לעצור את הזמן (והקמטים)

(0)
לדרג
תוכן מקודם

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו - ואותות הזמן ניכרים בו ונראים לעיני כל. החדשות הטובות: הרפואה האסתטית מאפשרת מגוון טיפולים לבלימת ההזדקנות

שירותי אסתטיקה רפואית
077-9965890 (מספר מקשר)

תהליך ההזדקנות הטבעי של העור מותיר סימני גיל בעור הפנים, הצוואר, הידיים, המחשוף והישבן; פיגמנטציה, קמטים, קמטוטים, כתמי גיל, עור נופל ועוד - הם רק חלק מאותות הזמן, הניכרים באזורים אלה. מי שמעוניינת להילחם בזמן ולהאט את השפעתו על מראה העור שלה, יכולה להיעזר בשלל טיפולים חדשניים, ששילוב ביניהם מניב תוצאות נהדרות, שיסיטו לאחור את מחוגי הזמן.

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו - ואותות הזמן ניכרים בו ונראים לעיני כל. איברים רבים בגוף נשחקים עם חלוף השנים, אך רק בעור שינויים אלה ניכרים - ומשווים לאדם מראה דהוי, מזדקן, עייף ולא אסתטי.

אז איך מתמודדים עם סימני הגיל?

כל אשה שמגיעה לקליניקה נבחנת באופן דקדקני ומותאמת לה תכנית טיפולים אישית, בהתאם לגילה, מצב בריאותה, סוג העור, הפגמים שיש לתקן - ויכולתה הכלכלית. תכנית הטיפולים כוללת מגוון גדול של טיפולים, הנותנים מענה למאפיינים הספציפיים של המטופלת. חשוב להכיר את הטיפולים הקיימים ולדעת כי הם בטוחים ויעילים. באופן טבעי, כבר מגיל עשרים, העור שלנו מתחיל להזדקן, לאבד מהאלסטיות שלו - ולהתמלא בפגמים. שקיות מתחת לעיניים, עיניים שקועות, גבות נפולות, שקעים, טשטוש של קווי הלסת ועצמות הלחיים, פיגמנטציה, קמטים, קמטוטים, כתמי גיל, עור נופל ועוד - כל אלה פוגעים נואשות במראה שלנו.

החדשות הטובות הן שהטכנולוגיות החדישות הקיימות כיום, מאפשרות לכולנו להאט את קצב הזדקנות העור -ולהיראות צעירות מכפי גילנו, בקלות וביעילות יחסית. הסוד הוא ידע: הכרה של כל הטיפולים והתאמתם לצרכינו; והתמדה - הגעה לכל הטיפולים ולאחר מכן תחזוקה נדרשת.
מילוי קמטים (אילוסטרציה) מילוי קמטים (אילוסטרציה)

אילו טיפולים חדשניים יכולים לסייע לנו להילחם בסימני הזמן בעורנו?

מזותרפיה: שיטת טיפול, בה מוזרקת לעור תערובת של חומרים מזינים, אשר מרעננים ומחיים את העור - ותורמים לשיפור המראה שלו. התערובת כוללת ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וחומצה היאלורונית, במינון המותאם למצב העור של המטופלת. התערובת מוחדרת לשכבה העליונה של העור, לעומק שני מילימטרים. את ההזרקות מבצעים בששה עד שמונה טיפולים, אחת לשבוע - ולאחר השלמת הטיפול, יש לתחזק את העור בטיפול מזותרפיה בודד, אחת לשלושה - ארבעה חודשים.

החומרים המוחדרים לעור מזינים אותו, מחדירים לחות, מחיים אותו ומאטים את תהליך ההזדקנות. טיפול זה יעיל מאוד, אם מתחילים בו מוקדם והוא לרוב משולב בתכנית טיפולים אינטנסיבית, הכוללת טיפולים נוספים. מזותרפיה לבדה איננה מתקנת פגמי עור על רקע הזדקנות, אלא אם הטיפול משולב באמצעים נוספים. לטיפול זה חשיבות רבה כטיפול מונע - ולכן מי שמתחילה בו מוקדם, בסביבות גיל 25, תוכל ליהנות בצורה מיטבית מיעילותו. מי שחוששת מכאב יכולה לנשום לרווחה, משום שניתן לשלב בטיפול מריחת חומר מאלחש, שמפחית את חוסר הנעימות ואת הכאב.

פילינגים: טיפול הגורם להתחדשות העור, במסגרת תהליך בו מוסרים תאי עור, בתגובה לשימוש בחומרים מגוונים. העור מוסר ומתחדש - צעיר ונקי יותר. טיפולי הפילינג מסייעים להתמודד עם פגמי עור, כגון קמטוטים, נקבוביות רחבות, כתמי גיל ופיגמנטציה.

ביורווטיליזציה: טיפול בהזרקות, דומה למזותרפיה, אך לא זהה לחלוטין. במסגרת טיפול ביורווטיליזציה, מוזרקים לעור חומרים דומים לאלה המוזרקים במזותרפיה, אולם בריכוז גבוה יותר. התוצאה - יעילות רבה יותר. להבדיל ממזותרפיה, בעזרת ביורווטיליזציה ניתן גם לתקן פגמי עור - ולא רק למנוע את היווצרותם. טיפול ביורווטיליזציה נחשב טיפול יעיל מאד, המסייע להעלמת פגמים, כגון עור מעט נפול, נקבוביות רחבות, קמטוטים ועוד. טיפול ביורווטיליזציה נעשה פעם בשבועיים ולאחר השלמת סדרת טיפולים, יש לחזור על טיפול תחזוקה אחת לשנה.

טיפול במכשירים שונים, כגון לייזר, גלי רדיו ועוד. טיפולים אלה מסייעים לטיפול בפגמי עור.

הזרקות בוטוקס: בוטוקס הוא חומר המשתק את השריר וגורם להרפייתו. כאשר שרירי הפנים במצב רפוי, לא נוצרים קמטי הבעה, שהם הקמטים המצויים במצח וסביב העיניים. החלקת הקמטים מחזיקה מעמד למשך מספר חודשים ולאחריה יש לחזור על הטיפול.

הזרקות של חומרי מילוי: כיום משתמשים בחומצה היאלורונית - חומר יעיל ובטוח לשימוש, הזהה לחומצה הקיימת בגוף האדם, כדי לעצב את הפנים. ניתן להזריק את החומר כדי למלא קמטים, כגון הקמטים מצדי הפה וכדי לפסל את הפנים, למשל, על ידי בניית עצמות לחיים וקו סנטר ואפילו עיצוב האף; וכן למלא שקעים, כגון שקעים בצדי הרקה או ליד העיניים; וגם, כמובן, לעיבוי שפתיים.

שיטת MY CELLS: שיטה בה מוזרק חומר של טסיות ופלסמה המופק מדם המטופלת; ובעת הזרקתו, נוצר תהליך של חידוש, ריענון והחלמה של העור, באופן שמשפר פלאים את המראה שלו.

מזו - חוטים: מתיחת העור והחלקתו בעזרת חוטים נמסים המוחדרים מתחת לעור.

את כל הטיפולים הנ"ל נהוג לשלב כחלק מתכנית טיפולים כוללת ומותאמת למטופלת.

באילו אזורים בעור נהוג לטפל בעזרת טיפולים אלה?

בעור הפנים, הצוואר, הידיים, המחשוף והישבן.

לסיכום: קיים כיום מגוון רחב של טכניקות, המאפשרות להתמודד עם פגעי הזמן הניכרים בעור הפנים. שילוב טיפולים יעיל ומותאם אישית למטופלת - יוכל לסייע בהתמודדות עם מגוון פגמי עור, לרבות: פיגמנטציה, קמטים, קמטוטים, כתמי גיל ועור נופל, במגוון אזורים בגוף, כולל עור הפנים, הצוואר, הידיים, המחשוף והישבן.

ד"ר אוקסנה גרשנוב עוסקת ברפואה אסתטית ודרמטולוגיה קוסמטית.

סייעה בהכנת הכתבה: נגוהה שפרלינג, כתבת zap doctors.

לכתבה בשפה הערבית של הד"ר אוקסנה גרשנוב.

למיניסייט בשפה הערבית של הד"ר אוקסנה גרשנוב.

  • צור קשר
ד"ר אוקסנה גרשנוב
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום