מתיחת פנים: כבר לא צריך ניתוח

(0)
לדרג

עד לא מזמן, הדרך היחידה לשפר מראה פנים נפול הייתה בעזרת הליך כירורגי. כיום ניתן להגיע לתוצאות מרשימות על ידי טכניקה חדשנית או על ידי פילינג עמוק ייחודי

שירותי אסתטיקה רפואית
053-9373727 (מספר מקשר)

עוד בנושא: טיפול בקמטים

עד לא מזמן, האופציה היחידה למתיחת פנים היתה ניתוח פלסטי. מדובר בהליך כירורגי לא פשוט, שבמהלכו נחתך העור, נעשית מתיחה של שרירי הצוואר והפנים, העור העודף מוסר ואז המנתח תופר את העור מחדש. מתיחת פנים זו, כמו כל פרוצדורה כירורגית, כרוכה בסיכונים ובזמן החלמה ארוך. אך כיום ישנן שיטות אחרות וייחודיות למתיחת פנים ללא ניתוח, המשפרות באופן דרמטי את מראה הפנים, ללא תפרים וללא חתכים. ד"ר אריק איימס, עוסק ברפואה אסתטית, מסביר כל מה שצריך לדעת על מתיחת פנים ללא ניתוח:

מתיחת פנים ללא ניתוח (אילוסטרציה)
מתיחת פנים ללא ניתוח (אילוסטרציה)

מתיחת פנים ללא ניתוח: למי זה מתאים?

"גנטיקה, לצד גורמים אחרים הקשורים בבריאות ובאורח החיים, מכתיבים את מראהו הכללי של העור במשך החיים שלנו. לצד ההתקדמות בגיל העור נחרש בקמטים עמוקים, סובל מאובדן האלסטיות, מרפיון ומצניחת הרקמות תחת קו הלסת, שיחד עלולים ליצור מראה של 'פני בולדוג' - משמע, מראה מבוגר ונפול. מכאן שמתיחת פנים ללא ניתוח מתאימה לגברים ולנשים כאחד שסובלים ממראה שכזה, ושרוצים להימנע מהתערבות כירורגית פולשנית".

כיצד מתבצעת מתיחת פנים ללא ניתוח?

"ישנן מספר שיטות: שיטה אחת הינה על ידי הזרקת חומרי מילוי, המשלבת מספר מוקדי הזרקה ומכונה 'טריאדת היופי'. הטכניקה כוללת יצירת מתלים בעצמות הלחיים על ידי חומרי מילוי, שמטרתם להרים את עור הפנים הנפול, לצד החדרת חומרי מילוי לשקעי הפנים להענקת נפח ויצירת אפקט של הרמה, וכן גם פיסול קו הלסת והדגשתו. מתיחת פנים זו מתבצעת לעיתים בשילוב הזרקת גז אוזון, לשם מתיחת קו הלסת והצוואר, מיצוק העור ויצירת מראה מתוח ומורם יותר.

שיטה נוספת לקבלת עור פנים מתוח, מתבצעת על ידי פילינג עמוק 2, שפיתחתי יחד עם שני כימאים בכירים. ייחודיות השיטה היא ברמת חדירות הגבוהה של החומר לעור, שמתבצעת תודות לתמיסה ייחודית בעלת תשעה מרכיבים אשר מותאמת לכל מטופלת באופן אישי. לפני התהליך מכינים את העור לטיפול על ידי מריחת קרם רפואי ייחודי המכיל חומרים פעילים במיוחד, המסייעים לחדירותו הגבוהה של הפילינג לעור. הפילינג העמוק החדש משלב למעשה, פעולה כימית ומכאנית, לצורך מקסום תוצאות.

פרט למילוי קמטים, הפילינג מטשטש כתמי פיגמנטציה עקשניים, לעתים עד לכדי העלמתם, מחליק חטטים ומעניק לעור מראה צעיר וזוהר יותר. שיפור זה מתבצע על ידי גירוי סיבי הקולגן והאלסטין ויצירת תאי עור חדשים, המותירים את העור חלק, אחיד ובעל מראה צעיר ומתוח יותר".

תוך כמה זמן מחלימים מטיפולי ההזרקות והפילינג?

"זמן ההחלמה מטיפולי ההזרקה מינימלי וניתן לשוב מיד עם סיומן לשגרה. יתכנו תופעות זניחות של נפיחות קלה או שטפי דם שחולפות תוך מס' שעות עד מס' ימים וגם ניתן להסוותן עם קונסילר ומייק אפ.

באשר לפילינג עמוק 2, בניגוד לפילינג הקלאסי שבוצע בעבר - זמן ההחלמה קצר מהרגיל ואורך 5 ימים בלבד. אחרי הטיפול התחושה המורגשת היא אי נוחות בלבד וללא כאבים.

כל כמה זמן נדרש לחזור על הטיפול המשולב לצורך שימור התוצאה?

"תוצאות הפילינג העמוק נשמרות למספר שנים. באשר להזרקות של חומרי מילוי - ישנם מגוון של חומרי מילוי שנבדלים בסמיכותם ובזמן ספיגתם בגוף ולכן ניתן לחזור על הטיפול כאשר פגה השפעת החומר - בדרך כלל בין תשעה חודשים לשלוש שנים, תלוי בסוג החומר".

בואו לדבר על זה בפורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום