ניקוי רעלים מהגוף

(0)
לדרג

החיים המודרניים חושפים את גופנו לכמות עצומה של רעלים: מהאוויר, מהמזון וכו'. טכניקה מיוחדת של שטיפת המעיים מאפשרת לטהר את הגוף מרעלים שהצטברו בו. צרכנות רפואית

מאת: ד"ר עדי סאקר

במשך היום אנחנו נחשפים לרעלים רבים - דרך המזון, האוויר והסביבה המפויחת מ"קדמה". מחקרים רבים בעולם מראים קשר ישיר בין תחלואים רבים ובין גוף ספוג רעלים. עייפות, נפיחויות, קושי לרדת במשקל, לחץ דם גבוה, עודף כולסטרול ואפילו סוכרת הם הרבה פעמים תוצאה של גוף מורעל. ומה זה גוף מורעל? גוף מלא בפסולת, גוף חולה, כבד ועייף עם מערכת חיסון חלשה, פרוץ וחשוף למחלות שונות.

בכל שנה יוצאות לשוק עוד ועוד תרופות כימיות וטבעיות, שמנסות לעזור לכם להתמודד עם חיי היום יום. רובן אולי עוזרות בטווח הקצר, אך למעשה מזיקות לטווח הארוך, ואתם הופכים לבלייני קופות חולים ומרפאות (בייחוד בחורף). האם פעם ישבתם וחשבתם מה גורם לכל התופעות האלה? האם פעם חשבם שאולי לא מספיק לתחזק, לנקות ולטפח את הגוף מבחוץ, ואולי צריך גם לתחזק ולנקות אותו מבפנים?

ניקוי רעלים מהגוף
ניקוי רעלים מהגוף

הגוף הופך ל"פח זבל"

בשנים האחרונות מתפתחת מודעות לכך שיש לטפל בגוף לפני שהוא מתחיל לסבול, לכך שאם כואב משהו, לא מספיק לקחת כדור - יש לטפל בשורש הבעיה ולמנוע חזרתה. יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים לחזק את מערכת החיסון ולעזור לגוף להתמודד עם לחצי החיים. מנסים כל מיני שיטות, עושים שינויים בתזונה ולוקחים תוספים כגון ויטמינים ומינרלים כדי להקל על מכאובים, לשפר את ההרגשה ולהחזיר לגוף את האנרגיה והחיוניות שידעו בעבר, וכמובן לשמור על גוף בריא.

רוב הפעולות הללו אמנם מבורכות, אך לא יניבו את התוצאה הרצויה במלואה. ולמה? כיוון שהגוף פשוט מלוכלך מפנים וקשה לו להגיב - פעולות אלו נופלות על גוף אטום. המזון ה"בריא" שאתם אוכלים והוויטמינים שאתם בולעים פשוט לא נספגים. ויש כמובן גם את הגרועים מביניכם, אשר מתייחסים לגוף רק כשכואב להם משהו, וממלאים אותו בתרופות, או אלה שלא מוותרים על אכילת ג'אנק פוד או אכילה בשעות מאוחרות. כל זה הופך את הגוף לפח זבל.

רווחת הדעה שהגוף אמור לנקות את עצמו. נכון, הגוף אמור לנקות את עצמו, אך הוא בנוי לסביבה טבעית. עם מזונות טבעיים לא מעובדים ולא מרוססים, עם אוויר צח ללא פיח ועשן, ללא תרופות, ללא קרינה ומערכות סלולריות ובטח ללא הלחץ והמתח הקבועים - בתנאים אלה, הוא באמת ינקה את עצמו. אך לדאבוננו אנו חיים בעידן שבו המזון מעובד ומרוסס, האוויר הסובב אותנו מזוהם, וכל מערך החיים מורעל. מאחר שאי אפשר לברוח מהרעלים אשר סובבים אותנו מכל עבר, צריך פשוט לחזק את הגוף על מנת שיוכל להתמודד עם כל ההשפעות הרעות הללו. ומאחר שהגוף אינו יכול להתנקות בעצמו, חובה לעזור לו.

רוב הפסולת מתרכזת בתאים השומניים, בכבד ובמעי הגס. כאשר אנו מנקים את המעי, הנחשב ל"פח הזבל" של הגוף, כל המערכת מתנקה. ככלל, אנחנו אוכלים הרבה יותר מאשר אנחנו מרוקנים, והתרוקנות בתדירות של פעם אחת ביום לא מנקה את המעי - תישאר בו פסולת אשר תידבק לדפנות, תתקשה, תתייבש ובמשך הזמן תתחיל לפזר רעלים אשר יגרמו לבעיות בריאותיות כגון עייפות, לחץ דם גבוה, נפיחויות, עצירות ושלשולים, גזים, צרבות, קושי בירידה במשקל ובעיות בעור. לידיעתכם, הפסולת במעי יכולה להגיע למשקל של עד 10 ק"ג.

לנקות את הגוף מבפנים

סימנים לניקוי הגוף מבפנים נתגלו כבר לפני כ-3,000 שנה אצל המצרים והיוונים, וגם הרמב"ם כתב על ניקוי הגוף מבפנים. מומחים ומדענים רבים הגיעו למסקנה כי מערכת העיכול הנה המרכז והלב האמיתי של בריאותנו. כל אמא יודעת שתינוק מתפנה כמעט מיד לאחר שהוא אוכל; מערכת העיכול הרעננה שלו עדיין לא פיתחה בעיות ספיגה שונות. ככל שאנו מתבגרים, הרעלים הולכים ומצטברים, היציאות הן בתדירות נמוכה והנזק גדל והולך. תודעת ניקוי הגוף מפנים הולכת וגדלה בשנים האחרונות, אנשים פשוט החלו להבין שגוף נקי הוא גוף בריא.

מרכז סאקר בתל אביב מציע מגוון רחב של תוכניות ניקוי רעלים מהגוף והרזיה. התוכניות משלבות טיפולי Colon Hydrotherapy, תזונה נכונה ותוספים. Colon Hydrotherapy הוא טיפול שנערך על ידי מטפלים מיומנים, הנעזרים בציוד החדשני ביותר. הטיפול מתבצע בסביבה בעלת רמת היגיינה גבוהה וללא כאבים. המטופל שוכב, מחובר לצינורית דקה חד-פעמית אשר מעבירה מים למעי, ומערכת אחרת מוציאה את המים עם הפסולת מהמעי ומדפנותיו ישר למכונה המרוקנת אותה. המערכת סגורה, ללא ריח וללא הרגשת אי נוחות, וההרגשה לאחר הטיפול היא קלילות ורעננות.

שאלה נפוצה בקרב המטופלים היא האם הטיפול עלול לפגוע בחיידקים הטובים הנמצאים במעי. התשובה חד-משמעית: לא. הגוף המלא בפסולת אוגר כמות גדולה של חיידקים רעים, הדוחקים את מקומם של החיידקים הטובים. ניקוי המעי מהפסולת מוריד את רמת הרעלים וכמות החיידקים הטובים עולה. בנוסף, המטופל נהנה מהתאמה של דיאטה לניקוי רעלים מהגוף, המשתלבת נפלא עם הטיפול, והתוצאות אינן מאחרות לבוא: חילוף החומרים הופך מהיר יותר, הגוף מקבל תוספת אנרגיה, והמטופלים נהנים מחיוניות ומצב רוח טוב. בניגוד לרוב הדיאטות, דיאטת ניקוי רעלים לא גורמת לפגיעה בחוסן הגוף ומאפשרת שמירה לאורך זמן על משקל גוף תקין.

ד"ר עדי סאקר, מומחה לתזונה וניקוי רעלים מהגוף במרכז סאקר.

בואו לדבר על זה בפורום תזונה קלינית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום