לראשונה בישראל: תור לבי"ח דרך האינטרנט

(0)
לדרג

המרכז הרפואי איכילוב השיק שירות חדש: הזמנת תורים דרך אתר האינטרנט. מהלך זה הינו חלק ממהפכת הבריאות הדיגיטלית - פרויקט המשותף למשרד הבריאות ולמטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי. מערכת דומה אמורה להיטמע בשלב הבא בבי"ח ברזילי באשקלון ולאחר מכן בבי"ח ציבוריים נוספים

מאת: מערכת zap doctors

המערך האמבולטורי של ביה"ח איכילוב משיק בימים אלה מערכת מתקדמת ומקוונת לזימון תורים באינטרנט. המערכת מאפשרת הזמנת תור למרכז הרפואי בתהליך ידידותי, נוח ומדויק, מהמחשב או ממכשיר נייד ללא צורך בהמתנה, השארת פרטים או שיחות עם מוקד זימון תורים. המערכת מאפשרת גם מעקב, ביטול או שינוי מועד התור.

מערכת זו הינה שלב נוסף בפרויקט הל"ב (המטופל במרכז), שהינו חלק ממהפכת הבריאות הדיגיטלית. במסגרת הפרויקט, המשותף למשרד הבריאות ולמטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי, פותחו ממשקים למערכת המידע האדמיניסטרטיבית, המאפשרים בחירת תורים פנויים באתר האינטרנט של בית החולים.

בשלבים הבאים של הפרויקט, אותו מוביל משרד הבריאות, יצטרפו שירותים ומרכיבים נוספים כגון "smart chatbot"  שיאפשר שיח דיגיטלי עם המטופל לטובת איתור התור המתאים, סריקת ההפניה ועוד. פיתוח זה הוא פרי שיתוף פעולה בין צוותים של אגף בריאות דיגיטלית ומחשוב, חטיבת המרכזים הרפואיים במשרד הבריאות ושל המרכז הרפואי איכילוב.

בהמשך, מתוכננות הטמעות של המערכת לזימון תורים בבית חולים ברזילי באשקלון ולאחר מכן המערכת תיפרש בבתי חולים נוספים.

מהפכת הבריאות הדיגיטלית הינה המהלך המרכזי שמוביל משרד הבריאות על מנת לשפר את מערכת הבריאות ולהתאים אותה לעתיד. המהפכה רותמת טכנולוגיות חדשניות לשיפור הבריאות וכוללת סדרה ארוכה ומגוונת של פרויקטים הממוקדים בשיפור תהליכים וממשקים בין כל הגורמים הקשורים למערכת, על מנת לקדם רפואה שוויונית המתאימה לציבור כולו על צרכי הבריאות השונים שלו.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום