Q10: תוספת חיונית לגוף

(0)
לדרג

חדש בצרכנות: תוסף התזונה Q10 מסייע בבעיות ספיגה במערכת העיכול ומשפר את זרימת הדם

מאת: מערכת zap doctors

קו-אנזים Q10 חיוני ליצירת אנרגיה בגוף. הוא משפר את תפקוד הלב, יעיל במניעת מחלות לב ובשיקום הלב לאחר התקף. בנוסף, הוא מסייע בהורדת לחץ דם, משפר את זרימת הדם, משפר את אספקת החמצן לשריר הלב ואת היכולת לבצע פעילות גופנית מאומצת. Q10 מפחית אירועי תעוקת לב (אנגינה פקטוריס), מזרז שריפת קלוריות ומסייע בהורדה במשקל. נטילת Q10 חיונית לסובלים מעייפות וכאבי שרירים כתוצאה משימוש בתרופות להורדת כולסטרול ממשפחת הסטטינים.

Nutri-Nano CoQ-10 של סולגאר מכיל מולקולות טבעיות (ולא מהונדסות) של Q10 ארוזות במיסלים בקנה מידה של ננומטר, המבטיחות ספיגה יעילה שלו בדפנות המעיים ומספקות את הצורה הזמינה ביותר לגוף של Q10. טכנולוגית הננו משנה חומרים מזינים המסיסים בשומן לחומרים המסיסים הן בשומן והן במים, הודות למעטפת הידרופילית בגודל ננו, המאגדת אותם.

התוסף תזונה מתאים במיוחד לאנשים בעלי בעיות במערכת העיכול (במיוחד בכל הקשור לעיכול שומנים או ספיגתם לדוגמה, אנשים שעברו ניתוח לכריתת כיס מרה), אנשים בעלי בעיות בספיגה (לדוגמה: חולי צליאק), קשישים (שלהם נטייה לבעיות בתפקודי עיכול ורמות Q10 נמוכות) ואנשים הסובלים מבעיות לב וכלי דם, הנדרשים להבטיח זמינות ביולוגית מקסימלית מתוספי ה-Q10 שהם נוטלים.

התוסף זמין ביולוגית פי שלוש לעומת Q10 יבש. כמו-כן, הוא זמין ביולוגית פי שניים לעומת Q10 על בסיס שמן ובעל יכולת ספיגה מהירה וטובה.

המוצר מגיע באריזות של 50 כמוסות וניתן לצרוך 1-2 כמוסות ביום עם הארוחה.

בואו לדבר על זה בפורום כולסטרול ותוספי תזונה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום