השתלות שיניים : אפשר ביום אחד

(2)
לדרג

ד"ר יגאל בלן שיכלל את הטכניקות המובילות בעולם בתחום השתלת השיניים, ומציע שיקום פה למי שאיבד חלק משיניו או את כולן, או למי שמבקש להחליף שיניים תותבות

מאת: מערכת zap doctors

החיוך הוא כרטיס הביקור לשיניים יפות ובריאות. מלבד המראה החיצוני, לשיניים יש גם תפקיד חשוב באכילה ובדיבור.

אך למרבה הצער, לא כולם זכו לגנטיקה של שיניים מושלמות. עם הזמן, בריאות השיניים מידרדרת, בעיקר בקרב מי שלא דואג לשמור עליהן או כתוצאה מבלאי טבעי שנגרם עקב הגיל. התוצאה: ריקבון בשיניים, נסיגת חניכיים שהולכת ומחריפה ולפעמים אף מחסור בעצם. כל אלה מחייבים שיקום פה דחוף.

הפתרון: השתלת שיניים ביום אחד

על מנת לבצע תהליך מלא של שיקום הפה, יש צורך בעקירת השיניים הפגועות ובהשתלת שיניים חדשות.

עד לפני כמה שנים, השתלות שיניים מסורתיות חייבו תהליך שיקום ארוך ומתסכל, שנמשך בין שישה חודשים לשנתיים וכלל טיפולים קשים וכואבים, תסכול, חוסר נוחות של המטופל והחלמה ממושכת, שפגעה באיכות החיים.

לפני שני עשורים פותחה שיטת בפורטוגלAll on 4 - השתלת שיניים ביום אחד המתבססת על 4 ברגים שמושתלים בלסת ועליהם יושבות על השיניים החדשות ויצרה מהפיכה גדולה בתחום. שיטת all on 4, איפשרה לראשונה למטופלים, לחסוך חודשים ארוכים של סבל ולחזור לחיים תקינים כבר למחרת ההשתלה.

העתיד כבר כאן - השתלות שיניים בהתאמה אישית

ד"ר יגאל בלן, שהשתלם אצל ממציא השיטה, היה מחלוצי השיטה בארץ ובעולם, ושיפר את השיטה עם השנים.

תפישת העבודה הייחודית של ד"ר בלן מאפשרת להתאים את הטיפול במדויק לכל מטופל ולא להיפך. לשם כך, ד"ר בלן פיתח ביחד עם חברת שתלים ישראלית מובילה שתלים דנטליים ייחודיים שמותאמים באופן אישי לכל מטופל על פי צרכיו הרפואיים.

כך, מושגות תוצאות איכותיות שנשמרות לאורך שנים, הן ברמה הרפואית-טיפולית והן ברמה האסתטית.

השיטה המאפשרת השתלת שיניים בכל הפה ביום אחד וללא כאבים, שיפרה עד היום את איכות חייהם של מאות מטופלים ללא צורך בטיפול ארוך או בשיניים תותבות זמניות. בזכות הגמישות הטיפולית שלה, השתלת שיניים ביום אחד, מעניקה מענה מקיף גם במקרים הקיצוניים ביותר של חוסר עצם, שהשיטות הישנות לא יכולות או לא מסוגלות לטפל בהם.

לדברי ד"ר בלן "בשיטה חדשנית זו, נוצרת חלוקת עומס מאוזנת של השיניים המושתלות בחלל הפה. השתלים בהם משתמשים בתהליך השתלת שיניים ביום אחד משתלבים במהירות בלסת המטופל, אם מוסיפים לזה את מגוון השתלים הייחודיים שפיתחנו המותאמים לכל מטופל, מתקבל לבסוף חיוך יפה וטבעי".

מתייעצים, מצטלמים, משתילים ומחייכים

ד"ר בלן מציין כי הצעד הראשון בתהליך הטיפול הוא קביעת פגישת ייעוץ ואבחון שכוללת צילום CT מלא המבוצע כבר באותו היום במרפאה, ללא כל עלות. ההשתלה עצמה כוללת שימוש בחומרי אלחוש, המסייעים לעבור את ההליך ללא כאבים. תקופת השיקום המהירה מאפשרת, שלא כמו בהשתלת שיניים רגילה, לחזור תוך יום לאורח חיים רגיל, הכולל אכילה של מזון מוצק ודיבור תקין.

תוצאות מדהימות

ד"ר בלן מסכם: "היום כבר לא צריך לעבור מסכת ייסורים ארוכה בדרך להשתלת שיניים. שכן הקידמה הטכנולוגית ברפואת השיניים מספקת פתרונות יעילים למי שאיבד חלק משיניו, או את כולן, או רוצה להחליף את שיניו התותבות. השיטות החדשות שפיתחנו שמשלבות שתלים ייחודיים ומתקדמים המותאמים בצורה אופטימלית למבנה הלסת של כל מטופל, מאפשרות לנו להגיע לתוצאות מדהימות של שיקום הפה."

הפרופיל של ד"ר בלן יגאל בגוגל פלוס
בואו לדבר על זה בפורום השתלות שיניים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום