הריון מקוון: אפליקציות להריון

(1)
לדרג

מהן הבדיקות המומלצות בתקופת ההריון ומתי לבצע אותן? מה לאכול? וכמה מעלים במשקל? איך נראה העובר בכל שבוע? על שאלות אלה ואחרות תוכלי לקבל מענה בנייד

מאת: יאנה גימפלביץ', מערכת zap doctors

זה לא כמו רופא צמוד, ולא כמו החברה הכי טובה שעוברת יחד איתך את ההריון, אבל זה הכי קרוב שיש. הכירי את האפליקציות שיאפשרו לך לעקוב אחרי הבדיקות, יספקו מידע, ויעזרו לך להעביר 9 חודשים בכיף.

מתי עושים בדיקת מי שפיר ומתי גומלים מחיתולים? על כל השאלות האלה ואחרות תמצאו תשובות באפליקציות הריון, לידה ותינוקות. באמצעות האפליקציות תוכלו לתעד את החוויה האישית בליווי תמונות ורשמים אישיים, לקבוע פגישות עם רופאים ועוד הרבה מעבר לכך. הריון מקוון.

תמונות מהאולטרה סאונד

i-EXPECT- - למרות השם בניחוח חו"ל, מדובר באפליקציית הריון כחול-לבן, שעוקבת אחרי ההריון שבוע אחרי שבוע ונותנת בכל אחד מהם תמונת מצב על מצב העובר, התקדמות ההריון והתחושות של האם (למשל "בשבוע זה תתחילי לחוש בתנועות העובר"). בנוסף לתיאורים של הצפוי לך מדי שבוע, האפליקציה מצוידת במילון מפורט הכולל עשרות מינוחים, בדיקות, תוספי מזון ומילים בלטינית שאת מוכרחה לדעת כדי להבין מה קורה לגופך ולתינוק שבדרך בתשעת חודשי ההריון. האפליקציה כוללת לוח שנה שיאפשר לך לבדוק מדי יום (ואם תרצי כמה פעמים ביום) את תאריך הלידה המשוער ואת מניין הימים שנשאר לך לסחוב. ניתן להעלות לאפליקציה תמונות לכל שבוע ושבוע למשל תמונות מהאולטרה סאונד.


אפליקציה  EXPECT I (צילום מסך)

אפליקציה EXPECT I (צילום מסך)

הריון עם מכבי

לצד מאמצי כל הקופות לשים דגש על נושא ההריון והלידה, בין אם זה באתרים ייעודיים או בפייסבוק, אפליקציית ההריון של "מכבי" היא בינתיים היחידה באפסטור. האפליקציה המיועדת למבוטחות הקופה מציעה מעקב אחר שלבי ההריון, תוך הסבר על הבדיקות המומלצות בכל שבוע ופירוט הזכויות הרפואיות שלך. האפליקציה מורכבת מקטגוריית מעקב הריון הכוללת הסברים בליווי תמונות, ומאפשרת לנהל "יומן הריון" אישי, שבו יופיעו הבדיקות המומלצות לצד חוויות אישיות או אירועים שההורים לעתיד יכולים להוסיף ללו"ז. האפליקציה מאפשרת חיבור ישיר לאתר מכבי אונליין וכן תיעוד אישי במסגרת פיצ'ר "החוויה שלי", שם תוכלי לחלוק את הגיגייך בתהליך ההריון.
אפליקציה יומן הריון של מכבי (צילום מסך)

אפליקציה יומן הריון של מכבי (צילום מסך)

עם רופאה צמודה

האפליקציה של ד"ר ליאת גינדס, נקראת בפשטות "הריון". האפליקציה מאפשרת לעקוב אחרי התפתחות תינוקך במשך 40 שבועות, ולקבל בכל שבוע את המידע הרלוונטי לגבי הבדיקות השונות שעלייך לעבור. ישנו הסבר ומפורט על כל בדיקה, המלצות ומגבלות. בכל שבוע תוכלי לקרוא על התפתחות העובר ועל מה שעובר גופך, בגלריה תמצאי סרטון או תצלום רלוונטי לאותו שבוע. הרופאה, שזיהתה לפני הרבה אחרים את הפוטנציאלי הטכנולוגי, מאפשרת לקבוע תורים במרפאתה ולעקוב אחריהם באמצעות האפליקציה.

אפליקציה הריון של ד"ר ליאת גונדיס (צילום מסך)

אפליקציה הריון של ד"ר ליאת גונדיס (צילום מסך)

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום