שאלה: לקראת החזרת מוקפאים
צריכה לקחת 3 דקה פפטיל בהפרש של יומיים
איך ואיפה מזריקים? האם צריך דוקא ע"י אחות?
יצא לי להזריק לעצמי בעבר, לא זוכרת בדיוק מה (אם זוכרת נכון המיקום היה בחצי הסיבוב התחתון של הטבור, מרחק כאצבע, לצבוט ולהזריק ב90 מעלות)
תשובה: אפשר לבצע גם לבד את ההזרקה, אך אם את לא בטוחה - מומלץ לפנות לאחיות