האם ילדכם סובל מהפרעת קשב?

(0)
לדרג

בעקבות השידור בערוץ 2 על הפרעת קשב, דוקטורס מציג שירות חדש לגולשים: אבחון בעיות קשב וריכוז אונליין

מאת: מערכת zap doctors

הפרעת קשב וריכוז היא אחת מההפרעות השכיחות ביותר המתפתחות אצל ילדים. ילדים עם הפרעת קשב סובלים מקשיי תפקוד בסביבות מרובות, הכוללות את הבית ובית הספר וכן ביחסים בין אישיים עם ילדים אחרים. ללא טיפול, להפרעת קשב עלולות להיות השפעות שליליות לאורך מעגל החיים, מהילדות ועד לבגרות.

התסמינים העיקריים של הפרעת קשב כוללים: אימפולסיביות, היפראקטיביות וחוסר קשב. התסמינים של הפרעת קשב והיפראקטיביות עשויים להופיע במצבים שונים, בהתאם לאתגר השליטה העצמית שמוצב בפני הילד.

אבחנה נכונה פותרת לעתים קרובות את הבלבול השורר באשר לסיבות ולגורמים לבעיות ההתנהגות של הילד. בכך היא מאפשרת להורים ולילד להתקדם הלאה, תוך הבנה מהן הבעיות ומה אפשר לעשות כדי להקל על הילד. ברגע שמאובחנת הפרעת קשב והיפראקטיביות, הילד והמשפחה יכולים להתחיל לקבל את הטיפול המתאים להם.

אבחון אונליין

דוקטורס מציג שירות חדש לגולשים - אבחון בעיות קשב וריכוז אונליין. מטרת האבחון היא לקבל הערכה ראשונית מקצועית, המבוססת על כלי מדידה מדעיים מקובלים באבחון הפרעת קשב והיפראקטיביות.

הבדיקה החדשה המוצעת בדוקטורס בוחנת את יכולות הקשב והריכוז ביחס לביצועים המצופים בקבוצת גילו של הנבדק. תוצאות הבדיקה מתקבלות באופן מיידי ויכולות לשמש בסיס להמשך אבחון פורמלי וטיפול.

לאבחון הפרעת קשב וריכוז - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום קשב, ריכוז ויכולות למידה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום