הסרת שיער בלייזר מהפנים: טיפול חדשני ויעיל

(0)
לדרג
תוכן מקודם

שיער הפנים נחשב עד לאחרונה קשה לטיפול הסרה באמצעות לייזר, נוכח מאפייניו הייחודיים. מכשיר הלייזר המתקדם Gentlemax Pro (מבית חברת סינרון קנדלה) שינה את כללי המשחק ומאפשר תוצאות מעולות גם באזור הפנים. צרכנות רפואית

שירותי אסתטיקה רפואית
072-3922683

תחום הסרת השיער בלייזר מתחדש ומשתכלל כל הזמן. החידוש האחרון והמשמעותי ביותר בתחום הוא מכשיר הלייזר המתקדם Gentlemax Pro מבית חברת סינרון קנדלה (Syneron Candela). מעבר לתוצאות הטובות, המכשיר החדשני מאפשר לראשונה להסיר גם שיער פלומתי ו/או ג'ינג'י, ללא צורך בגילוח!

עליה משמעותית בביקוש לטיפולי הסרת שיער מהפנים באמצעות לייזר. צילום: שאטרסטוק

הסרת שיער בלייזר מאזור הפנים

שיעור יתר באזור הפנים: בסנטר, בפאות הלחיים, מעל השפה העליונה ("שפם"), על המצח ולצדי האף - מהווה בעיה אסתטית רווחת, בעיקר בקרב נשים, אך לא רק בקרב נשים. בשנים האחרונות, חלה עליה משמעותית בביקוש לטיפולי הסרת שיער מהפנים באמצעות לייזר, הן בקרב נשים המחפשות פתרון ארוך טווח שימנע את הצורך בהסרת שיער תכופה (באמצעות שעווה, "חוט" וכו'); והן בקרב גברים, המבקשים להסיר שיער מיותר במקומות בולטים (כגון: צדי האף) או לדלל שיער פנים עבות.

 

קדמת הטכנולוגיה

הסרת שיער בלייזר מאזור הפנים שונה מהסרת שיער מאזורים אחרים בגוף, שכן מדובר באזור קטן, שהשיער בו לרוב פלומתי, מדולל ועדין. עד כה, המכשירים השונים הצליחו להסיר בהצלחה רק חלק משיער הפנים, שאינו כולל את השיער הפלומתי. הטיפול דרש גילוח של השיער, מה שהוביל לא פעם לצמיחה רבה יותר. הטכנולוגיה החדשה, Gentlemax Pro מבית חברת סינרון קנדלה, שינתה את פני התמונה. כך, לראשונה, ניתן באמצעות טכנולוגיה זו להסיר שיער פלומתי, שיער ג'ינג'י ושיער כהה (אצל בעלי עור כהה). מעבר לכך, לראשונה ניתן לבצע את הטיפול ללא גילוח מקדים של השיער, מה שמונע את התוצאה הרצויה ההפוכה של שיעור יתר והופך את הסרת השיער במכשיר זה ליעילה ואפקטיבית במיוחד.

 

יתרונות מכשיר ה- Gentlemax Pro

למכשיר החדשני יש יתרונות רבים:

  • ניתן להסיר באמצעותו גם שיער פלומתי וג'ינג'י.
  • ניתן להסיר באמצעותו שיער כהה מבעלי עור כהה.
  • אין צורך בגילוח השיער לפני הטיפול.
  • התהליך קצר ולרוב יש צורך בטיפול אחד או שני טיפולים בלבד.
  • הטיפול בטכנולוגיה זו אינו מכאיב; התחושה במהלך הטיפול היא תחושת עקצוץ קלה בלבד.
  • דיוקו של המכשיר מאפשר להסיר שיער גם ממקומות קטנים או שערות בודדות.
  • התוצאות ניכרות לעין כבר מהטיפול הראשון.

 

אופן הטיפול

תוכנית הסרת השיער מאזור הפנים מותאמת באופן אינדיבידואלי, בהתאם לסוג העור, לצפיפות השיער באזור הרצוי ולנתונים האישיים של המטופל.

מהן תופעות הלוואי הצפויות?

הסרת השיער בלייזר בטכנולוגיה החדישה אינה כואבת ואינה כרוכה בתופעות לוואי במהלך הטיפול או לאחר מכן. עם זאת, חשוב לדעת כי פעולת הלייזר על העור חושפת אותו לקרינת השמש. לכן, כדי להגן על תוצאות הטיפול ולמנוע הופעת פיגמנטציה, חשוב מאוד להגן על הפנים מפני השמש ולהימרח בקרם הגנה בכל יציאה (גם בימי החורף), בין הטיפולים ואחריהם.

אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. צילום: שאטרסטוק

אחוזי ההצלחה

ברוב המקרים, שיעור באזור הפנים נובע ברוב המקרים כתוצאה משינויים הורמונליים, כך שלא ניתן להבטיח הסרת שיער לצמיתות. יחד עם זאת, אחוזי ההצלחה של הסרת השיער באמצעות מכשיר ה- Gentlemax Pro גבוהים במיוחד, הן בטווח המיידי והן בטווח הארוך. ע"פ נתוני החברה, למעלה מ-90% מהמטופלים דיווחו כי הם מרוצים מאוד מהתוצאות וכי השיער לא שב לצמוח לאחר הטיפול.

לסיכום: הטכנולוגיה החדשה להסרת שיער בלייזר מאזור הפנים היא בגדר מהפכה של ממש בתחום, מאחר שהיא מבטיחה תוצאות טובות במהירות, ללא כאב וללא צורך בגילוח, גם למטופלים בעלי עור כהה וגם להסרת שיער פלומתי, בהיר מאוד ו/או ג'ינג'י, מה שלא התאפשר עד היום.

סייעה בהכנת הכתבה: יערית טרבלסי, כתבת .zap doctors

 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום