פתיח לפורום צלקות אקנה, היפרטרופיות, קלואידיות

(0)
לדרג

פורום זה נועד לתת מענה בכל מה שנוגע לצלקות, צלקות על עור הפנים ועור הגוף.

צלקות אקנה - צלקות אקנה נוצרות לרוב ממקרים חמורים של אקנה שלא טופלו כראוי ומופיעות על העור בצורות צלקות שקועות הנראות דומות לחטטים. צלקות אקנה יכולות להופיע גם על הגב והחזה. בגיל מבוגר יותר מצטרפות לצלקות קמטים קטנים אשר מעמיקים את הצלקת ופוגעים במראה עור הפנים.

צלקות היפרטרופיות - במצב של צלקת היפטרופית, ישנה גדילת יתר של הרקמה הצלקתית והיא מורמת יותר מהעור שמסביבה. במקרים מסוימים הצלקת ממשיכה לגדול לגובה, לעיתים עד שנה מהרגע שהצלקת התחילה להיווצר.

צלקת היפרטרופית מופיעה לרוב אצל אנשים בעלי גוון עור כהה ובקרב נשים צעירות. יש חשיבות גדולה במקרה של צלקת מסוג זה לגשת לרופא עור ולבדוק האם יש צורך בביופסיה מהאיזור הנגוע בצלקת, היות ולעתים נגעי עור מסוימים נראים כמו צלקת אך יכולות להתגלות כגידולים ולפיכך חשוב במקרה זה הגילוי המוקדם שלהם.

צלקת קלואידית - במקרה של צלקת קלואידית ישנה צמיחת יתר של רקמת הצלקת באיזור עור פגוע. הרקמה גדלה מעבר לגבולות הפצע המקורי, היא לרוב קשה, מעוגלת ולא אחידה. צלקת קלואידית עלולה להיות אדומה או כהה יותר מהעור שסביב הצלקת.

יש מספר טכנולוגיות לטפל בכל אחד מסוגי הצלקות: צלקות אקנה, צלקות היפרטרופיות וצלקות קלואידיות. בפורום זה נשמח לתת מענה על כל אחד מהמקרים.

אנו מאחלים לכם גלישה נעימה בפורום.

למעבר לפורום, לחצו כאן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום