החלמה. מיד לאחר הטיפול, ניתן לשוב לשגרה מלאה.

התוצאות נשמרות לזמן ממושך. צילום: שאטרסטוק

מהו תוצאות הטיפול הצפויות?

תוצאות הטיפול במכשיר ה-HIFU נחשבות טובות במיוחד. אפקט ההידוק והפיסול של העור נראה בבירור כבר לאחר טיפול אחד. התוצאות נשמרות לזמן ממושך, 12-24 חודשים לכל הפחות.

לסיכום: מכשיר ה-HIFU, הפועל בטכנולוגיית פוקוס אולטרסאונד המתקדמת, נחשב המכשיר החדש, המתקדם והיעיל ביותר, לצורך השגת תוצאות מרביות של מתיחת פנים, מיצוק העור ופיסול הגוף, באופן שאינו פולשני, ללא כאב וללא תופעות לוואי.

 

אושרה רמתי היא מנהלת מכון "אור קוסמדיקס".

סייעה בהכנת הכתבה יערית טרבלסי כתבת  zap doctors".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום