חידוש: ניתוח פעילות עיסקית בבי"ח ובמרפאה

(0)
לדרג

חברת גילון דלויט טוש, הכריזה לאחרונה על פיתוחו של פתרון אשר הותאם במיוחד לגופים ולארגונים הפועלים בענף הבריאות כגון בתי חולים ומרפאות. הפתרון כולל אפשרות לניתוח כל הפעילות העסקית הכרוכה בשירות למטופלים. כגון ביצוע ניתוח של טופס הטיולים של הפציינט בביה"ח, בדיקת הטיפולים שקיבל ומי הרופאים שטיפלו בו.

חברת גילון דלויט טוש, ספקית פתרונות ה- Business Intelligence (תובנה עסקית) הגדולה בישראל, הכריזה לאחרונה על פיתוחו של פתרון Business Intelligence, אשר הותאם במיוחד לגופים ולארגונים הפועלים בענף הבריאות כגון בתי חולים ומרפאות.

הפתרון - HealthCare Analyzer - כולל אפשרות לניתוח כל הפעילות העסקית הכרוכה בשירות למטופלים. כך לדוגמא ניתן לבצע ניתוח של טופס הטיולים של הפציינט בביה"ח, לבדוק אלו טיפולים קיבל, מי הרופאים שטיפלו בו, מהן העלויות שהושקעו בכל פציינט ומהם ההחזרים מן המדינה. בנוסף מאפשר הכלי לבצע ניתוח פעילות, ביצועים וכשלים של כל מחלקה ומחלקה במוסד הרפואי וכן אפשרות להגדיר סט של מדדי ביצוע.

הפתרון פותח על בסיס ניסיונה של גילון דלויט טוש ביישום מערכות תובנה עסקית בארגונים רבים בענפים אלו וכן בעבודה עם טכנולוגיות של חברות בינלאומיות המובילות בתחום. המערכת כוללת התאמות לצרכים הייחודיים של כל ענף הבריאות, תוך אפשרות לגמישות על פי צרכי הארגונים השונים. לאחרונה הכריזה גילון גם על מוצר תובנה עסקית המותאם לתחום הבנקאות והפיננסים הנקרא Financial Analyzer.

לדברי גיא גרינברג, מנכ"ל גילון דלויט טוש, התפיסה של ארגונים כיום היא להיות מוכוונים לצרכי הלקוח ולספק את צרכיו. "הפתרונות הורטיקלים שמציגה גילון מספקים תמונה מלאה סביב הלקוח, המאפשרת לאותם ארגונים להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות, העדפותיהם ולהתאים להם מוצרים ושירותים, תוך בדיקה בכל שלב את צריכת המשאבים הנדרשים מנת לטפל בלקוח. ייחודם של הכלים הורטיקליים היא היכולת להתאים לכל טכנולוגיה וארכיטקטורה טכנולוגית".

גילון דלויט טוש הינה ספק הפתרונות הגדול בישראל בתחום ה- Business Intelligence (תובנה עסקית) המעסיקה 90 עובדים בתחום מחסני הנתונים. בין לקוחות גילון דלויט טוש בישראל: בנק לאומי, בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי, בנק אינווסטק, ברק 013, 012 קווי זהב, קבוצת מגדל, קבוצת הפניקס, AIG, שירותי בריאות כללית, ביה"ח שיבא, משרד הבריאות, משטרת ישראל, אמדוקס, סופר פארם, ישפאר טויס אר אס, תנובה, הסוכנות היהודית ועוד. חברת הייעוץ הניהולי Deloitte & Touche - אחת מחמש חברות הייעוץ הגדולות בעולם, הפועלת ב- 133 מדינות ומעסיקה 90,000 עובדים הינה שותפה אסטרטגית בגילון.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום