פתיח פורום מין ומיניות בגיל השלישי 50+

(0)
לדרג

גיל 50 הוא רק מספר. בני ה-50 של היום בריאים יותר, פעילים יותר ועשירים יותר מכל דור קודם בהסטוריה האנושית. למרות זאת זה העשור שבו רוב הנשים יכנסו לתקופת המנופאוזה ורוב הגברים ירגישו את ההשפעה של הירידה ברמת הורמון המין הגברי טסטוסטרון.

השינויים הללו ישנו גם את התפקוד המיני. לדוגמה, הזיקפה תהיה רכה יותר וקצרה יותר בזמן, הרטיבות בנרתיק תרד והוא יהיה יותר רגיש לחיכוך דבר שעשוי להוביל לכאב בזמן חדירה.

עבור רוב הזוגות בכלל והגברים בפרט אלו שינויים מבורכים והם מסתגלים אליהם בסופו של דבר. אבל תהליך ההסתגלות הוא תהליך שמצריך הבנה של מה נורמלי, מה מצריך טיפול, והוא כרוך גם בהסתגלות זוגית וסקסולוגית.

הבנת וקבלת השינויים הגופניים במקום ניסיון לשמר יכולות גופניות עשויות לאפשר מחשבה מחודשת על מיניות ויחסי מין. לימוד התנהגויות מיניות חדשות עשוי לפתוח דלת לחוויות חדשות.

ללא הסתגלות זוגית וסקסולוגית אתם עלולים למצוא את עצמכם בגיל 70 כמו 60% מהזוגות במצב שאתם לא מקיימים שום מפגש בעל אופי מיני.

המטרה של הפורום היא להעלות את השאלות ולתת מענה להתלבטויות של המיניות החדשה של אחרי גיל 50. אפשר לשאול באופן אנונימי בכל נושא.

למעבר לפורום, לחצו כאן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום