גם לכלבים מגיע בית אבות

(0)
לדרג

בית האבות "חופשי" הוא הוספיס ביתי לכלבים בתנאי חופש, ללא כלובים או מכלאות, המצוי בכפר יהושע. כיום נמצאים בו למעלה מ-50 כלבים, הקשיש מכולם בן 20

מאת: מערכת zap doctors

בית האבות לכלבים "חופשי", שהוא גם עמותה רשומה, נמצא בבעלותו של קובי ברוק, מנהל עמותה הישראלית לכלב הקשיש. במקום נמצאים כלבים קשישים, רובם של אזרחים קשישים שאינם יכולים לטפל בחברם הנאמן. העיקרון המוביל של בית האבות הוא לאפשר לכלבים להיות חופשיים ומשוחררים בחצר ללא כלובים או תאים, ולקבל מענה רפואי, אנושי ורגשי בכל עת. כך, ניצלו המון כלבים מהמתת חסד מיותרת.

הכלבים הקשישים שחיים בבית האבות, רובם מעל גיל 12, נדרשים לטיפולים שוטפים על בסיס יומיומי. יש צורך לרחוץ אותם לעיתים קרובות יותר מאשר כלב צעיר ולטפל בבעיות בריאותיות, כמו: בעיות עור, פצעים פתוחים, פצעי לחץ, עיוורון, בעיות שמיעה ועוד.

על מנת שהכלבים במקום יזכו לקבל את המענה לכל בעיותיהם הרפואיות, יש צורך להקים במקום חדר טיפולים נקי וסטרילי, המצויד בציוד הבסיסי לטיפול בכלבים.

לשם הגשמת החלום, יוצא בית האבות בימים אלה בקמפיין הד-סטארט לטובת גיוס כספים שיסייעו להקמת מרפאה משוכללת, מאובזרת וייחודית שתענה לצרכים המדויקים של כלבים קשישים.

מעוניינים לתרום לקמפיין? לחצו כאן לפרטים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום