האם צלוליט הוא רק פגם אסתטי או בעיה רפואית?

(0)
לדרג

קליניקה חדשה, שנפתחה לאחרונה בת"א, מביאה מאירופה את הבשורה החדשנית בתחום: צלוליט אינו רק פגם אסתטי; זהו סימפטום המעיד על תחילתה של בעיה רפואית.

שנים רבות נהגו אנשי מקצוע ונשים בוגרות לחשוב שמגיע הזמן שבו העור מאבד את מראהו הרענן, ותופעות כמו קמטים בפנים וצלוליט בבטן, בישבן או בירכיים הם בבחינת רעות חולות אך בלתי נמנעות.

ד"ר רודולף ווירגנס, מייסד ומנכ"ל חברת WEYERGANS, הבין-לאומית, השקיע שנים ארוכות במחקר של נושאים אלה והגיע למסקנות מהפכניות: לטענתו, הצלוליט נובע מכשל של מערכת הלימפה, שאינה מצליחה עוד לנקז ביעילות את הנוזלים המיותרים והפסולת המצטברת בתאי השומן בגוף.

כתוצאה מאכילת אוכל מעובד, מחסור בפעילות גופנית, שתייה מרובה של משקאות עתירי קפאין, וכמובן ההורמונים המוזרקים לבשר ולעוף שאנו אוכלים, נחלשת מערכת הלימפה. בדיוק כמו מערכות אחרות בגוף, שמאבדות מיעילותן במשך הזמן. בגוף הנשי, המכיל באופן טבעי תאי שומן רבים יותר, מצטברים נוזלים ופסולת, ומנפחים את תאי השומן בעור עד לפי 10 מגודלם הטבעי. כך נוצרת נפיחות בזרועות, בבטן, בירכיים או בישבן והעור נראה כמו "קליפת תפוז".

טיפול במערכת הלימפה, שמייעל את פעילותה באופן משמעותי, גורם להצרת היקפים באזורים אלה, להפחתה משמעותית בכמות הצלוליט ולשיפור דרמטי בתחושת החיוניות של המטופלת.

ד"ר ווירגנס, המכונה באירופה "אפיפיור הצלוליט", לא הסתפק בהבנת התופעה, אלא פיתח בעזרת צוות של מדענים מכשירים חדשניים, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות. טכנולוגיות אלו נמצאות בשימוש גם על ידי תעשיית החלל האמריקאית.

ה-DCT - טיפול צלוליט מיוחד (Differentiated Cellulite Treatment) מבית WEYERGANS, הינו דרך יעילה לטיפול בצלוליט, אשר מטריד 80% מכלל הנשים.

הטיפול מורכב מארבע פעולות: המרצת מערכת הלימפה, הגברת קצב חילוף החומרים, חיזוק רקמות החיבור ושיפור זרימת הדם, המכניסה חמצן לתאים ומסלקת מהם את הפסולת.

לראשונה בישראל, הוקמה קליניקה בשם אספאידה המייצגת את חברת ווירגנס הבין לאומית ומשתמשת במכשירים שפותחו על ידיה.

ליצירת קשר עם הקליניקה:

[email protected]

טיפול פנים מזותרפיה ויטאלית אל-מחט

טיפול בלעדי לאספאידה, העובד בו זמנית על כל שכבות העור באמצעות שילוב של שלוש טכניקות חדשניות. SPM (suction pump massage) עיסוי לימפאטי אקטיבי עם אלמנט של מיצוק וליפטינג של העור; SONO STYLER גלים מחליקים היוצרים תנודות של 1 מיליון ויבראציות בשניה המאפשר חדירה לעומק התא באמצעות חימום פנימי עדין; וה-JET_PEEL המשמש לפילינג שטחי והחדרה מקסימאלית של לחות וחמצן טהור לכל שכבות העור.

^^ההשפעה^^

הטיפול גורם להמרצת קצב התחדשות תאי העור ומסייע לגוף להאיץ את קצב היצור של הקולאגן והאלסטין - האנזימים החיוניים למראה גמיש צעיר ומוצק של העור.

^^התוצאות^^

כבר מהטיפול הראשון העור נראה בריא, זוהר וצעיר יותר וההשפעה מתעצמת עם כל טיפול נוסף. התוצאה: החייאה משמעותית של העור.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום