חדש בדוקטורס: חדר רופאים

(0)
לדרג

מעוניינים בפיתרון לבעיה רפואית בזמן אמת? "חדר הרופאים" של מדליין נמצא כאן, באתר דוקטורס, עבורכם - הגולשים

מאת: מערכת zap doctors

א. הרעיון

אם יש רופא שתפקידו כל הזמן לייצג אותך מול עולם הרפואה - מי צריך פרוטקציה?!

אם יש רופא המייצג רק אותך בכל מקום, המכיר את המקרה הרפואי שלך, והמיומן בתקשורת ובייצוג שלך מול המוסדות, תקבל יותר מהר שירותים רפואיים, תוך תיאום בין כולם, פחות שגיאות ופחות בזבוז זמן ועוגמת נפש.

התוצאה - החולה מקבל את מה שמגיע לו, תוך מניעת שחיקה תחת האינטרסים של המוסדות החזקים.

המטרה - יותר בריאות באותם כיסויים ביטוחיים שהחולה כבר רכש!

ב. הבעיה

- מרבית האנשים לא מסוגלים להתמצא בעולם הרפואה. צריך נציג רופא שייקח אותנו בין נפתולי השירותים, על מנת לקבל מה שנחוץ ומגיע לנו.

- עולם הרפואה מורכב ומנוכר. לאדם שאינו רופא מיומן אין את הכלים להתמצא בצרכים ובאפשרויות, עובדה שיש לה השפעות אמיתיות על היקף השירות ורמת הבריאות.

- אין תיאום. יש ניגוד אינטרסים בין הגופים המטפלים, וכמובן גם ביניהם לבין המטופל. עובדה הגורמת לירידה באיכות והיקף המטופלים. המידע הרפואי האישי אינו זמין, כך שאין לרופאים/מוסדות המטפלים את מלוא התמונה הרפואית.

- מה מגיע לך? היקף הכיסויים הביטוחיים האישיים לא נהיר לרוב האוכלוסייה. יש בלבול ועמימות. לעיתים יש כפילות ולעיתים יש חוסרים בכיסוי הביטוחי בתחום הבריאות.

^^דוגמאות:^^

השעה 03:00 לפנות בוקר. לילד יש חום 39c. מה לעשות? לקרוא לרופא? ללכת למיון? מי יכיר אותנו כשנגיע? הרי יש כאן בעיה חוזרת, שמי שלא מכיר ישגה בטיפול. שוב נצטרך לחכות במיון 8 שעות עד שהם יזמינו את התיק שלו ממשרד הרשומות הרפואיות... מי ידבר עבורי עם הרופא במיון ויקצר לי תהליכים?

נפגעתי בגב. אני מתפתל מכאבים. קיבלתי תור לאורטופד די מהר, הוא הפנה אותי לבדיקת MRI, אך התור הינו 3 שבועות. הרגל נרדמה לי ואני מרגיש שהיא חלשה. התור הבא לאורטופד הוא עוד חודש. מה לעשות?

אחרי תקופה של כאבי בטן, התגלה אצלי גוש בבטן. מי המומחה המתאים? האם לעשות ניתוח? מי ייתן לי חוות דעת שנייה? איפה כדאי לעבור את הטיפול, בבית חולים ציבורי בו יש את כל המומחים, או בבית חולים פרטי בו יש יותר נוחיות? אם אפנה לבית חולים ציבורי - האם אלך לאיבוד בתוך המוסד הענק הזה, בו יש אלפי חולים אחרים?

ג. הפתרון של מדליין: "חדר הרופאים" - מוקד רפואי משוכלל, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, זמין כל הזמן ומאוייש על ידי רופא מנוסה. לרשות הרופא מאגרי נתונים ומידע רפואי מהמובילים בעולם וכן אפשרות להתייעץ עם סוללה של רופאים כוננים שהינם מומחים במקצועות הרפואה השונים. הייצוג הוא מול הרופא המטפל באותו רגע - בקופת החולים, בחדר המיון, בבית החולים. מול המוסדות והמרפאות, מול הגורמים המבטחים, מול הביטוח הלאומי, מול קרן הפנסייה.

ד. הרעיון - מדליין הקימה חולייה המקשרת בין כולם. חולייה חיונית על מנת שכל אחד ואחת יוכלו לקבל את המירב והמיטב בעת צרה, כלומר בעת אירוע רפואי!

רק לרופא יש הכלים להבין ולעקוב אחרי המצב הרפואי. רק הוא יכול לדבר/להתדיין בגובה העיניים עם הרופאים ועם מקבלי ההחלטות במוסדות השונים. רק הרופא יכול לתעד בשפה מקצועית המובנת לעולם הרפואה את האירועים הרפואיים.

^^מה אנו מחדשים?^^

מידע רפואי זמין כל הזמן.

לקיחת אחריות רפואית מול הגורמים הרלוונטיים.

כתובת אחת לכל צורך רפואי!

ניהול כל השירותים ותאום בין כל הגורמים, על ידי רופא המודע לכל התמונה הרפואית.

ייצוג מול קופת החולים, הגורמים המטפלים, הגורמים המשפטים והמפצים.

מעקב ובקרה של רופא אישי, מול הגורמים המטפלים לאורך כל האירוע הרפואי

מקסום הזכויות הרפואיות.

הפניות, קיצור תורים, הנחות על שירותים רפואיים של מוסדות רפואיים.

ה. שירותי החברה - כולם נסמכים על "חדר רופאים" הייחודי של מדליין!

חדר הרופאים - קשר עם הגורמים המטפלים.
מימוש הזכויות.
ייצוג מול וועדות רפואיות.
ביקור רופא וצוות רפואי.
ניהול תיק רפואי.
בקרת ביצוע טיפולים ותרופות.
ייזום שירותים מונעים.

התוצאה: זמינות, יעילות, נגישות, אפקטיביות.

מוקד רפואי הזמין כל הזמן לכל שאלה בתחום הבריאות והרפואה, פשוטה ומורכבת.

ליווי ע"י רופא המוקד בכל אירוע רפואי. תיעוד מקצועי, קשר עם חדר המיון ובית החולים, עדכון הרופאים המטפלים ותאום ביניהם.

מרכז מידע רפואי לגבי חידושים, מקומות עדיפים לקבלת טיפולים.

מרכז למתן דעת שנייה.

ניהול הזכויות הרפואיות של הלקוח, תוך שימוש מושכל בכיסויים הקיימים.

סיוע במימוש זכויות רפואיות לרבות זכויות כספיות.

צוות רפואי ושיקומי עד הבית. ביקור רופא בבקרת הרופא במוקד.

התקנת לחצני מצוקה ומוקד סיוע.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום