בריאות וטיפוח הציפורניים

(0)
לדרג

אם הציפורניים מתפצלות או נשברות, כנראה שיש מתחתן פטרייה. תכשיר חדש נלחם בפטרייה ומחזק את הציפורן. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

ידיים יפות ומטופחות, כך אומרים לנו תמיד, הן כרטיס הביקור שלך. אך לעתים מה שפוגם בהופעה של "כרטיס הביקור" הן ציפורניים שממאנות לצמוח בריאות וחזקות.

"רוב המקרים של פיצול ציפורניים או שבירת ציפורניים נגרמים בגלל פטרייה שנמצאת מתחת לציפורן", אומר רפי פרחי, רוקח ברשת סופר-פארם. עבור כ-90% מבעלי הציפורניים הסבירות, על מנת להשיג ציפורניים בריאות וחזקות, ראשית כל יש להילחם בפטרייה.

מותג "לייף" של רשת סופר-פארם צירף לאחרונה לשורת מוצריו מחזק ציפורניים טיפולי שנועד לפתור את בעיית חולשת הציפורניים. התכשיר מכיל את החומר הפעיל פורמול בריכוז גבוה. לפורמול, מסביר פרחי, פעילות אנטי פטרייתית מובהקת. החומר נמצא בתוך בסיס לק שקוף איכותי, המועשר בוויטמין E ובחומצה פנטוטנית מקבוצת ויטמיני B, שתורמת למראה בריא ומטופח של הציפורן.

מחזק הציפורניים נועד לנשים בעלות ציפורניים שבירות המעוניינות לשפר את מראה ציפורניהן, אולם בשל שקיפותו הוא מתאים לשימוש אצל כל אחד מכיוון שהוא אינו נראה לעין. על מנת להשיג את התוצאות המבוקשות, נכנסים למהלך טיפולי פשוט בן שלושה שבועות. בכל ערב מורחים על הציפורניים שכבה אחת של המחזק. כעבור שבעה ימים מסירים את כל השכבות שהצטברו וחוזרים על התהליך לשבועיים נוספים. בתקופה זו רצוי לא להשתמש בלק קוסמטי. בתום תקופת הטיפול מורחים את התכשיר לצורך "תחזוקה" פעמיים-שלוש בשבוע לבד או כבסיס ללק קוסמטי.

לדבריו של רפי פרחי מחזק הציפורניים מתאים לשימוש אצל נערות מגיל 16 ומעלה. התכשיר שייך לסדרת המוצרים של Life Professional, שורה של תכשירים טיפוליים למגוון בעיות שכיחות ללא מרשם רופא, המבוססים על ידע רוקחי מצטבר ומשווקים ברשת "סופר-פארם".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום