מאבק בסרטן: רפואה סינית

(59)
לדרג
תוכן מקודם

שימוש בפורמולות צמחיות ובמגוון טיפולי הרפואה הסינית מביא לתוצאות משמעותיות ולריפוי מלא, באחוזים גבוהים ביותר, בסוגים שונים של סרטן

מטפלת ברפואה סינית ,מומחית לאונקולוגיה
077-9977113 (מספר מקשר)

לרפואה הסינית המסורתית היסטוריה בת 3,000 שנים, דבר המתבטא בצבירת ניסיון קליני עשיר בתחומי הרפואה השונים. שילובם של מגוון צמחים - ובעיקר צמחי מרפא - הביא להצלחות הרבות בטיפולים נגד מחלות ממאירות.

כמות המחקרים לטיפול במחלות הסרטן, שנעשו עד כה בשיטות מודרניות ומערביות, הינה קטנה מאוד. בישראל, אחת מתוכניות המחקר לטיפול בסרטן - ACNO (Anti Cancer Number One) התקיימה באוניברסיטת תל-אביב, והשנייה PCCJ ((Ping Chuang Chong Ji לטיפול באסתמה, התקיימה במחלקת הריאות במרכז הרפואי ע"ש שיבא, בבית החולים תל-השומר.

מה העלו המחקרים אודות השפעת הרפואה הסינית בטיפול בסרטן ובאסתמה?

המחקרים שנערכו בישראל ביקשו לבדוק את רמת הצלחתן של שתי תוכניות הטיפול - ותוצאותיהם תמכו ביעילותה העצומה של הרפואה הסינית והראו כי הטיפול באמצעות צמחי מרפא עשוי לעזור למטופלים רבים. שני המחקרים מדגישים את חשיבותם האדירה של המשכי המאמצים המחקריים והרחבת הידע והניסיון הרפואי התחום זה.

מהי הפורמולה הצמחית ACNO?

הפורמולה הצמחית ACNO הינה תרופה חדשה לטיפול בגידולים סרטניים. התרופה פותחה על-פי הרפואה הסינית המסורתית ונמצאת בשימוש מזה 30 שנים בסין ולמעלה מ-20 שנים בישראל. הניסיון הרפואי בפורמולה ACNO מעיד כי התרופה מובילה לשיפור המערכת החיסונית של המטופל, דיכוי תאים סרטניים, שיפור זרימת הדם ומניעת התפשטות הגידולים הסרטניים בגוף.

יתר על כן, הפורמולה יעילה בחיזוק הגוף, בעקבות טיפולים קונבנציונליים ותרופות אחרות. הפורמולה משפרת את איכות השינה והתיאבון, משככת כאבים ולחצים, משפרת את תפקודי הכבד והכליות ומייצבת את ספירת הדם הנפגעת משמעותית כתוצאה מטיפולי כימותרפיה והקרנות.

התרופה ACNO מביאה לייצור תאים אנטי-סרטניים, אשר מונעים את התפשטות הגרורות; ומשפרת משמעותית את איכות החיים של המטופלים. תוצאות המחקר הראו כי התרופה מדכאת את גדילת הגידולים ואף הורגת תאים סרטניים ב-82.5% מהמקרים בערך.


צילום: שאטרסטוק

מה באשר לפורמולה הצמחית PCCJ?

הפורמולה הצמחית Ping Chuang Chong Ji , מורכבת מתרופה מחזקת אנטי- אסתמטית ומצמחי מרפא נוספים. הפורמולה נמצאת בשימוש בקרב אלפי מטופלים מזה 30 שנים בסין - ולמעלה מ-20 שנים בישראל. יעילותה מוכחת בכ-90% מן המקרים של החולים בקצרת (אסתמה). התרופה PCCJ נועדה לשפר את תפקודי הריאות ואת לחץ הדם; היא תורמת להעלאת מדדי ה-CD2 ו- CD4 בפלסמה, מגדילה את יחסי ה- CD4/ CD8, ומפחיתה את ריכוז נסיוב ה-IgE בדם.

בנוסף, מעלה הפורמולה את ה- CAMP ומדכאת את ה- CGMP המייצבים את תאי ה-MAST, אשר מונעים שחרורם של החומרים הגורמים לתגובות אלרגיות שונות. התרופה מפחיתה את הליחה והשיעול, מגינה על תאי הריאה ומחזירה את נפח הריאות למצב תקין (על-פי צפייה במיקרוסקופ אלקטרוני).
ב-10 השנים האחרונות הסתיים המחקר לטיפולים בקצרת ב-Ping Chuang Chong Ji בבית החולים תל-השומר ותוצאות המחקר יפורסמו בקרוב.


צילום: שאטרסטוק

מי עומד מאחורי פיתוח הצמחים האמורים?

ד"ר לי הונג פן, עמיתה למחקרים רפואיים בישראל ובסין, רופאה אונקולוגית (M.D) ופרופ' לרפואה הסינית המסורתית, המשלבת תרופות מערביות, הוזמנה לישראל מסין לצורך הצגת שני הפטנטים שלה: פורמולת הצמחים ACNO ופורמולת הצמחים PCCJ - כטיפולים יעילים במחלות הסרטן והאסתמה.

בישראל, יזמה ד"ר לי מחקרים רפואיים בנושא מחלת הסרטן במחלקה האימונולוגית באוניברסיטת תל אביב; ובנושא האסתמה, במחלקת הריאות במרכז הרפואי שיבא, בבית החולים תל השומר.

בנוסף, ייסדה ד"ר לי את "המרכז הבינלאומי לרפואה הסינית ומחקר של ישראל" (ע"ר) והפכה אותו למרכז רפואי בעל שם עולמי.



דוקטור לי הונג פן, התוכלי לספר מעט יותר על דרך הפעולה של הפורמולה נגד הסרטן?

"הנחת המוצא שלנו היא שקיימת מחלה שצריך להילחם בה וניתן לנצח אותה", אומרת ד"ר לי הונג פן ומוסיפה: "מבחינתנו לא קיים בלקסיקון המושג חולה אנוש. כשמגיעים אלינו מטופלים אנחנו בראש ובראשונה מרגיעים אותם ומיידעים לגבי בתהליך הטיפולי. חשוב להבין כי הגידול הסרטני לכשעצמו אינו הורג. הבעיה היא היחלשות המערכת החיסונית. במסגרת הטיפול שלנו נעשה שימוש בפורמולות צמחים המותאמות אישית למטופל".

"פורמולות אלה חיוניות מאד למערכת החיסונית - ומגינות עליה באופן משמעותי, במהלך ההקרנות וטיפולי הכימותרפיה. הפורמולות שלנו מגבירות את ייצור הנוגדנים למחלת הסרטן ואת מספר הכדוריות האדומות - ואף מפחיתות דרמטית את תופעות הלוואי הקשות לטיפולים, כגון בחילות, הקאות, ופגיעה הרסנית במערכת החיסונית".



ניתן אפוא לומר כי טיפול ברפואה סינית מסייע לריפוי?

ד"ר לי הונג פן: "בהחלט. אנו עדים לכך ששימוש בפורמולות צמחיות ובמגוון טיפולי הרפואה הסינית מביא לתוצאות משמעותיות ולריפוי מלא, באחוזים גבוהים ביותר, בסוגים שונים של סרטן כגון סרטן ריאות, שחלות, שד, דם, ערמונית, מוח, לימפומה, לוקמיה ומלנומה".

את יכולה לומר שיש כאן בשורה?

ד"ר לי הונג פן: "ללא ספק עברנו כברת דרך משמעותית בתחום. עם זאת, חשוב להדגיש כי ההחלטה על דרכי הטיפול נקבעת רק לאחר קבלת הנתונים והבדיקות - ובהתאם למצב המטופל. יש מטופלים שיחלימו רק בעזרת הרפואה הסינית ואילו לאחרים נמליץ על שילוב בין שיטות הרפואה הקונבנציונלית לבין שיטות הרפואה הסינית".

לכתבה המתורגמת לערבית באתר tebtime

למיניסייט של ד"ר לי הונג פן בשפה הערבית באתר tebtime

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום