מדור טיפים מס' 55

(0)
לדרג

טיפים חדשים: המלצות לגבר שמעוניין לרדת במשקל כדי לשפר את ביצועיו המיניים, והנחיות כיצד לבחור משקפי שמש

מאת: מערכת zap doctors
שיפור הביצועים במיטה בעזרת תזונה

חוסר זקפה ממושכת, זקפה רכה, קושי להגיע לאורגזמה וירידה בחשק המיני - כל אלו יכולים לאפיין גברים בגילאי 35 ומעלה, הסובלים מעודף משקל. הכובד במערכת העיכול משפיע על זרימת הדם לאיבר המין - גבר כבד הוא במקרים רבים, מאהב פחות טוב, בעל ביצועים נמוכים. לעיתים גברים מתלוננים על ירידה באיכות חיי המין שלהם, אולם הם אינם מודעים לכך שהסיבה העיקרית היא עודף המשקל שלהם.

^^טיפים להורדה במשקל ושיפור ביצועים:^^

- לפני המעבר לתזונה הבריאותית, יש לבצע תוכנית ניקוי של עשרה ימים הכוללת צום מסקס. על פי הרפואה הסינית, האנרגיה הגברית - הצ'י, מאוחסנת בתאי הזרע. האנרגיה מגיעה מהכליות וכאשר הגבר לא פולט, היא נשארת בגוף והגבר מתחזק.

- ניקוי מערכת העיכול במשך יומיים, בעזרת שתיית מיץ ירקות המורכב משורש ג'ינגר, חצי סלק, שני גבעולי סלרי ושני גזרים. מעבירים את הירקות במעבד מזון ושותים. מותר לשתות גם תה צמחים או מים. מזון: סלט ירוק עם שמן זית ולימון. התוצאה המתקבלת היא ניקוי פסולת עודפת וכתוצאה מכך אנרגית הצ'י של הגבר עולה.

- שיטת התזונה הבריאותית "חוויה בירוק" מותאמת ספציפית לכל גבר ובעיותיו ומתבססת על ניקוי איברים פנימיים. התזונה נקבעת על פי שבעה אבחונים שונים המצביעים של מצבו הבריאותי והנפשי של הגבר: אבחון גלגל העין, אבחון הלשון, אבחון השיער, אבחון הציפורניים, אבחון הקשר שבין גוף ונפש, אבחון שלושת סוגי הדופק ובדיקות דם כלליות. לכולם כדאי לשמור על דיאטה דלת שומנים המכילה 10% שומנים מהחי ולהוריד מזונות חריפים ומתובלים מהתפריט, כמו גם משקאות מוגזים ומזון מהיר (ג'אנק פוד).

- שתיית תה וסירופ צמחי המכילים צמחי מרפא מערביים וסיניים לתגבור האון המיני ויכולת השהייה בזמן האקט, זאת לאחר עשרה ימי תזונת בריאות. את צמחי המרפא יש לקחת בהמלצת רופא נטורופת: ג'ינסנג סיבירי - ה"מלך" של צמחי המרפא - ממריץ את זרימת הדם, מגביר יכולת מנטאלית, מחזק את מערכת העצבים ומרגיע (הצמח אינו מומלץ לסובלים מיתר לחץ דם). אפשר לשלבו עם ג'ינסנג קוריאני, דאמינה - צמח מעורר והל.

- נטילת תוספי מזון המסייעים לעוררות מינית (יש ליטול בהמלצת רופא נטורופת): L ארגנין - חומצת אמינו הגורמת לייצור של חנקן חד חמצני, המסייע ביעילות להובלת חמצן בדם, להרחבת כלי הדם ובכך מביא לזקפת השרירים החלקים באיבר המין. חומצת האמינו ארגנין מצויה בחומרים העשירים בחלבון, כגון: בשר הודו, אגוזים, עוף, חלב וסויה. היא פועלת היטב בנוכחות תוספי המזון - ויטמין B5, אצטיל כולין (חומר הולכה עצבי), ויטמין C וויטמין E. למינון של 2,000-3,000 מ"ג של ארגנין יש השפעה חזקה על התפקוד המיני. אנשים בריאים (לא חולי סכרת) יכולים לנסות ליטול את התוסף כשעה לפני קיום יחסי המין.

- תרגול גופני יומיומי של 15 דקות או של 45 דקות מספר פעמים בשבוע עוזר לגמישות וקלות התנועה ויקל גם על אנשים כבדים להתנועע ולתפקד בקלות בזמן האקט המיני.

- סופו של התהליך בהכוונה לפילוסופיה הסינית ותורת הסקס במטרה לשפר את האנרגיות המיניות.

ד"ר נאווה בויום, היא נטורופטית ומפתחת שיטת התזונה הבריאותית "חוויה בירוק".

טיפים לבחירת משקפי שמש

עם בואה של העונה החמה, מציפות את השוק קולקציות משקפי שמש מרהיבות המציעות לנו אופנה, תחכום וצבעים מגוונים. לעיתים המבחר העצום גורם לנו לבלבול ולבחירות שגויות בכל הנוגע למשקפי השמש האופטימליים עבורנו. קיבצנו את מיטב הטיפים שיסייעו לכם לבחור משקפי השמש.

- יש לשים לב שמשקפי השמש אינם כבדים ומכבידים על הפנים ועל גשר האף. יש לבחור את המשקפיים בעלי המסגרת והמוטות הקלים ביותר. בדרך כלל, סגסוגת של מתכות היא העדיפה ביותר על פני האחרות, מאחר שהאיכות שלה היא גבוהה במיוחד והיא קלה מאוד על הפנים.

- מומלץ לבחור משקפיים שהעדשות שלהם לא יעוותו את הראייה. עדשות איכותיות הן אלו העשויות מפוליקרבונט או זכוכית, המקנות חדות ראייה מקסימלית ואינן פוגמות, בטווח הרחוק, באיכות הראייה.

- החברות השונות מציעות לנו מגוון דרגות של כהות העדשות שבהתאמה חוסמות את אור השמש. יש לבחור את כהותן של העדשות על פי סוג הפעילות. בשהייה ממושכת בחוץ מומלץ לבחור כהות עדשה מעל 70%.

- קרני השמש חודרות מבעד לצידי המשקפיים. במידה ויש צורך לחסום את החדירה הזו עקב שהות ממושכת בשמש, מומלץ לבחור במשקפיים שיש להם גם הגנה צידית, והם קמורים בצידי הפנים (בין אם באמצעות העדשות ובין אם באמצעות המסגרת עצמה). כך, נשמר העור העדין שסביב העיניים וכן העיניים עצמן, מפני פגיעת השמש.

- מומלץ לבחור משקפיים הניתנים להרחבת או הצרת האפונים, כך שישבו באופן אופטימלי על גשר האף. משקפיים שלא מאפשרים כוונון של האפונים צריכים לשבת בצורה מושלמת על האף ועל כן - אם הם לא מונחים ישר, נכון ובמרחק סביר מהריסים, כדאי לוותר עליהם ולבחור במשקפים אחרים.

- את הצבע של מסגרת המשקפיים מומלץ לבחור בהתאמה לאופי, לצבע העור ותוך חישוב כדאיות עתידית. במידה והמשקפיים אמורים לשמש אותנו ליותר מקיץ אחד, מומלץ לבחור בצבע שלא יגביל אותנו לעונה ויהיה ניטראלי מספיק בכדי להתאים גם לאופנת הקיץ הבא אחריו, לפחות. יש לשים לב שצבע המסגרת הולם את צבע עורנו ושערנו. מסגרת בצבע בהיר מידי דוגמת לבן, צהוב, קרם או כסף, על עור פנים לבן ושיער בהיר עלולים "להבלע" ולא להחמיא. ולהפך - עור ושיער כהים יותר "ילכו" מצוין עם מסגרות בגוונים בהירים.

- זוג משקפי שמש בעלי מסגרת שחורה לעולם יהיו באופנה ויתאימו לכל סוג לבוש.

- מומלץ למרוח קרם הגנה על עור הפנים בכדי להימנע מסימני שיזוף לא רצויים סביב המסגרת. בנוסף, יש להימנע ממריחת הקרם כשהמשקפיים על הפנים בכדי לא לפגום בעדשות ובציפוי המסגרת, במידה והמשקף מצופה.

- במידה והמשקפיים נועדו להרכבה במשך שעות ארוכות במהלך היום, מומלץ להשתמש בעדשות טרנזישן מיוחדות, שישנו את צבעיהן במהלך היום ויתאימו עצמן ויעילותן מבלי שנאלץ להחליף עדשות או משקפיים במהלך היום.

- במידה ורוב שעות היום תבלו בחוף הים, על החול מומלץ לבחור בעדשות פולרואיד אשר מסננות קרינה מסוכנות של קרני שמש הפוגעות במשטחים כמו חול ושלג.

הטיפים ניתנו באדיבות חברת "אוקלי" (Oakley).

בואו לדבר על זה בפורום תזונה וניקוי הגוף מרעלים ובפורום אופטומטריה, משקפיים ועדשות מגע.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום