חמדה טלאור

(0)
לדרג

חמדה טלאור יועצת לבתים פרטיים ולעסקים, למדה את אומנות הפנג שווי באקדמיה הישראלית לפנג שווי.

חמדה טלאור

מאסטר אווטר. למדה את אומנות הפנג שווי באקדמיה הישראלית לפנג שווי בהנהלת שוהם ויסמן. יועצת לבתים פרטיים ולעסקים - בכל חלקי הארץ.
נייד: 052-3328438

לאתר הבית של חמדה טלאור - www.quantumleap.co.il

פנג שווי על קצה המזלג

פנג שווי היא תורה סינית עתיקה העוסקת בטיפול באנרגיות הנמצאות במרחב המחיה של האדם. התורה עברה שינויים ופיתוחים רבים מימיה הראשונים ועד היום, ואכן ניתן ליישמה בבתים מערביים מודרניים.

המופלא בתורה הזו, שלמרות שהיא עוסקת באנרגיות, היא מאוד מעשית ופרקטית.
כדי להבין את הפנג שווי, כדאי לדעת שבתורה זו משתמשים הרבה מאוד בסמלים. הסמלים משפיעים עלינו בצורה מאוד עמוקה. ובאמת, בהתבוננות על בתים ועל האנשים, הרבה פעמים נראה שיש סתירה בין מה שהבית משדר למה שהאנשים מנסים להשיג בפועל.

כמו לדוגמא אותה בחורה, שהרבה זמן רצתה מאוד להכיר בן זוג, וכלום לא קרה.
בהסתכלות על ביתה הסתבר שהוא מלא בתמונות יפיפיות, -אבל כולן של נשים בודדות.
זמן מאוד קצר לאחר שכל התמונות הללו הוסרו מהקירות ותמונות של זוגיות נתלו במקומן, - הכירה הבחורה גבר, שמהר מאוד הפך לבן זוגה הקבוע.

או אותו בית עסק כושל לבגדי נשים, שלאחר ששונו בו הכניסה והתאורה - בעקבות יעוץ פנג שווי, הוא הפך למקום עליה לרגל של נשים רבות!

וישנה גם אותה דירה שבמשך 7 שנים! אי אפשר היה למכור אותה.
והמפליא הוא, שלמרות כל הסיבות "ההגיוניות" כמו המצב במשק, או סביבה פחות טובה שינויים שנעשו בה בעקבות ייעוץ פנג שווי גרמו מהר מאוד למכירתה!

כאשר מיישמים את תורת הפנג שווי, רואים שינויים בחיי היום יום שלנו. השימוש בפנג שווי מבוסס על איזון, היוצר זרימה טובה של אנרגית החיים הנקראת צ'י. מומלץ איזון בין 5 האלמנטים: מים, עץ, אש, אדמה ומתכת. חשוב גם איזון בין אנרגית היין = הנשית, הרגועה לבין אנרגיית היאנג = הזכרית, הפעילה, כי אלו הם גורמים חשובים ביצירת זרימת הצ'י.

האלמנטים מקושרים גם לכיווני האויר. למשל, הדרום, שבאופן אסוציאטיבי מיד מעורר מחשבה על חום, אש אכן מקושר עם אלמנט האש, והצבעים המסמלים אותו הם אדום, כתום עז וצהוב. או הצפון, שמזכיר מים, קור, חושך, באמת מקושר לאלמנט המים והצבעים המסמלים אותו הם כחול ושחור.

סוג האנרגיה הזו, המשויכת לכיוונים, משויכת גם לאיכויות. הדרום, למשל, שהינה אנרגיה של חום, של אש, - אנרגיה פורצת החוצה, מקושרת לפרסום. או המזרח, שמשם מתחיל היום החדש, מקושר לאנרגיה של התחלות, של צמיחה, ואכן זהו כיוון טוב לחדרי ילדים. האלמנט המתקשר עם הכיוון הזה הינו העץ, = סמל הצמיחה, והצבעים הם ירוק וסגול לילך.

ראוי גם להזכיר, שבזמן שעושים ייעוץ פנג שווי, מתייחסים למרכיבים רבים וחשובים. כמו למשל בדיקת כיוון חזית הבית, העורף שלו, צורתו וגילו, שהינם הפרמטרים הנותנים את נתוני האסטרולוגיה של הבית. נתונים אלו מאפשרים לבדוק אילו אנרגיות קיימות בכל אחד מהחללים של הבית, - דרך נוספת לטפח בו את האיזון.

וטיפ לסיום מאוד לא מומלץ לשבת בחדר עם הגב אל דלת הכניסה. זה גורם באופן לא מודע להרגשת חוסר בטחון.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום