חוצפה: מטופל גנב מהאחיות בבי"ח

(0)
לדרג

השבוע נתפס בחדר המיון ברמב"ם מאושפז שניצל את שהותו כדי לחטט בחפצים האישיים של מי שטיפלו בו; אשה גנבה מכשיר סלולרי שהיה בהטענה מחוץ לחדר ניתוח

מאת: מערכת zap doctors

בבית חולים רמב"ם הופתעו מתעוזת הגנבים: מאושפז בחדר מיון נתפס כשהו גונב מתיקי צוות שמטפל בו ובחולים אחרים; הוא נתפס על ידי מחלקת הביטחון של רמב"ם, והועבר לידי המשטרה.

במהלך משמרת הבוקר השבוע התקבל דיווח במוקד הביטחון על גניבת כרטיס אשראי מאחות במיון, וגניבת ארנק על כל תכולתו מאחות נוספת. כאשר צפה צוות מחלקת הביטחון במצלמות האבטחה, נראה בבירור חשוד אשר נכנס לדלפק בין האגפים, מחטט ומוציא חפצים מתיקן של המתלוננות. לאחר בדיקה נוספת, התברר כי הגנב הוא מטופל במיון, שניצל את העובדה שצוות המיון עסוק בטיפול בחולים אחרים, כדי לגנוב את חפציהם האישיים של הצוות המטפל.

החשוד, נתפס על ידי אנשי מחלקת הביטחון של רמב"ם, ועוכב עד להגעת שוטר בית החולים, אשר ביצע חיפוש בכליו. במהלך החיפוש נמצאו ברשותו של החשוד כרטיס האשראי והארנק שנגנבו.

מספר ימים לפני כן, נתפסה אשה שגנה מכשיר סלולרי באזור ההמתנה מחוץ לחדרי הניתוח. בזמן שמשפחתו של מנותח, המתינה באזור המיועד לכך והטעינה את הפלאפון, ניצלה הגנבת את מצוקתם ואת חוסר הריכוז שלהם, ולקחה את הפלאפון מהדלפק.

במקרה הזה, הגנבה בוצעה תשעה ימים קודם לכן, והגנבת הצליחה לחמוק מבית החולים לפני שהתגלה הדבר. צוות מחלקת הביטחון ברמב"ם גילה ערנות וזיהה את החשודה בבית החולים שבוע וחצי לאחר ביצוע הגנבה, אז היא עוכבה עד להגעת שוטר בית החולים, והועברה לחקירה בתחנת משטרת חיפה.

"המסר הוא חד משמעי", אומר בני קלר, קב"ט רמב"ם, "אל תנסו לגנוב ברמב"ם! אנחנו מצלמים, אנחנו עוקבים, לוכדים ודורשים ענישה חמורה למי שנתפס".

בואו לדבר על זה בפורום רפואה דחופה (מיון).

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום