טיפול בטחורים: הסוף לכאב ולמבוכה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

סובלים מטחורים - ומתייסרים בשירותים? שום טיפול אינו מביא הקלה? שוקלים לעבור ניתוח - וחוששים מהסיבוכים האפשריים? החדשות הטובות: Pilefixx (פיילפיקס) - טיפול יעיל וטבעי לטחורים. צרכנות רפואית

מטפל בקוסמטיקה טבעית
077-2313226 (מספר מקשר)

כאשר מתייחסים לבעיית הטחורים, על מאפייניה ודרכי ההתמודדות עמה, ניתן לזהות דינמיקה של ניגודים: מדובר בבעיה שנחשבת מאד "קטנה" (מאחר שאיננה מסכנת חיים) - אבל היעדר הסכנה איננו מעיד על מידת הסבל שהבעיה גורמת: טחורים גורמים לכאב ממושך וחזק, המסב סבל רב, יומיומי ומעיק - למי שסובל מבעיית טחורים כלשהי.

ניגוד בולט נוסף: בעיית הטחורים נפוצה מאוד, אבל למרות השכיחות הגבוהה של הבעיה, הדיבור והשיתוף אודותיה - מינוריים. רבים מהסובלים מטחורים מתביישים בתופעה ואינם משתפים קרובי משפחה וחברים במצבם; במקרים קיצוניים, הסובלים מהבעיה אף נמנעים מקבלת טיפול רפואי, נוכח הבושה.

מהם טחורים? מה גורם להתפתחות טחורים?

טחורים הם למעשה כלי דם נפוחים ו/או מודלקים המצויים באזור פי הטבעת. ישנם טחורים חיצוניים, המתארים מצב בו כלי הדם הנפוחים והמודלקים בולטים ויוצאים החוצה מפי הטבעת; ו/או טחורים פנימיים, המתארים מצב בו כלי הדם "מתנפחים" בתוך הגוף - ואין לכך עדות מחוץ לפי הטבעת (הטחורים ניתנים לאיתור - בבדיקה ע"י רופא מומחה).


רבים מהסובלים מטחורים מתביישים בתופעה. צילום: שאטרסטוק

רבים מהסובלים מטחורים מתביישים בתופעה. צילום: שאטרסטוק

מדוע בעיות טחורים כה נפוצות בעולם המודרני?

אורח החיים המודרני גורם לכך שיותר ממחצית העולם המערבי סובלת מטחורים, לאחר גיל 40. רבים מאתנו אף יחוו את התופעה בגיל מוקדם יותר, כבר במהלך שנות העשרים לחיינו.

כאשר קיימת בעיית טחורים, ההתנפחות והדלקת של כלי הדם גוררים אחד או יותר מהתסמינים הבאים: צריבה, תחושת לחץ, כאב עז (לעתים מתמשך - ולעתים סביב מתן צואה), גרד בלתי פוסק, נפיחות, יובש ודימום (ישנם טחורים מדממים וטחורים שאינם נוטים לדמם).

הגורמים המעודדים התפתחות והחמרה של תופעת הטחורים, כוללים בין היתר: ישיבה ממושכת, תזונה דלת סיבים ולחץ. כמו כן, הריון ו/או לידה מגדילים משמעותית את הסיכון לטחורים בקרב נשים.

מה כולל הטיפול בטחורים?

הטיפול בטחורים מתמקד בריכוך הצואה - למען הקלה ביציאות, שינוי אורח החיים (למשל: שינוי תזונתי) ושימוש בתכשירים ומשחות נגד טחורים. במקרים בהם טיפול שמרני איננו עוזר, עוברים המטופלים ניתוח לכריתת טחורים, הנחשב ניתוח קשה וכואב, המחייב החלמה ממושכת.

עיקר הקושי בהתמודדות עם טחורים: מדובר בבעיה כרונית ועיקשת. הטיפולים השמרניים אינם עוזרים - ובמקרה שהטיפול השמרני עוזר, מורגשת הקלה לתקופה מסוימת בלבד. בסופו של דבר, הטחורים חוזרים - ושבים להטריד, בעודם גורמים פגיעה אנושה באיכות החיים. כמובן: במצב כזה, המטופלים שוקלים ניתוח. ההילכדות במעגל הכאב הכרוני - מובילה את המטופלים לבחור בניתוח, כמוצא אחרון.

החדשות הטובות: כיום קיים טיפול יעיל לטחורים. אחרי שנות מחקר, נרקחה משחה בשם Pilefixx (פיילפיקס) המביאה הקלה משמעותית וארוכת טווח. מדובר בטיפול יעיל ועתיר יתרונות.

מהם היתרונות של משחת פיילפיקס?


יעילות: פליפיקס מסייעת להיפטר מהטחורים ביעילות רבה - המשחה מאפשרת החלמה לזמן ארוך ומונעת חזרה של הטחורים. בנוסף, המשחה מביאה הקלה מידית ומאפשרת הפסקה של הסבל, כבר לאחר השימוש הראשוני במשחה.

תרופת סבתא מדעית: רבים מחפשים מידע אודות תרופות סבתא לטחורים. פיילפיקס אמנם איננה תרופת סבתא, אבל בהחלט מגלמת את היתרונות של תרופות סבתא: זמינה - בהישג יד, מקלה באופן מידי, יעילה ותורמת להחלמה לאורך זמן. וכמובן - כולה טבעית. תרופות סבתא לטחורים כוללות שמנים ומשחות - רכיבים שכל אחד מהם יעיל לתסמין אחר שגורמים הטחורים (חמאת שיאה מצוינת כדי להפחית כאב ויובש; קלנדולה וקמומיל - מפחיתים דלקת ומרגיעים את מערכת העיכול וכו').

למעשה, פיילפיקס ריכזה "תחת קורת גג אחד" (בתכשיר אחד...) את כל תרופות הסבתא הטבעיות - ורתמה יתרונות מגוונים של תכשירים רלוונטיים, במינונים מדויקים. פיילפיקס היא תמהיל של מגוון גדול של רכיבים טבעיים, שסגולותיהם ידועות ויש ביכולתם לרפא כל אחד ואחד מהתסמינים הבלתי נעימים שגורמים הטחורים.

רכיבים טבעיים ואורגניים: פיילפיקס מכילה חומרים אורגניים טבעיים, לרבות: חומצות, שמנים וצמחים - שהוכחו כיעילים לטיפול בתסמינים נלווים לטחורים.

סודיות וחווית שימוש נוחה: אחד היתרונות הבולטים של פיילפיקס הינו נוחות השימוש בתכשיר: ניתן להשתמש בו בכל מקום וליהנות מהשימוש במשחה באופן פרטי. בנוסף, ניתן לשים את המשחה במקום העבודה, בזכות המרקם הנעים והנוח: המשחה איננה שומנית או דביקה - ואיננה מותירה כתמים לאחר השימוש. המשחה נספגת בעור בקלות ואיננה גוררת הזעת יתר; המשחה נגישה וזמינה - ניתן להזמינה בקלות.
משמאל: רקטום בריא, מימין: טחורים באזור פי הטבעת. צילום: שאטרסטוק

משמאל: רקטום בריא, מימין: טחורים באזור פי הטבעת. צילום: שאטרסטוק

אילו רכיבים טבעיים כוללת פיילפיקס? כיצד הם תורמים להתמודדות עם כאבי טחורים?

פיילפיקס מכילה ריכוזים גבוהים (כחלק מנוסחה מנצחת) של החומרים הבאים: קלנדולה, ארניקה, חמאת שיאה, אלוורה, שמן שקדים, אובליפיחה, שמן לבנדר, תמצית רימונים ועוד.

למעשה, פיילפיקס נותנת מענה פרטני לבעיית הטחורים. כל אחד ממרכיבי המשחה תורם להיבט אחר של בעיית הטחורים: יובש, אדמומיות, נפיחות, גרד וכאב. במקום ללקט תרופות סבתא לטחורים - ולמרוח בכל פעם שמן או קרם כזה או אחר - בפיילפיקס, מרוכזים כל התכשירים והאמצעים היעילים לטיפול בבעיה.

במה שונה פיילפיקס ממשחות ישנות נגד טחורים? איך זה שדווקא פיילפיקס הצליחה - במקום שתכשירים אחרים נכשלו?

שני מאפיינים מרכזיים של פליפיקס הופכים אותה ליעילה יותר, בהשוואה לתכשירים אחרים נגד טחורים: פיילפיקס טבעית ומדויקת. כאמור, פיילפיקס כוללת מגוון גדול של רכיבים טבעיים בלבד - בריכוז מאד גבוה, בשילוב מדויק ויעיל ביותר. יתרונה טמון בעובדה שהיא מכילה רכיבים טבעיים בלבד. כן, הדגש הוא על המילה "בלבד".
פיילפיקס נותנת מענה פרטני לבעיית הטחורים פיילפיקס נותנת מענה פרטני לבעיית הטחורים

אבל קיימות עוד משחות טבעיות - לטיפול בטחורים...

נכון, אבל רק פיילפיקס כולה טבעית וכל כך מדויקת. כדי להבין את ההבדלים בין פיילפיקס לתכשירים אחרים, כדאי לקרוא את האותיות הקטנות המסתירות הבדלים רבי חשיבות.

תכשירים רבים רפואיים או קוסמטיים אחרים - מתהדרים בכותרת "רכיבים טבעיים". הצרכנים מתבלבלים ונופלים לא אחת ב"פח השיווקי" שטומנים להם המשווקים והיבואנים: הם מפספסים את העובדה שמוצר מסוים מתהדר כ"טבעי" ומחויב להכיל חומרים טבעיים - בשעה שלמעשה ברבים מתכשירים "טבעיים" אלה מסתתרים הרבה מאד חומרים כימיים, חלקם מסוכנים לבריאות.

לסיכום: אם אתם מחפשים פתרון יעיל לטחורים, שמפחית כאב,מונע הישנות של הבעיה ונוח לשימוש - תוכלו להסתייע בפיילפיקס. מדובר במשחה טבעית לגמרי, תמהיל הכולל כמות נדיבה מאד של חומרים משמעותיים ויעילים. מי שמתנסה בשימוש בפיילפיקס מדווח על הקלה מידית בתסמיני הטחורים - הקלה הנשמרת לאורך זמן. כך, פיילפיקס מהווה מצרך מבוקש.

דובי קוסמטיקס

סייעה בהכנת הכתבה: נגוהה שפרלינג, כתבת Zap Doctors.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום