לעסות אהבה עם כפות הרגלים

(0)
לדרג

אם בחרתם בחג הזה להישאר בבית ולהתפנק, הנה משהו לתחושות הטובות, לאהבה. רפלקסולוגיה בזוג - רגליים חמות

מאת: מיכאלה (רפלקסולוגית בכירה)
לפעמים...

לפעמים לא בא לנו לצאת ולהתערבב עם ההמון, לפעמים אנחנו רוצים להישאר לבד, לבלות יחד בזוג, בבית, זמן איכות. לעשות אהבה, להתחבר, להקשיב,להיות יחד שניים.

רפלקסולוגיה בזוג, לדעת את בן הזוג בדרכים חדשות - משהו שיעזור לקרב את האינטימיות במגע מפנק שיתחיל בכפות הרגלים ומי יודע לאן עוד יגיע.

מגע ואינטימיות

נתחיל עם אינטימיות, "לגעת בכפות הרגלים ולהרגיש את המגע בכל הגוף" מגע פירושו אינטימיות. לרוב זו אינטימיות מקרבת, נעימה, משחררת ומרגיעה - היש התחלה טובה מזו לאהבה גדולה ? כמו כל איבר בגופינו, גם לאיברי המין יש נוכחות בכפות רגלנו אם כי הרפלקסולוגיה אינה באה לגרות מינית אלא דואגת להכין אותנו לכך. עיסוי רפלקסולוגי נכון יביא את הגוף לשחרור ורוגע, העיסוי יעזור לנקות את הראש מטרדות היום, להיות קשובים יותר ולהיפתח לחוויה מופלאה ומשחררת.

עיסוי עדין בכפות הרגליים בנקודות הנכונות יכול לעזור גם לסובלים מבעיות בתפקוד המיני, ולשחרר אותם מתחושת הלחץ המתלווה אצלם לקיום יחסי מין "מחייבים".

לעסות אהבה עם כפות הרגלים

טיפול רפלקסולוגי זוגי יגביר את תחושת הרוגע והשלווה של הגוף. עיסוי זוגי שכזה יכול לשמש כהכנה מרגיעה למפגש אינטימי כשיפור החיבור המיני.

להלן מספר המלצות לעסוי של כפות הרגלים בזוג.
מומלץ להתחיל את החיבור יחד באוירה אינטימית, מוסיקה נעימה, נרות ריחניים, שיחה שלוה וכל מה שיגרום לתחושת קירבה. נגיעה בכפות הרגלים של בן/בת הזוג תתבצע בחושניות ובעדינות. נשלב את המגע עם קרם נעים או שמן, ניגע, נלטף, נעסה, ננסה להזרים את הדם מכפות הרגלים אל כל הגוף, בקצב משתנה לפי מה שמרגיש לנו נכון ונעים. בהמשך נשתמש בטכניקת "זחילת אגודל" לכל אורך כף הרגל, זוהי הטכניקה הבסיסית ביותר בטיפול הרפלקסולוגי, היא מתבצעת ע"י פסיעות קטנות של הולכת האגודל קדימה (מהעקב אל הבהונות) על פני כף הרגל בצורה גלית כמו זחל. דמיינו לעצמכם התקדמות של זחל, תנועה של הנפה קטנה עם כיפוף האגודל בפרק העליון ויישור קדימה ללא צורך בניתוק מוחלט של כרית האגודל מכף הרגל. ניתן לאגודל לזחול לו מהעקב אל הבהונות, באיטיות ובחושניות, נביט בעיניים תוך כדי, נחייך ונמשיך בעיסוי מפנק.

במהלך העיסוי נוכל להשחיל אצבע חצופה אל בין אצבעות כף הרגל, בתנועות סיבוביות איטיות וחושניות (תופתעו איזה תחושות מדהימות תנועות אלו יכולות להעביר). בין לבין חשוב לא לשכוח את "כפתור הרוגע" (הנקרא גם מקלעת השמש) הנמצא בכף הרגל, מתחת לקו המפריד בין כרית כף הרגל לבין הקשת, בקו ישר מול אצבע מס' 2. לחיצות ממושכות על מקלעת השמש תוך תנועות סיבוביות איטיות ומרפרפות של האגודל, ידאגו לגרום לרגיעה מלאה. האזור המשויך לאברי המין בכף הרגל, נמצא מתחת לעצם הקרסול (מעל העקב) בשני צידי כף הרגל (בחלק הפנימי - רחם/ערמונית, בחלק החיצוני - אשכים/שחלות).
תנועות סיבוביות ומלטפות באזורים אלו של כף הרגל, בשילוב עם "זחילת אגודל", יכולים לשפר את זרימת הדם והאנרגיה אל אברי המין. אזור נוסף אליו כדאי להתייחס בעיסוי, נמצא בקו המחבר בין שתי עצמות הקרסול (ונקרא: רצועת הסנדל). אל חלק זה בכף הרגל משויכים צינור הזרע והחצוצרות. "הליכה" עם שתי אצבעות לאורך חלק זה של כף הרגל, יכולה לגרום לגירוי אזור המפשעה והעברת תחושות נעימות גם באברי המין עצמם.

שילוב של עיסוי מסוג זה בכפות הרגלים תוך סיבוב איטי של כף הרגל על ציר הקרסול, יגרמו למעבר טבעי ומלטף אל שוק הרגל, משם אל הירך ומשם הדרך אל האושר, תוך אינטימיות גדולה.

כדאי מאוד

לבצע את העיסוי יחד במקביל, לשבת אחד מול השניה עם רגלים מושטות ולעסות. מומלץ מאוד לשוחח תוך כדי, לספר על המהלכים, התחושות, הקירבה ולהפוך את הנגיעות למשהו אינטימי יותר ומחבר.

בואו לדבר על כך בפורום סקסולוגיה

הכותבת הינה רפלקסולוגית בכירה ומנהלת פורום ב"נענע"
ליצירת קשר: [email protected]

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום