שיטת 8 הנקודות: תוצאות מיידיות

(1)
לדרג
תוכן מקודם

מביטים במראה - ומתגעגעים למראה הצעיר שנמוג, בעקבות השנים שחלפו והקמטים הסוררים שהופיעו? שיטת 8 הנקודות היא שיטה מהפכנית שתשיב לכם את הנעורים.

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2311044 (מספר מקשר)

עם השנים, עור הפנים עובר שינויים - והופך לעייף, נפול וחסר חיים. טיפולים באמצעות הזרקת חומרי מילוי, שיעניקו לעור נפח ויחליקו את הקמטים - מוכרים בעולם הרפואה האסתטית כבר זמן רב. ובכל זאת: שיטת 8 הנקודות מהווה פריצת דרך של ממש, בכל הקשור להרמת פנים ללא ניתוח. במאמר זה, נרחיב אודות השיטה והישגיה.

שיטת 8 נקודות - מה זה אומר?

שיטת 8 הנקודות, שאותה פיתח האסתטיקאי הברזילאי ד"ר מאוריציו דה מאיו ובזכותה רכש את המוניטין העולמי שלו, היא תהליך להרמת פנים ללא ניתוח.

במהלך הטיפול, מזריק הרופא למטופלת חומרי מילוי בשמונה נקודות מרכזיות בפנים. התוצאה של הזרקות אלה היא הרמת העור ומראה פנים צעיר וטבעי. הנקודה המרכזית והמשמחת: תוצאות הטיפול מידיות - ואין תקופת החלמה. ההזרקה באזורי הפנים הייחודיים לשיטה, משפיעה הן על העור והן על תווי הפנים, אשר מתמלאים ומתרוממים - ממש כאילו עברו מסע במכונת זמן.

כיצד נולדה שיטת 8 הנקודות?

ד"ר דה מאיו חיפש אלטרנטיבה לא ניתוחית לנפילת העור ולקמטים; הוא גילה שהבעיה העיקרית של הזדקנות העור אינה הקמטים - אלא הרפיון והנפילה. כך, הוא הבין שאם ההזרקה אינה מכוונת ישירות לקמט, אלא לאזורים אחרים בפנים, ניתן להרים את הפנים -ותוך כדי כך גם להעלים את הקמט. 8 הנקודות של דה מאיו מייצגות את האזורים בפנים שבהם כדאי להזריק כדי להשיג מראה טבעי בטיפול קצר.

למעשה, שיטה זו שינתה מוסכמות יסוד בהבנה ובתפיסה הטיפולית של הרפואה האסתטית, וקידמה אותה לדור הבא של הטיפולים האסתטיים המבוצעים על ידי רופא.

מסע במכונת זמן. צילום:שאטרסטוק
מסע במכונת זמן. צילום:שאטרסטוק

באיזה גיל מומלץ להתחיל בטיפול בשיטת 8 הנקודות?

הצורך בטיפול משתנה מאדם לאדם - ותלוי במצב הפנים והעור. הזדקנות העור תלויה הן בנתונים הגנטיים והן הסביבתיים. לכן, קצב השינויים אינו זהה אצל כל האנשים. ככלל, רצוי לחכות להופעת סימני הגיל הראשונים המתבטאים בעיקר ברפיון, בשנות ה- 30. אם עולה צורך, ניתן להתחיל בכך בגיל צעיר יותר.

באיזה גיל, אם בכלל, זה מאוחר מדי?

אין הגבלת גיל. ההבדל הוא בתוצאה: ככל שהעור מבוגר, דליל ונפול יותר - התוצאה תהיה מוגבלת יחסית.

מה מאפיין את שיטת 8 הנקודות? במה היא נבדלת משיטות אחרות להרמת הפנים - ללא ניתוח?

השיטה של ד"ר מאיו מתבססת על הזרקה ממוקדת ב-8 נקודות מפתח בפנים. זווית ההזרקה המיוחדת בנקודות ספציפיות אלה גורמת לתווי הפנים להתרומם, לשקעים להתמלא ולקמטים להחליק.

מאחר שהשיטה מותאמת באופן אישי למטופל, לעתים יחליט הרופא שלא להזריק בכל הנקודות. בנוסף לכך, הרופא יאמוד באופן מקצועי ומדויק את כמות החומר המוזרק בכל נקודה, שכן הזרקה של כמות גדולה מידי עלולה לגרום לנפיחות מוגזמת ולמראה בלתי טבעי. זו הסיבה שמומלץ לעבור את הטיפול אצל רופא מומחה ומנוסה בשיטה, בעל מיומנות, רגישות ועין אומנותית, שיוכל להעריך נכונה את היקף ונפח הזריקות.

מהו היתרון של הזרקת חומרי מילוי, על פני ניתוח להרמת פנים?

היתרונות הברורים של הרמת הפנים באמצעות זריקות - קשורים לכך שמדובר בטיפול קל, ללא התערבות פולשנית, ללא צורך בהרדמה או בתקופת החלמה וללא תופעות לוואי. יתרון נוסף להזרקות: אם התוצאה אינה משביעה רצון - אפשר לשנות אותה במהירות, כל זאת לצד עלויות נמוכות יותר והיעדר תקופת החלמה.

טיפול ללא תופעות לוואי. צילום:שאטרסטוק
טיפול ללא תופעות לוואי. צילום:שאטרסטוק

מהן 8 נקודות המפתח להזרקת חומרי המילוי?

ההזרקה, שכוללת דקירה קלה וכמעט שאינה כואבת - מתמקדת באזורים בלחיים העליונות והמרכזיות, בשקעים שבין האף לזוויות הפה, מתחת לזוויות הפה ובקו הלסת. כאמור, לא תמיד יוזרקו חומרי המילוי בכל 8 הנקודות.

באיזה חומרי מילוי משתמשים בשיטתו של ד"ר מאיו?

כחלק מההקפדה על טיפול איכותי שמבטיח מראה טבעי, ד"ר דה מאיו עצמו עושה שימוש בחומר הנחשב מהטובים והאיכותיים בעולם - ג'ובידרם מסדרת וייקרוס, המבוסס על חומצה היאלורונית. יחד עם זאת ניתן לומר כי ניתן לבצע את השיטה גם בחומרים אחרים העונים לדרישות האיכות ובטיחות.

טכניקת הטיפול וההזרקות בשיטת 8 הנקודות מותאמת באופן ספציפי רק לחומרי המילוי מסדרה זו. כל רופא שעבר הכשרה של היצרנית - חברת אלרגן העולמית, מהגדולות והמובילות בתחום התרופות והאסתטיקה הרפואית, על ידי ד"ר דה מאיו עצמו - מקבל תעודה שמקנה לו את האישור להשתמש בטכניקה החדשה.

מהן התוצאות הצפויות, אחרי ההזרקה בנקודות הייעודיות של ד"ר מאיו?

האפקט המיידי הוא מראה פנים מורם ונפחים שמתמלאים בצורה טבעית. התוצאה הייחודית של השיטה הינה השיפור המתמשך שמושג עם הזמן במרקם העור, הודות לבנייה המתחדשת של קולגן ואלסטין, שמתרחשת בעור כתוצאה מההזרקות.

לסיכום: שיטת 8 הנקודות היא שיטה מהפכנית להצערת העור ומראה הפנים בדרך קלה, נטולת סיכונים ובלתי פולשנית. הטיפול אינו כרוך בזמן החלמה והשיפור במראה מיידי. בנוסף לתוצאה המיידית, הטיפול ממשיך את פעולתו אף בטווח הארוך, בזכות חומרי המילוי שגורמים לבנייה מחודשת בעור, של קולגן ואלסטין.

ד"ר שירה אליאב מתמחה ברפואה אסתטית, חברה מן המניין בארגון האמריקני היוקרתי לרפואה אסתטיתA.A.A.M - American Academy of Aesthetic Medicine . התמחתה בשיטת 8 הנקודות אצל מפתח השיטה, ד"ר מאוריסיו דה מאיו.

סייעה בהכנת הכתבה: שרית שיר, כתבת Zap Doctors.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום