תפקוד מיני בקרב חולי סוכרת

(0)
לדרג

צפו בפאנל מומחים בהשתתפות ד"ר חוליו ויינשטיין וד"ר רן כץ, שמדברים על הקשר בין סוכרת לבעיות בתפקוד המיני ועומדים על מאפייני טיפול ייחודי לתופעה

מאת: מערכת zap doctors

השכיחות של בעיות בתפקוד מיני בקרב חולי הסוכרת גבוהה משמעותית מזו של האוכלוסיה הבריאה. חלק גדול מהחולים סבור שחוסר התפקוד המיני הוא חלק אינטגרלי ממחלת הסוכרת וש"אין מה לעשות"... האומנם?

יצאנו לשוחח עם שני רופאים מובילים בתחומם: ד"ר חוליו ויינשטיין, מנהל היחידה לסוכרת בבי"ח וולפסון ועד לאחרונה גם נשיא האגודה לסוכרת, וד"ר רן כץ, מנהל הטיפול האורולוגי בהדסה הר הצופים, אשר מסבירים את הקשר בין סוכרת לבעיות בתפקוד מיני, ואת אפשרויות ומאפייני הטיפול הייחודי בבעיות בתפקוד מיני בקרב חולי סוכרת.

מתברר, למשל, שבקרב חולי סוכרת קיימת שכיחות גבוהה יותר של חסר בטסטוסטרון. לכן ייתכן שבמקרים רבים הטיפול הנכון עבור חולים אלה בבעיות התפקוד המיני יהיה שילוב של מתן טסטוסטרון ותרופות לטיפול בהפרעות זקפה מסוג ויאגרה, לויטרה וסיאליס.

כפי שתוכלו להתרשם מהצפייה בראיון - הדיון מרתק וחשוב. והחשוב מכל - קיימים טיפולים מתאימים לחולי סוכרת, וככל שהטיפול בבעית התפקוד המיני עובד טוב יותר, גם איזון הסוכרת והשליטה במחלה משתפרים.

בואו לדבר על זה בפורום סוכרת.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום