פתיח לפורום פריון הגבר

(0)
לדרג

אי פוריות הגבר מהווה גורם מרכזי לקשיים של זוגות רבים להביא ילד לעולם. הפורום יעסוק בהיבטים השונים של פוריות הגבר ובכך ישמש את כל הזוגות או הגברים המעוניינים להעשיר את הידע בנדון. מטרת הפורום לתת מענה על האמצעים הדיאגנוסטיים והטיפוליים הקשורים לפוריות הגבר, הבדיקות הנדרשות, כולל בדיקות הזרע ובדיקות אחרות בעלות חשיבות לטיפול המיועד, בדיקות זרע מיוחדות, כמו שברים ב-DNA של הזרע, מבחנים לבדיקת פוטנציאל הפוריות של הזרע כמו בדיקת הזרע במיקרוסקופ אלקטרוני, ביצוע תבחינים הורמונאליים לאיתור מאפייני הבעיה, תבחינים סונוגרפיים להערכת איברי המין הזכריים, תבחינים גנטיים ותבחינים דיאגנוסטיים וטיפוליים הגלומים בביופסיה של האשכים.

הפורום יעסוק בטיפולים תרופתיים וניתוחיים כמו תיקון או צינטור ורידי אשך רחבים-וריקוצלה, תיקוני חסימה של צינוריות הזרע, ביופסיה של האשך, שאיבת זרע מהאשך או מהאפידידימיס לצורך הפריה חוץ גופית - במקרים של חסימת צינוריות הזרע.

נדון בהפקת זרע על ידי אלקטרו סטימולציה במקרים של קשיים במתן הזרע באוננות.

הפורום יעסוק גם במקומה של ההפריה החוץ גופית וביצוע הזרקה ישירה של זרעונים בודדים לתא הביצית - ICSI כחלק הכרחי בטיפולים בגורם הזכרי.

הפורום יהיה מורה נבוכים בכל השאלות הנוגעות לבנקי זרע, שימוש בזרע תורם על ידי בני זוג או אמהות חד הוריות ומקרים של זוגות לסביות.

מנהלי הפורום, פרופ' שלמה משיח ופרופ' ג'קי אשכנזי, הם מהוותיקים והמנוסים ביותר בתחומי פוריות האישה ופוריות הגבר ומחלוצי ההפריה החוץ גופית בארץ ובעולם.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום