קשישים נא להכיר: מוקד 109

(0)
לדרג

בעקבות מציאת גופות בני זוג קשישים בחיפה: מוקד 109 פועל כמוקד חירום חינם לקשישים בכל רחבי הארץ. מעניק גם סיוע בתרופות ובאוזן קשבת

מאת: מערכת zap doctors

מתנדבי מוקד החירום 109, המעניק סיוע לקשישים ברחבי הארץ, מאמינים שביכולתם למנוע הישנות מקרים מצערים דוגמת האירוע המצער עליו דווח אתמול לפיו גופות שני בני זוג קשישים נמצאו בחיפה רק לאחר מספר ימים, לו יותר קשישים ברחבי ישראל יכירו את שירותי המוקד.

מוקד 109 המופעל באמצעות עמותת מלב"ב הירושלמית הוא ,מוקד שמעניק סיוע טלפוני לקשישים רבים ברחבי ישראל, ונותן מענה לצורכיהם כמוקד מצוקה. המוקד אף מעניק סיוע ב תרופות, באוכל ובאוזן קשבת להפגת הבדידות לקשישים רבים, בעיקר בירושלים וסביבותיה.

צביעת הבתים לקראת החגים וארוחות חמות

מוקד 109 פועל רבות למען הקשישים ומפעילה רשת מתנדבים מבתי ספר שונים, אשר מגיעים אל ביתם של הקשישים מדברים אתם, מפיגים את בדידותם. בנוסף, לקראת החגים המתנדבים צובעים ומתקנים את הבתים הזקוקים לכך. קשישים הזקוקים לכך זוכים גם לארוחות חמות בעלות סמלית בלבד.

בהודעה שהופצה מטעם העמותה נכתב: "אנו מאמינים שחשוב ורצוי, על מנת שמקרים עצובים כמו שחווינו היום לא ישנו, שעל כל קשיש בישראל להכיר או לפחות לדעת על המוקד 109 הנפלא שיכול להציל חיים אחרים".

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:
טיפול סיעודי בבית
ייעוץ והכוונה טיפול סיעודי וגיל הזהב.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום