רופא ילדים הורשע בפדופיליה

(0)
לדרג

ד"ר אברהם ברקאי הורשע בהחזקה ובהפצה של למעלה מ-190 אלף סרטי תועבה, באמצעות שיתוף קבצים עם פדופילים אחרים. העונש עשוי להגיע ל-5 שנות מאסר

מאת: מערכת zap doctors

בית המשפט השלום בחיפה בראשות השופט זאיד פלאח הרשיע היום (א') את ד"ר אברהם ברקאי, רופא ילדים, בהחזקה והפצה של סרטי פדופיליה - עבירות שהעונש עליהן יכול להגיע עד חמש שנות מאסר. "מדובר בנאשם שהחזיק בחומר פדופילי אסור במחשבו, ואיפשר למשתמשים אחרים להוריד חומר זה אל מחשביהם, ובכך עבר על שתי הוראות חוק - האחת, עניינה החזקת פרסומי תועבה, והאחרת - עניינה פרסום אותו חומר תועבה", פסק השופט פלאח.

נוכח הרשעת הנאשם בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום החליט השופט פלאח על הסרת צו איסור הפרסום החלקי, שהוציא על פרסום שמו. השופט ציין כי הוא מתיר את פרסום כל פרטי הפרשה במלואה.

בכתב האישום נכתב כי הנאשם נהג לגלוש באינטרנט, בין היתר, באמצעות תוכנת שיתוף, אותה התקין במחשבו ובאמצעותה נהג לשוחח עם גולשים אחרים ולהחליף עמם קבצי מחשב. הנאשם ביקש מגולשים באינטרנט סרטים ותמונות תועבה, והציע את הפרסומים שהיו שמורים במחשבו, ושהיו זמינים לגולשים באמצעות התוכנה. עוד לפי כתב האישום, הנאשם פרסם את החומרים שבמחשבו באמצעות הצעתם לציבור. בחיפוש שנערך בבית הנאשם ביוני בשנה שעברה, נתפסו במחשביו קבצי מחשב הכוללים יותר מ-190 אלף פרסומי תועבה, אותם החזיק ומהם פרסם באינטרנט.

לפי כתב האישום, הנאשם השתמש בתוכנת השיתוף במשך שנה ושלושה חודשים, בהם פנה למשתמשים שונים, אליהם הגיע דרך המלצות. זאת בשל החשש של המשתמשים מכניסת משתמש שהוא שוטר סמוי, מתוך ידיעה שהם עוסקים בעניין האסור לפי חוק. ביום תפיסת מחשבו של הנאשם, היו 78 חברים מחוברים און-ליין, ובסך הכל פנה הנאשם ל-624 משתמשים, שייתכן שחלקם כבר לא קיים, וחלקם האחר הם אותם אנשים בזהויות שונות.

הביקוש מעלה את ההיצע

עוד נכתב כי כתוצאה מפרסום סרטי הפדופיליה, הופכת תעשיית סרטים זו לתעשייה משתלמת, במובן זה, שככל שמספר הצופים בסרטים עולה, כך עולה הכדאיות הכלכלית בצילום הסרטים, וככל שמצולמים יותר סרטי פדופיליה, כך נחשפים יותר קטינים לאקטים מיניים. מכאן שפרסום סרטי התועבה רק מעודד ניצול ופגיעה בקטינים.

בואו לדבר על זה בפורום זכויות רפואיות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום