אפליקציית "אימוני", אימון כושר באייפון

(1)
לדרג

רוצים לשמור על הכושר אבל לא בא לכם לצאת מהבית? אין בעיה. אפשר להתאמן גם באמצע הסלון עם אפליקציית האימונים החדשה

מאת: יאנה גימפלביץ', מערכת zap doctors

אימון כושר מחוץ לבית דורש לרוב זמן והשקעה כספית לא מבוטלים. אבל עם קצת משמעת עצמית, תוכלו לבצע אימון כושר בזמן המתאים לכם, בבית או בחוץ, באמצעות אפליקציות שנועדו לעזור לכם להצליח במשימה. אחת מהן היא אפליקציית "אימוני", המציעה מבחר אימונים פשוטים בליווי תמונות וסרטונים.

אפליקציית אימוני (צילום מסך) אפליקציית אימוני (צילום מסך)

האפליקציה כוללת מבחר אימונים, דוגמת "אימון מסה למתחילים", "אימון חזה לנשים" או "אימון חזרה לכושר". כל אימון כזה כולל תרגילים ספציפיים, שאותם עליכם לבצע על פי ההוראות, עם אפשרות למדוד זמן באמצעות שעון העצר המובנה. לאחר הדיווח על ביצוע ניתן לקבל דו"ח פעילות עצמי ולעקוב אחרי התקדמותכם.

בסך הכל, מבטיחים המפתחים, האפליקציה כוללת כ-100 תרגילים שונים. כל תרגיל מלווה בהסבר מילולי, את משך זמן לביצוע ומספר חזרות מומלצות, פירוט הציוד אם דרוש, וכן תמונה המדגימה את הפעולה, ולעתים אף סרטון.

לאחר שתכירו את סוגי התרגילים באימונים השונים ותבחרו את האהובים עליכם, תוכלו לשמור אימונים מועדפים ואף לבנות אימון משלכם מתחילתו ועד סופו.

בסך הכל מדובר באפליקציה קלה לשימוש בעברית, כך שאם החלטתם שסלון ביתכם הוא מכון הכושר המושלם כדאי לנסות. החלק הקשה ביותר בתפעול האפליקציה הוא כנראה האימון עצמו.

האפליקציה ניתנת להורדה חינם עבור מכשירי אייפון ואייפד. דורשת מערכת הפעלה iOS 4 לפחות. מומלץ להתייעץ עם רופא לפני ביצוע של כל אימון גופני ולנקוט באמצעי זהירות על מנת להבטיח את בטיחות האימון.

בואו לדבר על זה בפורום אימון, כושר גופני ותזונה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום