יערת דבש נגד נזלת

(0)
לדרג

המלצות של מרגלית שילה מנהלת הרפואה המשלימה בקופת חולים לאומית לקראת החורף הקרב

מאת: המלצות של מרגלית שילה מנהלת הרפואה המשלימה בקופת חולים לאומית לקראת החורף הקרב

כמו ביחסה למחלות אחרות, גישתה של הרפואה הטבעית לאלרגיה היא הוליסטית ולא נקודתית. בעוד רופא קונבנציונלי יאבחן אלרגיה לחומרים ספציפיים ויטפל בה באנטי - היסטמינים, הרופא הדוגל בשיטה הטבעית יציע גישה מקיפה יותר. במקום להתמקד באלרגנים מסוימים ובצורות השפעתם, טיפול ברפואה הטבעית יכוון אל הקשר שבין נפש, גוף ורוח כלומר, ריפוי אותם אי איזונים הגורמים לתגובת יתר לאלרגנים יחד עם חיזוק ואיזון מערכת החיסון.

תזונה נכונה בתוספת ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא נמצאה כמסייעת במיתון וריפוי התגובה האלרגית. טיפול טבעי גם עשוי לכלול מדיטציה ואימוץ נקודת מבט חיובית על החיים, על מנת להקל על הרגשות השליליים שהופכים את מערכת החיסון לפגיעה.

תרפיה בתזונה תתמקד בדיאטה המבוססת ברובה על מזון מלא - תפריט הכולל פחמימות מורכבות, חומצות שומן בלתי רוויות, חלבון מן הצומח, פירות, ירקות, זרעים ונבטים. יש להוציא אלרגנים נפוצים מהמזון, כגון חיטה לבנה, בשר אדום, מוצרי חלב, אגוזים ובוטנים, שוקולד, פירות הדר, ביצים, דגים, תה וקפה. כמו כן, יש להימנע ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים, צבעי מאכל וכל תוסף מזון מלאכותי המשנה את הרכבו הטבעי של המזון.

כדי לבנות תפריט אופטימלי עם תוספי מזון (ויטמינים ומינרלים) וצמחים המומלצים לאותו אדם כדאי להיפגש עם תזונאי או נתורופאט.

הרפואה העממית אף ממליצה על לעיסה יומיומית של יערת דבש חודש לפני המועד בו עלולים הסימפטומים להופיע.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום