"רופאים לזכותך": כך תמצו זכויות רפואיות

(0)
לדרג

מיצוי זכויות רפואיות הוא עניין רציני - ויש להיזהר מגופים בלתי מקצועיים. חברת "רופאים לזכותך" מעסיקה רופאים מומחים, המלווים את הלקוח משלב האבחון, עבור דרך הכנת חוות דעת רפואית פנימית והגשת התביעה, וכלה בהכנת הלקוח למפגש עם הוועדה. צרכנות רפואית

בית רופאים
053-7932277 (מספר מקשר)

נועה ובתה סיגל המתינו לקראת כניסתם לרופא המומחה של חברת "רופאים לזכותך" (חברה למיצוי זכויות באמצעות רופאים מומחים), לבחינת הסיכוי של סיגל לקבל קצבת נכות, עקב מחלת מעיים ממנה היא סובלת.

עם כניסתם לרופא, הוא סקר את מצבה הרפואי של סיגל (בת 14), על סמך המסמכים שהביאה, והחל לשוחח עמה.

לאחר מספר דקות שיחה, ביקש הרופא מסיגל לצאת מהחדר לכמה דקות, על מנת לשוחח עם האם על מצבה של הבת; ובמיוחד על אבחנתו המהירה, לפיה סיגל סובלת מאוטיזם - וכי למעשה זו הבעיה הרפואית העיקרית שלה (ולא הבעיה במעיים, על פי תלונתה).

בשלב ראשון, האם התקשתה לקבל את הבשורה, אך לאחר שהתאוששה אמרה לרופא כי היו לה ספקות בנושא; וכי אף אחד לא דיבר אתה על כך בעבר.

מקרה זה ממחיש את החשיבות הרבה שיש לפגישה הראשונית עם רופא מומחה (ולא עם פקידת מיצוי זכויות).


"רופאים לזכותך" מעמידה לרשות לקוחותיה רופאים מומחים. צילום: שאטרסטוק

"רופאים לזכותך" מעמידה לרשות לקוחותיה רופאים מומחים. צילום: שאטרסטוק

מהי הפעילות המבוצעת במסגרת חברת "רופאים לזכותך"?

חברת רופאים לזכותך הוקמה מתוך רצון לספק מסלול מובנה, יעיל והוגן, למימוש זכויות רפואיות, בתחומים: נכות, ניידות, פגיעה בעבודה, אובדן כושר, פטור מס הכנסה וכיו"ב, מול גורמים מוסדיים שונים (ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות ביטוח, משרד הביטחון וכיו"ב).

מדוע לא להגיש תביעה באופן עצמאי? מדוע יש צורך להיעזר בייעוץ?

החברה אבחנה כשל שוק, במסגרתו רק כ-25% מהאוכלוסייה הזכאית לתגמול לסוגיו, ממצה את זכותה (באופן עצמאי או באמצעות החברות למיצוי זכויות הפועלות כיום); במקביל, כ-70% מהתביעות המוגשות באופן עצמאי ע"י האוכלוסייה הזכאית, נדחות ע"י הגורמים המוסדיים השונים.

משמעות הנתונים האלה הינה כי השוק צמא לגורם רפואי מקצועי ורגיש, שיסלול את דרכו של הלקוח המוחלש, בדרך למיצוי זכויותיו הרפואיות.

"רופאים לזכותך" מעמידה לרשות לקוחותיה רופאים מומחים בתחומם, הבקיאים ומנוסים בהגשת תביעות למיצוי זכויות. הרופא המומחה של רופאים לזכותך סוקר (ללא עלות) את מצבו הרפואי של הלקוח באמצעות התיעוד הרפואי שהוגש לו וממליץ ללקוח על גורמים מטפלים, שעשויים לשפר את מצבו הרפואי.

במקביל, ממפה הרופא את התחומים הרלוונטיים, בגינם זכאי הלקוח להגשת תביעה למימוש זכויותיו, כותב חוות דעת רפואית (ללא עלות) ומכין את התיק להגשה לוועדה הרפואית של המוסדות השונים. החברה רואה חשיבות עליונה בכך שכל תהליך הכנת התביעה וליווי הלקוח נעשה באמצעות רופא מומחה, המדבר בשפה רפואית מקצועית, שפה המובנת היטב לרופאי הוועדה הרפואית, אליהם מוגשת התביעה.

מהו הסיכוי להצליח בתביעה שהוכנה בעזרת רופא מומחה?

מניסיון שנצבר בשנה האחרונה, צורת הגשה זו (באמצעות רופא מומחה מטעם החברה) - בתביעות למיצוי זכויות, מעמידה את סיכויי הצלחת התביעה על למעלה מ-90%.

כנסת ישראל חוקקה חוק שנכנס לתוקף בדצמבר 2015 - ובו הוגבלה העמלה שחברות למיצוי זכויות זכאיות לגבות מהלקוח, בעת הגשת תביעה מול המוסד לביטוח לאומי.

החוק קבע תקרה לעמלת פתיחה ראשונית (800 ¤+מע"מ), לאחוז גביה מתוך תקבולי הלקוח (11.25%+מע"מ), ולמשך הגביה מתקבוליו (עד 60 חודש).

משמח להיווכח שנושא זה הוסדר בחוק; ובעקבות כך, חלק ניכר מתגמולי הלקוח בגין תביעתו אכן יגיעו אליו (ולא כפי שהיה נהוג ע"י חברות העוסקות בתחום זה, טרום חקיקת החוק).
"רופאים לזכותך" אחראים להכנת התיק להגשה לוועדה הרפואית. צילום: שאטרסטוק

"רופאים לזכותך" אחראים להכנת התיק להגשה לוועדה הרפואית. צילום: שאטרסטוק

מהם היתרונות של גישת העבודה במסגרת "רופאים לזכותך"?

רופאים לזכותך אף הגדילה לעשות - והיא מעניקה ללקוח, במסגרת הכנת התיק, חוות דעת רפואית פנימית, מטעם רופא מומחה של החברה, ללא תוספת עלות. כך, נחסכות ללקוח עלויות כבדות, הכרוכות בהמצאת חוות דעת רפואית, לצורך הגשת התביעה. בנוסף, רופא החברה פוגש שנית את הלקוח (ללא תשלום), למפגש הכנה לקראת פגישת הלקוח עם הוועדה הרפואית. כל זאת, כדי לשפר את הסיכוי לקבלת התביעה. הטבות אלו הינן ומעבר לנדרש בחוק.

ככלל, "רופאים לזכותך" מחויבים לעמלות נמוכות ביותר, במסגרת חתירה למתן שירות מקצועי והוגן.

בכפוף לשיתוף פעולה של הלקוח, בהמצאת מסמכים כנדרש, הערכת החברה היא כי כל התהליך הכרוך בהכנת התיק והגשתו למוסדות הרלוונטיים - לא יארך יותר משבועות ספורים.

לסיכום: אם בריאותכם או בריאות מישהו ממשפחתכם נפגעה, כתוצאה ממחלה, פציעה, פגיעה בעבודה, או מעורבות בתאונה שפגעה בכושר עבודתכם - אל תוותרו על זכויותיכם. חברת "רופאים לזכותך" תשמח לשרת אתכם במרפאותיה ברחבי הארץ; ולהעניק לכם ליווי צמוד שיכלול שירות רפואי מקצועי, יעיל ורגיש, בדרך למיצוי זכויותיכם הרפואיות.

מוגש מטעם רשת עיניים(תוכן פרסומי)

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום