אחת ולתמיד: פתרון לבעיית הטחורים (ב-8 דקות!)

(0)
לדרג
תוכן מקודם

סובלים מטחורים? אתם בוודאי יודעים שמדובר בעינוי מתמשך, ההופך כל הליכה לשירותים לסרט אימים. חוששים מניתוח? אינכם מעוניינים בתכשירים לא טבעיים? המשחה הטבעית החדשה Pilefixx (פיילפיקס) תאפשר לכם הקלה תוך 8 דקות!

מטפל בקוסמטיקה טבעית
077-2313226 (מספר מקשר)

מאות אלפי אנשים בישראל סובלים מטחורים בדרגות חומרה שונות ומנסים להיפטר מהבעיה בכל דרך אפשרית, לרוב ללא הצלחה מרובה. המשחה הטבעית החדשה Pilefixx (פיילפיקס) מבית חברת דוביקייר, המיוצרת מרכיבים אורגניים בלבד, משנה את המצב ומעניקה פתרון אפקטיבי וריפוי מלא!

הבעיה: טחורים

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת ו/או בחלק הנמוך ביותר של פי הטבעת, שבהם נמצאים תאי עצב רבים.

רוב האנשים שסובלים מטחורים מתלוננים על נפיחות, גירוי, צריבה וכאבים (בעיקר בעת ישיבה, או מתן צואה) - מה שפוגע באיכות החיים שלהם ומאלץ אותם לנסות למצוא דרכים להקל על הסבל.

מתלוננים על נפיחות, גירוי, צריבה וכאבים. צילום: שאטרסטוק 

הפתרון: Pilefixx

בשוק קיימים לא מעט תכשירים (רובם הגדול מבוסס על רכיבים כימיים), המיועדים לטיפול בבעיה או להקלה נקודתית של הכאב. בפועל, תכשירים אלה אינם פותרים לחלוטין את הבעיה. במקרה הטוב, התכשירים האלה מאפשרים הקלה נקודתית לטווח קצר.

המשחה היחידה המיוצרת מרכיבים טבעיים ואורגניים בלבד ופותרת את הבעיה לצמיתות, היא Pilefixx, שפותחה לאחר מחקר מעמיק. המשחה מיוצרת, באישור משרד הבריאות, על ידי חברת דוביקייר.

עד היום השתמשו במשחה למעלה מ-100 אלף אנשים, שדיווחו כי המשחה פתרה להם את הבעיה והשיבה להם את איכות החיים. לא בכדי, זוכה המוצר לדירוג 4.8 כוכבים מתוך 5 כוכבים.

מה הופך את Pilefixx לפתרון כה מוצלח?

סוד ההצלחה של המשחה טמון ברכיבים שעליהם היא מבוססת - רכיבים טבעיים ואורגניים, שסגולות הריפוי שלהם ידועות מזה שנים רבות.

בין הרכיבים:

  • שמן שקדים - מרכך את העור, מסכך אותו ובעל אפקט מחטא.
  • חמאת שיאה - בנוסף לאפקט הריכוך, חמאת השיאה מכילה גם ויטמינים מקבוצת A ו-E, המסייעים למאבק ביובש ובזיהומים.
  • תמצית זרעי ארניקה - זרעי ארניקה משמשים משחר ההיסטוריה לשיכוך והקלה מידית על הכאב. שמן פרח קלנדולה ותמצית קמומיל - בעלי תכונות אנטי דלקתיות והשפעה חיובית על מערכת העיכול.
  • שמן לבנדר - בעל יכולות חיטוי גבוהות.
  • תמצית רימונים - מהווה גם היא משכך כאבים טבעי.
  • אלוורה - מקלה באופן מיידי על גירויי עור שונים.
  • שמן אובליפיחה - מסייע בעצירת דימומים.

אלוורה מקלה באופן מיידי על גירויי עור שונים. צילום: שאטרסטוק

מהן התוצאות הצפויות בעקבות השימוש במשחה?

היתרון הגדול ביותר של Pilefixx הוא שהמשחה פועלת במספר מישורים במקביל:

הקלה מיידית - כשמונה דקות בלבד, לאחר מריחת המשחה בפעם הראשונה, כבר ניתן לחוש הקלה משמעותית בתחושת הנפיחות, הגירוי, הצריבה והכאב באזור פי הטבעת.

הקלה מתמשכת - שימוש יומיומי ומריחת המשחה שלוש או ארבע פעמים ביום, יביאו להקלה מתמשכת בתסמינים.

ריפוי מוחלט - שימוש עקבי במשחה ירפא בהדרגתיות את הבעיה, גם במקרים שבהם הטחורים גורמים לדימומים, כאבים חזקים ו/או קשיים בהליכה ובישיבה.

סיוע ושיקום העור באזור שנפגע - המשחה מכילה רכיבים בעלי תכונות המחזקות את העור ומגנות עליו. לכן, המשחה מסייעת גם לריפוי של העור באזור הטחורים וגם למניעת הישנות עתידית של הבעיה.

 

האם התכשיר נוח לשימוש? אינו משאיר סימנים?

השימוש במשחה קל ופשוט. ניתן להשתמש בה במהלך כל שעות היום, בזכות העובדה שהיא אינה מותירה על העור תחושת שמנונית או דביקה ואינה מכתימה את הבגדים.

מתלבטים? ייעוץ נלווה ללא עלות!

אנשים רבים שסובלים מטחורים נמנעים לטפל בבעיה, הן בשל המבוכה והן בשל החשש מבדיקות רפואיות פולשניות. כדי לאפשר לכולם את המידע הרלוונטי להתמודדות עם הבעיה, מעניקה חברת "דוביקייר" ללקוחותיה ייעוץ מקצועי ללא עלות.

חשוב לדעת: הייעוץ אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, אך הוא בהחלט מעניק מידע מקיף ומאפשר למעוניינים לקבל את האינפורמציה ללא חשש ו/או מבוכה, גם בשיחה מהבית. במקרים שבהם נדרשת התערבות רפואית, ימסרו היועצים של "דוביקייר" את המידע הרלוונטי על הבדיקה. במקרה הצורך, היועצים גם ימליצו על צעדים נוספים שניתן לנקוט, כדי לפתור את הבעיה.

לסיכום: טחורים אינם גזירת גורל. אם כל הליכה לשירותים הפכה לעינוי עבורכם, תוכלו לטפל בעניין בעזרת Pilefixx (פיילפיקס) - משחה טבעית איכותית. תנו לעצמכם מתנה לקראת השנה החדשה: שימו את הטחורים מאחוריכם!

סייעה בהכנת הכתבה: יערית טרבלסי, כתבת zap doctors

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום